Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"רכבי מיני זה לבחורות"


מוטי לוכים
שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, nadavd4 כתב:

אני מקווה שהבנתי אותך לא נכון, ואתה לא מעדיף לנהוג בוולבו משנות ה 80, כי יש לה "פח עבה".

 

אם זה וולבו "קופסא" מול אלטו, הייתי בוחר בקופסא מהסיבה הפשוטה שבשוודיה ארץ המוצא של וולבו ישנה בעיה קשה של איילים (או משהו דומה) שמנטרים בכביש, ולכן וולבו משקיעה אקסטרה בבטיחות כדי שלא תמות. 

 

יש רכבים שפשוט בנויים חזק יותר, ואני מעדיף לנסוע בהם מאשר בקרטון חלב. 

 

לפני כשעה, idan94 כתב:

 

ל- חולה רכב#1

ההיתה לי כשנתיים פיזו 107, הרכב הגיע בסוף לסוף הסקאלה (170 קמ"ש) בידידה 😂, ואכן זה היה מפחיד אבל במשפחתית בת 26 זה יותר מפחיד.

ה-107 דווקא התנהגה יותר טוב ממה שציפיתי ממנה במהירות הזאת, דווקא הצד היותר מפחיד של הרכבים האלו הוא לזרום עם תנועה גדושה באיילון כאשר כולם מסביבך נוסעים על כ-110, שם אתה ממש מרגיש בהעידר בכח שכולם נוסעים עליך.

 

לא רק היעדר כוח, אלא אתה משקשק מהמחשבה שמישהו בטעות יסטה לכיוון שלך ותקרה תאונה כשאתה "לא עטוף" בפח. 

 

לפני כשעה, dorsht כתב:

יש כאלו שסוחבות לא רע בכלל, טווינגו עם מנוע 0.9 טורבו, פיאט 500 עם מנוע 1.4 100 כ"ס או 0.9 טורבו (גם ה-1.25 בסדר, מניסיון). לא כאלו עצלניות.

וחלק מהמיני לא כאלו חסכוניות.

 

אולי כשיש נהג יחיד במשקל נוצה, במשקל נוסף הרכבים האלו יהיו עצלים אולי חוץ מהגרסאות הספורטיבית. 

 

לפני 16 דקות, מוטי לוכים כתב:

אחלה מוטיבציה לאנשים שחשבו לקנות רכב מיני

 

אני לא חייב להסכים עם אנשים, כל דעה נאמרת מניסיון אישי ומתוך חוויות שנגרמו בחיים. 

אני אומר את דעתי, מלא פעמים התווכחתי עם אנשים ששקלו לרכוש מיני וניסיתי כמה שיותר לשכנע אותם לשלם אקסטרה ולקנות סופר מיני. 

 

* הייתה לנו פיאט 500 שהלכה טוטלוסט לפני כמה שנים, האוטו היה מצוייד ב 7 כריות אוויר אך בזמן התאונה (עם יונדאי גטס) האוטו נמעך מאחורה, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו היה פוגע רכב גדול יותר מהגטס. 

מי שהיו מעורבים בתאונה יצאו עם כאבים שנמשכו כחודש (כאב ביד, ברגל, בצוואר). 

לכן אני מעדיף רכב שלא יהיה כמו קרטון חלב ויצ'עמק בזמן תאונה. 

 

אולי זו טראומה שלי אבל דבר לא ישכנע אותי שאלטו ודומיו אלה רכבים שאמורים לנסוע על הכביש. 

  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

איזה אומץ צריך בשביל לנהוג בקרטון חלב הזה ביום יום. 

 

בטיחות מינימלית (עזבו את דירוג יורו אן קאפ, בזמן תאונה לא הייתי רוצה להיות ברכב מיני, אלא אם אני על אופניים) מנועים קטנים ועצלים שבזמן סכנה לא יספקו את הסחורה (ראו ערך רקטות מעזה), אבל היי העיקר שהוא חסכוני. 

 

לא יותר אומץ מאשר לנהוג 120 על הונדה סיוויק 2002 או ב.מ.וו. סדרה 5 שנת 1994.

  • אהבתי 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שיותר,

גיל הרכב לא מעניין, מה שכן מעניין זה איך הרכב בנוי, האם חיפפו בבניה שלו או השקיעו ומה מצבו בזמן הנהיגה. 

