Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס EQA בישראל והמחיר שלו עשוי להעיד על משהו מעניין


פבל
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

אם תבדוק את רמת הגימור של ה-EQA בישראל תגלה שהמחירים בגרמניה דומים יותר לדגמי LR ולא לדגם הבסיס. למרצדס EQA יש איכויות שאין במודל 3 וכמו תמיד, כל אחד יעשה את השיקול שלו. זה כמו הדיונים המטופשים בפורום שסופרב זו אודי A6 בחצי מחיר. אם דגמי פרימיום ויוקרה היו שטות גמורה פשוט לא היו רוכשים אותם, העבודה היא שכן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בתור כתב רכב מהעיתונות העולמית (ישראל זה חלק מהעולם 😅) אני יכול להגיד לך שהמשפט הזה נכון ב-100% בלי סמיילי צוחק. הלכנו למקצוע הזה כי אנחנו ילדים קטנים ומתלהבים ואנחנו נשארים בו למרות כל החסרונות שלו כ

אכן, משונה למה. ועדיין היא עולה בגרמניה רק 20% יותר מטסלה sr+ ובארץ כמה היבואן רוצה... [תופים] ...60% יותר...[בלונים נופלים מהתקרה]  כל הכבוד ליבואן הנדיב שהחליט "לזמבר" את קהל הלקוחות שלו פחות ממה שה

בואו נקווה שזאת תחילה של מגמה. והעניין זה לא בהכרח מרצדס, קחו את ה208e. המחיר שלה הוא 156 אלף, באיזה עולם המחיר הזה הגיוני? מרצדס יכולה לקחת עמלת סמל ושאר האלמנטים שדוחפים לצרכן, איזה א

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 12.4.2021 בשעה 15:10, MiniVan כתב:

GLA אף פעם לא היה הצלחה בארץ. כמו לקנות X1. להיות בלי ולהרגיש עם.

 

שיתחילו להוזיל את ה E וה S קלאס יהיה על מה לדבר.

זה ממש ממש לא המצב כרגע. זה היה נכון ב A הקודמת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, ch2856 כתב:

אם תבדוק את רמת הגימור של ה-EQA בישראל תגלה שהמחירים בגרמניה דומים יותר לדגמי LR ולא לדגם הבסיס. למרצדס EQA יש איכויות שאין במודל 3 וכמו תמיד, כל אחד יעשה את השיקול שלו. זה כמו הדיונים המטופשים בפורום שסופרב זו אודי A6 בחצי מחיר. אם דגמי פרימיום ויוקרה היו שטות גמורה פשוט לא היו רוכשים אותם, העבודה היא שכן. 

ממש לא אומר ש eqa וטסלה הם אותו דבר. אני אומר שהטסלה הרבה יותר טובה. ולא רק אני:

טסלה

https://www.carwow.co.uk/tesla/model-3

 Eqa

https://www.carwow.co.uk/mercedes/eqa

טסלה

https://www.whatcar.com/tesla/model-3/saloon/review/n19010

Eqa

https://www.whatcar.com/mercedes-benz/eqa/hatchback/review/n22732

 

טסלה

https://www.topgear.com/car-reviews/tesla/model-3

Eqa

https://www.topgear.com/car-reviews/mercedes-benz/eqa

 

ושם הם עולות כמעט אותו דבר. אבל פה רכב נחות במחיר יקר, הוא מציאה בגלל  שבד"כ היבואן מרביץ מחיר יותר גבוהה על הסמל של הכוכב.

 

נ.ב. גם הטסלה רכב יוקרה ומשווה לבמוו בכל מבחן רכב כמעט

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה מודל 3 היא לא מכונית יוקרה בשום צורה. 

לא ראיתי שום דבר רע בביקורות האלו. לא רכב חשמלי מעולה כי הוא לא תוכנן כך מראש, אבל שקט יותר, נוח יותר עם מושבים טובים יותר, לדוגמה, מהמודל 3. אולי לחלק מהרוכשים זה יותר חשוב מדברים אחרים?  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נחמד שאתה רוצה לקבוע מי יהיה השחקנים, מי יהיה המאמנים, מי יהיה התוצאה, ומי יהיה מזג האוויר. אבל עיתונות הרכב העולמית חולקת עליך, אבל אני בטוח שאתה מבין יותר מהם. ולא מצאת שום דבר רע בביקורת על ה eqa שקיבל ציון 6. או קי. הבנתי, תודה.

