Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס b200 שהייתה מונית


FixTrics
שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב שני שינהגו בו בעיקר נהגים צעירים ובת זוג שאיך נאמר כבר ניטרלה רכב אחד או יותר אבל מי סופר וחשוב לי מאוד שיהיה בטיחותי ועם לפחות בלימה אוטונומית, התקציב די מצומצם וזה מביא אותי לכל מיני מחוזות, ראיתי היום רכב שעדיין מונית, מודל 2016 ,מנוע טורבו דיזל 2.1 עבר החלפת מנוע לא מזמן, נסעתי עליו והוא נוסע בסדר גמור, לא מתחמם וההילוכים עוברים כשורה. יש לו מספר בעיות שהמוכר מתחייב לסדר, נראה שעמד תקופה ואין  לו טסט מינואר, המוכר מתחייב להעביר אותו טסט, ולהעבירו לרישוי פרטי, להחליף לו  4 צמיגים ולמצוא לו רזרבי שאיכשהוא נעלם,  המזגן לא תקין מתחייב לתקנו, ונורת בדוק מנוע דולקת מתחייב לסדר, ברקסים קצת רועשים בנסיעה, על כל הטוב הזה מבקש 38000 שקל, המחיר הגיוני ?בהנחה ודברים יסודרו כדאי בכלל להיכנס לעסק הזה ? ואם יש מישהו שמתמחה במרצדס ויכול בתשלום לקפוץ איתי לחוות דעה על הרכב שנמצא בקריות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא הייתי קונה רכב שהוחלף בו מנוע ''לא מזמן'' בעיות אחרי החלפת מנוע יכלת לצוץ גם 10K ק''מ אחרי ההחלפה, לכן הייתי רוצה שיהיה מישהו שיעשה הרצה עליו לפני שאני אקנה אותו. 

 

מזגן, בעייתי קצת שאתה לא יודע מה בדיוק הבעיה. אם יש דליפת גז אז יש מצב שימלאו גז לפני המכירה וזה יחזיק כמה ימים יתפגר שוב.

 

בנוסף לכל, לא סוג הרכב צריך להיות השיקול עבור מי שסוג הרכב נבחר בגלל איך שהוא נוהג לרעה. הייתי אומר שאם המצב כ''כ בעייתי, יש לבדוק מאיפה זה מגיע ואיך לטפה בזה ואז תהיה רגוע לקנות רכב בגלל דרישות הגיוניות יותר.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו הרפתקאה מטורפת, הבור בקניית רכב עם 400000 ק״מ ועוד יוקרה גרמנית יכול להיות כלכך עמוק שלא תבין מה נפל עליך.

הרכב לא נופל וקם על מנוע, מדובר בכלי שעבד קשה מאוד, הרבה שעות מנוע ובלאי גדול בהרבה מרכב שהיה פרטי...

רק תחשוב כמה פעמים פתחו/ סגרו/ טרקו את הדלתות ברכב הזה, כמה פסי האטה הוא עבר, כמה שעות עמד עם מנוע פועל ומזגן דולק כשחיכה ללקוחות, כמה החלפות הילוכים הרבה הזה עשה בתור מונית כשעבר את הקילומטראז המטורף הזה...

לא הייתי נכנס למיטה הזו אפילו בחינם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אחלה עסקה, אם הוא מוריד 0 אחד מהמחיר.

אם לא, חפש משהו יותר קונבנציונלי ופחות הרפתקני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב כזה תוכל למצוא קיה סיד מליסינג (ואני משער שעוד מספר דגמים נפוצים בחברות הליסינג) משנתון 16-17, עם שליש/רבע מהק"מ של המרצדס.

רכב כזה יתן לך הרבה יותר שקט נפשי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...