ב.מ.וו סדרה 5 היא רכב מנהלים בעל יכולות ספורטיביות טובות (לא רוצה לפתוח דיון על זה, זו עובדה),

ז"א רכב שמסוגל להתמודד עם מצבי קיצון בכביש כמו (Moose Challenge) ולהיות יציב במהירות גבוהה, מאוד 😁.

 

ולכן אם סדרה 5 שנת 94' תהיה מטופלת ברמה טובה, כך שלא נחסך עליה שקל והיא עדיין קרובה למצב של יציאה מסוכנות, אני אבחר בה ולא באלטו. 

 

ואדים, אני כמעט איבדתי 3 מבני משפחתי בשל תאונה באוטו קטן, זו טראומה אשר לא אשכח אותה ולא משנה לי כמה האוטו חדש. 

כריות אוויר בלבד לא יספיקו מבחינתי, יש גם את עניין קליפת המתכת שמגנה עלייך. 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מיני מודרני עם אבזור בטיחות מלא יהיה כנראה פחות בטיחותי מרכב מודרני גדול יותר עם אבזור בטיחות מלא, בהנחה ששניהם תוכננו כראוי.
לגבי ההשוואה השניה שלך, BMW סידרה 5 מ-94 מול רכב מיני, אקטיבית ה-5 אולי בטוחה יותר, פסיבית כלל לא בטוח. חרשנו פה את הסרטון של Fifth gear שבודק בדיוק את זה, רנו קטנה מול וולוו גדולה. חפש ביוטיוב...

לגבי הנושא המקורי. אני מרגיש קצת לא בסדר עם זה שאף פעם לא חשבתי מה אנשים חושבים עליי ברכב שאני נוהג בו. בעיה.

  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, idan94 כתב:

שם אתה ממש מרגיש בהעידר בכח שכולם נוסעים עליך.

אני נוהג על פיאט פנדה, 60 כ"ס, בת 15.
חלק מהנסועה שלי כוללת נסיעות לילה מהשפלה לכרמל.
אני עוקף 99% מהרכבים על הכביש.

או אם לסכם את הנ"ל במשפט אחד:
אתה מדבר שטויות.

המקום היחיד שבו יורגש חוסר כח משמעותי הוא בכביש 6, וגם שם, אין שום בעיה לשבת בכיף על 140, אז מה הלו"ז?

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, חולה רכב#1 כתב:

 

אם זה וולבו "קופסא" מול אלטו, הייתי בוחר בקופסא מהסיבה הפשוטה שבשוודיה ארץ המוצא של וולבו ישנה בעיה קשה של איילים (או משהו דומה) שמנטרים בכביש, ולכן וולבו משקיעה אקסטרה בבטיחות כדי שלא תמות. 

 

דיסקליימר - אני מסכים איתך שלרוב סופרמיני/משפחתי יהיה בטיחותי יותר לעומת מיני מאותו שנתון. באותו כסף, ובמיוחד בתקציבים נמוכים המיני יהיה חדש יותר ולכן לרוב בטיחותי יותר...

 

לעניין - מה שמגן עליך הוא לא הפח הגלוי לעין, אלא שלדות ואיזורי קריסה שתוכננו לעשות הכל (גם אם זה אומר שחלקים מסוימים יתפרקו) כדי להגן על הנוסעים. אם תציץ למשל בשברולט ספארק מתחת לדשבורד ובקורות A תמצא צינורות פלדה בקוטר שני צול ששומרים על תא הנוסעים שלם. בהצלחה למצוא את זה בוולבו.

 

עדיין לא מאמין? יש ncap. רוצה עוד אילוסטרציה? קבל וולבו קופסה הופכת את היושבים ברכב ל"סודוך":

 

אני מבין מאיזה מקום הדעה שלך באה, אבל חשוב שהדעה תהיה מושכלת.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, shellcase כתב:

או אם לסכם את הנ"ל במשפט אחד:
אתה מדבר שטויות.

המקום היחיד שבו יורגש חוסר כח משמעותי הוא בכביש 6, וגם שם, אין שום בעיה לשבת בכיף על 140, אז מה הלו"ז?

 

הכוונה ההיתה שבגודש תנועה אין לך את הגמישות כח שיש לרכב יותר חזק, וזה דורש ממך ללחוץ יותר ע"מ להיות בקצב אחיד יותר עם התנועה, אף אחד לא אמר שעל 110 לרכב נגמר הכח אני גם רשמתי כך בהודעה קודמת.