עריכה אחרונה על ידי utsur
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכנס להבדלים בין המכוניות, ממילא ה 3 לא תקרוץ במיוחד למי שקרוסאוברים מענינים אותו יותר ונכון להיום זה הטרנד השולט. אבל הדעת, זו שלי לפחות, מתקוממת נגד תמחור שכזה שלפתע הופך ל"אטרקטיבי" , מה שרק ממחיש את מופרכות המחירון של היצרן הזה בארץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, utsur כתב:

זה נחמד שאתה רוצה לקבוע מי יהיה השחקנים, מי יהיה המאמנים, מי יהיה התוצאה, ומי יהיה מזג האוויר. אבל עיתונות הרכב העולמית חולקת עליך, אבל אני בטוח שאתה מבין יותר מהם. ולא מצאת שום דבר רע בביקורת על ה eqa שקיבל ציון 6. או קי. הבנתי, תודה.

פעם היו ביקורות נלהבות בעולם לדור הראשון של סוזוקי סוויפט כי היא הייתה מאוד חביבה לנהיגה, קשיחה ולא נוחה בכלל, עם תא נוסעים זול, אבל הכתבים התלהבו כי היא הייתה מהנה לנהיגה עם עיצוב חיצוני סופר חביב. אותו הדבר בטסלה, הם מתלהבים מאוד מהביצועים ושוכחים מהרבה דברים אחרים. באחת הביקורות ששלחת לדוגמה כתבו הערה למושב האחורי ב-EQA אבל את אותה בעיה יש גם במודל 3, בביקורת היא נעלמה. 

 

שוב, יש אנשים שעבורם סקודה סופרב היא לא פחות מרולס רויס, יופי להם, אם זה מה שהם מרגישים ונהנים זה מצוין, אבל זה לא הופך את הדגם לרולס רויס. לכל אחד יש דרישות וצרכים אחרים מהרכב, הרכב שלי קצת איטי יותר ממודל 3 פרפורמנס, אין לו אפילו מערכת בטיחות מתקדמת אחת והמחיר בכלל בשמיים. אבל עבורי הוא כיף אחד גדול גם אם יש מהירים ממנו או מאובזרים ממנו כי אלו הצרכים והדרישות שלי. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ברווור, כתבי הרכב מהעתונות העולמית שנסעו סביר להניח בכל רכבי העל/יוקרה שיש, הם סתם ילדים קטנים ומתלהבים מתאוצות. מה הם מבינים בכלל ברכבים?🤣

מזל שפה  בארץ אנשים מבינים מה טוב, בייחוד היבואן של מרצדס, שלא התבלבל וישר תמחר יקר.

עריכה אחרונה על ידי utsur
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, utsur כתב:

כן, ברווור, כתבי הרכב מהעתונות העולמית שנסעו סביר להניח בכל רכבי העל/יוקרה שיש, הם סתם ילדים קטנים ומתלהבים מתאוצות. מה הם מבינים בכלל ברכבים?🤣

 

 

מה לעשות הם באמת ילדים מתלהבים. כתבתי רכב שמים דגש על הפרמטרים הכי פחות רלוונטיים באחזקת רכב שוטפת כי זה מגניב, סקסי ומושך קליקים. יש המון דוגמאות לרכבים שמבקרי רכב מאוד אהבו, אבל הצרכנים לא והפוך. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שצרכני רכב אוהבים, לא הופך לרכבים טובים. . אלה שני פרמטרים שונים וכתב רכב לא צריך לקלוע לטעמו של הצרכן כי אחרת לא צריכים אותם פשוט לראות טבלת המכירות ולפי זה לדרג רכבים. זה שסופר לנסר נמכר בעשרות מונים יותר מפיגו 306 לא הופך את הרכב לטוב יותר.

 

וכרגיל בפורום, כתבי רכב (מהמובילים) לא מבינים כלום. רק כאן מי שנהג בפיאסטה וחצי (וסביר להניח שלא נהגו בטסלה או ב eqa) מבין הכל. אבל אני אוהב את ההתפטלויות

עריכה אחרונה על ידי utsur
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הצרכנים אוהבים את הרכב כנראה שהוא טוב.  מה זאת אומרת טוב? ממלא את צרכיהם של רוכשים רבים.

 

כתבי הרכב מחפשים דברים אחרים. לוקחים רכב למבחן של יום, יומיים או שבוע וכותבים חוות דעת על הנאתם מהנהיגה, על סביבת הנהג, על עיצוב (לגמרי עניין של טעם אישי) וכו'. הקונה מחפש משהו אחר - רכב שישרת את צרכיו משך תקופה ממושכת, בדרך כלל מספר שנים. זה כבר עניין אחר כיון שהוא צריך להוביל את בני משפחתו, את המטען שלו, למצוא חניה ליד שוק ולשלם את החשבון במוסך (רצוי לא יותר מפעם בשנה). אלה פרמטרים שונים לגמרי, והם - לצד האופנה - קובעים האם הרכב מצליח מבחינה מסחרית. כמובן שצרכן של רכב יוקרה דורש דברים שונים מצרכן של משפחתומטית למיניה, אבל, עדיין, זו נקודת מבט של צרכן, לא של עיתונאי.

 

אז כנראה שהמדדים שלי ל"רכב טוב" שונים מאלה שלך, וזה בסדר. אין אן שום דבר אבסולוטי, יש מה שמתאים לי או לך. ודרך אגב, כנראה שאילו הייתי חי גרמניה או באמריקה הפרמטרים שלי ל"רכב טוב" היו שונים מאלה שלי כישראלי, כיוון שגם הסביבה והנסיבות משפיעות על הצרכים. יחי ההבדל הקטן בין לחנות בשוק תלפיות לבין לחנות בחניון של איזה קניון עצום בצד המערבי של השלולית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אני אספר לך על מה אני נוהג זה ישנה?  אם אתה חושב שטסלה זה רכב הנכון עבורך אז תרכוש ותהנה, יש אחרים שחושבים אחרת ובעל צרכים אחרים, זה הכל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, utsur כתב:

זה שצרכני רכב אוהבים, לא הופך לרכבים טובים. . אלה שני פרמטרים שונים וכתב רכב לא צריך לקלוע לטעמו של הצרכן כי אחרת לא צריכים אותם פשוט לראות טבלת המכירות ולפי זה לדרג רכבים. זה שסופר לנסר נמכר בעשרות מונים יותר מפיגו 306 לא הופך את הרכב לטוב יותר.

 

וכרגיל בפורום, כתבי רכב (מהמובילים) לא מבינים כלום. רק כאן מי שנהג בפיאסטה וחצי (וסביר להניח שלא נהגו בטסלה או ב eqa) מבין הכל. אבל אני אוהב את ההתפטלויות

 

זה שמבקרי רכב לא אוהבים, לא הופך רכבים לגרועים. ואם כתב רכב לא צריך לקלוע לטעמו של הצרכן בשביל מה אני צריך אותו בכלל? שיתרברב עם עצמו מזה רכב "טוב". 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, ch2856 כתב:

ואם אני אספר לך על מה אני נוהג זה ישנה?  אם אתה חושב שטסלה זה רכב הנכון עבורך אז תרכוש ותהנה, יש אחרים שחושבים אחרת ובעל צרכים אחרים, זה הכל. 

אני לגמרי מסכים עם מה שאמרת. אני לא חושב שכולנו צריכים להצביע לרכב הכי טוב ולקנות רק אותו. אבל, וזה אבל גדול, חשוב להזכיר למי שקונה eqa שהוא משלם מחיר מאוד מאוד יקר!!!! כל כך יקר שאפילו מרצדס העולמית לא חושבת שה eqa שווה  יותר ממחיר הטסלה 3 ולכן היא מתמחרת אותו בכל בעולם בערך במחירים של טסלה. וגם כשהיא מתמחרת אותו במחירים של טסלה, כתבי הרכב לא חושבים שה eqa במחיר של טסלה הוא  מציאה גדולה(ואל תדאג גם באירופה הם יודעים להבדיל בין סמל של מרצדס וסמל של טסלה). וכאן בארץ היבואן בחר למכור אותו בהרבה יותר כסף. ואין מה לנסות להצדיק מחיר כזה, כ"פחות ממה שהוא לוקח בד"כ".

לפני כשעה, TheAvatar כתב:

זה שמבקרי רכב לא אוהבים, לא הופך רכבים לגרועים

ברווור, מה הם בכלל מבינים...אה, כבר אמרתי את זה😁

 

 

עריכה אחרונה על ידי utsur
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 14.4.2021 בשעה 12:06, utsur כתב:

כן, ברווור, כתבי הרכב מהעתונות העולמית שנסעו סביר להניח בכל רכבי העל/יוקרה שיש, הם סתם ילדים קטנים ומתלהבים מתאוצות. מה הם מבינים בכלל ברכבים?🤣

בתור כתב רכב מהעיתונות העולמית (ישראל זה חלק מהעולם 😅) אני יכול להגיד לך שהמשפט הזה נכון ב-100% בלי סמיילי צוחק. הלכנו למקצוע הזה כי אנחנו ילדים קטנים ומתלהבים ואנחנו נשארים בו למרות כל החסרונות שלו כי אנחנו מתלהבים ממכוניות ואוהבים אותן. 