 

אין צורך לתקוף ולנסות להעליב אותי, בכל זאת מדובר בדעות.

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אתה מדבר שטויות" זו לא תקיפה, אל תקח קשה, ברצינות😘.
ללחוץ יותר - אין ספק, אבל גם ככה ב60 כ"ס הדוושה הימנית היא כמעט בינארית.
לצורך השוואה בכל סופרמיני  עם 80 כ"ס המצב לא שונה בהרבה.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטו, פיקנטו, פנדה ושות' אלה מכוניות שנועדו בעיקר לעיר. הבעיה היא שבישראל קונים את המכוניות האלה ומשתמשים בהן כמכוניות לכל השימושים כולל נסיעות בינעירוניות ארוכות. 

 

סופר מיני זו קטגוריה מינימלית לנסיעות בינעירוניות בטוחות. בעצם מכוניות סופר מיני בימינו הן בגודל ובכוח של מכוניות משפחתיות לפני 10-15 שנה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בעיה, במיני מודרנית אין בעיה לנסוע גם מחוץ לעיר, למשל ספארק עם מנוע 1.4 שלא מפחדת מעליות או נסיעה במהירות גבוהה או בעקיפות.

הטווינגו שהוזכרה פה, אשתי שנוסעת על הספייס סטאר בעיקר בבין עירוני.

וגם אני נסעתי על פנדה בעיקר בבין עירוני.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, shellcase כתב:

אני נוהג על פיאט פנדה, 60 כ"ס, בת 15.
חלק מהנסועה שלי כוללת נסיעות לילה מהשפלה לכרמל.
אני עוקף 99% מהרכבים על הכביש.

או אם לסכם את הנ"ל במשפט אחד:
אתה מדבר שטויות.

המקום היחיד שבו יורגש חוסר כח משמעותי הוא בכביש 6, וגם שם, אין שום בעיה לשבת בכיף על 140, אז מה הלו"ז?

 

זה כי הם לא לוחצים בזמן שאתה סוחט את המנוע. ובוא, אתה לא יושב בכיף על 140 בכביש 6. אתה נמצא בשיא היכולת של המנוע ללא שום רזרבות כוח/גמישות, מבזבז דלק וטוחן לעצמך את המוח בגלל הסל"ד. 

 

זה שאתה יכול להשתמש ברכב לנסיעות בינעירוניות ארוכות זה לא אומר שהרכב תוכנן לזה מלכתחילה. אתה יכול גם לנסוע בינעירוני על קטנוע 50 סמ"ק. So you know... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכב מיני שנוסעים על סלד נמוך מאשר סופר מיני, נסעת פעם על קליאו דור 3 ב140?

הפנדה למשל לא הייתה רועשת כול כך ב 140, לי היה את הדגם עם 69 כ״ס, בוא נגיד שהפנדה גם יכלה לנסוע יותר מ140, כנל ספייס סטאר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו ברצינות, איזה טמטום, אני חולה על מכוניות קטנות, כמעט קניתי סמארט לפני כמה חודשים, והשבוע ניסיתי לקנות אוטוביאנקי אבל המוכר חזר בו.

טל"ח

  • רעיון טוב! 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yulianx כתב:

זה לא בעיה, במיני מודרנית אין בעיה לנסוע גם מחוץ לעיר, למשל ספארק עם מנוע 1.4 שלא מפחדת מעליות או נסיעה במהירות גבוהה או בעקיפות.

הטווינגו שהוזכרה פה, אשתי שנוסעת על הספייס סטאר בעיקר בבין עירוני.

וגם אני נסעתי על פנדה בעיקר בבין עירוני.

 

למעט ספארק 1.4 כל המכוניות שציינת הן underpowered. אין שום בעיה לנסוע בינעירוני בפנדה או ספייס סטאר או קטנוע 50 סמ"ק או אופניים. זה פשוט לא אופטימלי ויכול להיות מסוכן במצבים רבים. 

 

לדעתי סופר מיני עם 100 כ"ס ומעלה זה המינימום לנסיעות בינעירוניות בטוחות ונינוחות.  

עריכה אחרונה על ידי Avatar Schnitzel
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1035 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...