הבעיה מתחילה כשאנחנו שמים את ההעדפות שלנו בספוטלייט, במקום להבין מה רכב כזה או אחר מנסה להיות. אלברט איינשטיין (נראה לי) פעם אמר: "אם תשפוט דג לפי היכולת שלו לטפס על עצים, הוא יחיה את כל חייו בתחושה שהוא חסר תועלת". ואנחנו (גם אני חוטא בזה מדי פעם. כנראה יותר ממה שהייתי רוצה להודות) כשבאים לסכם מבחן כזה או אחר, לפעמים ניתן הרבה יותר משקל לדברים שחשובים לנו מאשר דברים משמעותיים באותה קטגוריה או לרוכש הפוטנציאלי של הרכב כפי שהיצרן רואה אותו. למשל במכונית שיצרן X מייעד לצעיר אמיד שמסתובב בחוגים של אנשים אמידים אחרים, אמינות והנאה מנהיגה ואולי אפילו איכות חומרים כנראה יהיו במקום האחרון. אלה לא "הישגים נדרשים". מכונית כזו צריכה להפגין רושם, להיות מעוצבת בצורה ספורטיבית/סקסית ואם אפשר גם שתהיה בפנים תאורת אווירה נורא חזקה שיראו גם מבחוץ או סמל ענק, מה טוב. זו מכונית שקולעת בול לרצונות של היצרן ובדיוק לאופי הרוכש שהוא רואה לנגד עיניו כשהוא מתכנן את המכונית הזו. אבל אם "אנחנו" נבחן אותה, היא תצא על הפרצוף.

 

לכן אני בדרך כלל ממליץ לא לקרוא סיכומים של מבחנים בכלל ושל מבחנים השוואתיים בפרט, אלא לקרוא אם לא את כל המבחן, אז לפחות את החלקים הרלוונטיים לך, ולהסיק משם את המסקנות שלך, בעצמך. לא לתת לאף אחד להגיד "האוטו הזה טוב, האוטו הזה רע". כי אין דבר כזה. 

 

בתאריך 14.4.2021 בשעה 10:02, utsur כתב:

ושם הם עולות כמעט אותו דבר. אבל פה רכב נחות במחיר יקר, הוא מציאה בגלל  שבד"כ היבואן מרביץ מחיר יותר גבוהה על הסמל של הכוכב.

בכל הנודע לטסלה, קשה מאוד להשוות תפוחים לתפוחים בנוגע לתמחור. דיברנו על זה הרבה מאוד בשרשור "הרשמי" של טסלה. יש פה הבדל מאוד גדול בין המבנה ושיטת הפעולה של טסלה לעומת זה של היבואנים המסורתיים.

בגלל שטסלה ישראל היא זרוע של טסלה ה"מקורית", שתיהן יכולות בקלות מאוד "לשחק" עם המחירים שבהם טסלה ישראל "קונה" את המכוניות. יתרה מזו, המבנה הזה מאפשר לטסלה ישראל להיות חברה הרבה יותר רזה עם הרבה משרות שמאוישות ע"י גורמים במדינות אחרות. סתם לדוגמה, אנשי היח"צ שלהם הם אותם אלה שמשרתים את טסלה האירופאית, ולא משרד יח"צ ישראלי שיושב על ריטיינר של מאות אלפי שקלים בשנה. אתמול במקרה התקשרו אלי כי מישהו שרוצה לעבוד שם נתן את הפרטים שלי כממליץ, אז מי שהתקשרה כדי לברר את ההמלצה הייתה מישהי מאנגליה ולא סיגי מפתח תקווה. 

בנוסף לכל זה, טסלה ישראל לא מחפשת "למקסם" רווחים ולא גוזרת את הקופון המקסימלי שהיא יכולה על כל אוטו, פה יש רק מפלצת קפיטליסטית אחת בשרשרת - טסלה INC. בניגוד ליבואן מקומי, שם היצרן מרוויח עליו כמה שהוא רק יכול, והיבואן מרוויח עלינו כמה שהוא רק יכול. בטסלה, הרווחים מכל מכונית "מאכילים" ארגון אחד (שנכון, הוא גדול יחסית) בעוד אצל יבואנים מסורתיים, כל רכב צריך להכניס מספיק רווחים כדי להאכיל שני ארגונים. 

 

*מיותר לציין כמובן שכל החפירה הזו לא אמורה לעניין את הצרכן הממוצע שרואה שאוטו X עולה Y ואוטו Z עולה 0.75Y ובמבחנים בחו"ל מקבל ביקורות לא פחות טובות. אבל אנחנו לא הצרכן הממוצע ואני מניח שאותך זה עשוי קצת יותר לעניין.

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...