Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס EQA בישראל והמחיר שלו עשוי להעיד על משהו מעניין


פבל
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

הבוקר השיקה כלמוביל את ה-EQA, המקביל החשמלי של מרצדס GLA. וברגע חשיפת המחיר עברה לי בראש המחשבה "רגע, יש מצב שזו הפעם הראשונה בישראל שרכב חשמלי מושק במחיר יותר זול - או לפחות לא הרבה יותר יקר - מהמקביל הבנזיני שלו?" 

שאלתי כמה אנשים, וכולם איששו את המחשבה הזו. 

מעניין איזה מותג גרם לשינוי הזה... 🤔

 

עוד פרטים בידיעה המלאה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3592/חדשות/מרצדס-EQA-בישראל--השוק-נשבר?

 

MAIN-מרצדס-EQA.jpgמרצדס-EQA-3.jpgמרצדס-EQA-5.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בתור כתב רכב מהעיתונות העולמית (ישראל זה חלק מהעולם 😅) אני יכול להגיד לך שהמשפט הזה נכון ב-100% בלי סמיילי צוחק. הלכנו למקצוע הזה כי אנחנו ילדים קטנים ומתלהבים ואנחנו נשארים בו למרות כל החסרונות שלו כ

אכן, משונה למה. ועדיין היא עולה בגרמניה רק 20% יותר מטסלה sr+ ובארץ כמה היבואן רוצה... [תופים] ...60% יותר...[בלונים נופלים מהתקרה]  כל הכבוד ליבואן הנדיב שהחליט "לזמבר" את קהל הלקוחות שלו פחות ממה שה

בואו נקווה שזאת תחילה של מגמה. והעניין זה לא בהכרח מרצדס, קחו את ה208e. המחיר שלה הוא 156 אלף, באיזה עולם המחיר הזה הגיוני? מרצדס יכולה לקחת עמלת סמל ושאר האלמנטים שדוחפים לצרכן, איזה א

תמונות שפורסמו בשרשור

אכן, משונה למה. ועדיין היא עולה בגרמניה רק 20% יותר מטסלה sr+ ובארץ כמה היבואן רוצה... [תופים] ...60% יותר...[בלונים נופלים מהתקרה]  כל הכבוד ליבואן הנדיב שהחליט "לזמבר" את קהל הלקוחות שלו פחות ממה שהוא רגיל 😄

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נקווה שזאת תחילה של מגמה.

והעניין זה לא בהכרח מרצדס, קחו את ה208e.

המחיר שלה הוא 156 אלף, באיזה עולם המחיר הזה הגיוני?

מרצדס יכולה לקחת עמלת סמל ושאר האלמנטים שדוחפים לצרכן, איזה אלמנט יש לפיג'ו?

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, shachar187 כתב:

בואו נקווה שזאת תחילה של מגמה.

והעניין זה לא בהכרח מרצדס, קחו את ה208e.

המחיר שלה הוא 156 אלף, באיזה עולם המחיר הזה הגיוני?

מרצדס יכולה לקחת עמלת סמל ושאר האלמנטים שדוחפים לצרכן, איזה אלמנט יש לפיג'ו?

 

התמחור של ה-208e הזוי לחלוטין ביחס לתמורה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אאל"ט דרוש תיקון ניסוח:

 בכל השקת רכב/גרסה חשמליים שאני וכל מי ששאלתי הצלחנו לחשוב עליה, המחיר שלה היה בין גבוה יותר לבין גבוה הרבה יותר מהגרסאות החשמליות או הדגמים החשמליים המקבילים. 

 

כנראה התכוונת "מהגרסאות הבנזיניות או הדגמים הבנזינים המקבילים"

 

אפשר למחוק את ההודעה שלי

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

GLA אף פעם לא היה הצלחה בארץ. כמו לקנות X1. להיות בלי ולהרגיש עם.

 

שיתחילו להוזיל את ה E וה S קלאס יהיה על מה לדבר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, tza כתב:

אאל"ט דרוש תיקון ניסוח:

 בכל השקת רכב/גרסה חשמליים שאני וכל מי ששאלתי הצלחנו לחשוב עליה, המחיר שלה היה בין גבוה יותר לבין גבוה הרבה יותר מהגרסאות החשמליות או הדגמים החשמליים המקבילים. 

 

כנראה התכוונת "מהגרסאות הבנזיניות או הדגמים הבנזינים המקבילים"

 

אפשר למחוק את ההודעה שלי

תודה. אכן צריך לתקן. היה שם יותר מדי חשמל/בנזין/חשמליים/גרסאות והסתבך לי המוח 😅

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיזכר במחיר ההשקה של אאודי e-tron 55 לפני עדכון המס. המחיר היה 395 אלף שקל, רק 40,000 שקל יותר מדגם הבסיס 2.0TFSI שהיה הרבה, אבל הרבה, פחות מאובזר. גם אם היו מוסיפים את שתי חבילות האבזור של הדגם (לקשרי וטק-פק) לדגם הבנזין זה עדיין לא השתווה לאבזור של ה-e-tron והמחיר כבר היה גבוה יותר. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לדעת מה מקדם הגרר בEQA 

נראה שלא התאמצו מספיק להתאים את כל מרכב הרכב להפחתת מקדם הגרר,

ידיות הרכב, הפגוש הקדמי והמשקל עצמי,

זה מחיר משמעותי בצריכת הסוללה.

 

אם ניקח לדוגמא את Aiways U5 שבנויה על פלטפורמה ייעודית,

הU5  ארוכה יותרב20 ס"מ , רחבה יותר ב 8 ס"מ , היא קלה יותר ב320 קילו. 

ובעלת סוללה קטנה יותר מEQA , הן חולקות כמעט אותו אותו הטווח. 

 

נראה לי שמרצדס לא התאמצו מספיק בדגם הזה. 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמיטה,

זאת ה"בעיה" בשימוש בפלטפורמה שמיועדת מראש לרכבים עם מנועי בעירה פנימיים ולא בפלטפורמה שמיועדת מראש לרכבים חשמליים (כמו ה MEB של וואג, או ה MEA העתידית של מרצדס [זאת שה EQS שמבטיחה ה-מ-ו-ן תשתמש בה]).

 

מה שמאכזב מבחינתי זה שמרצדס יוצאים עם הדגמים האלה רק עכשיו.

הם פשוט באיחור. ומה עם BMW? גם בכלל לא מובן.

כי וואג  אוכלת קצת חצץ עם ה ID3/4 שלה, אבל כשהם יסדרו את רוב הבעיות אני חושב שהם יתחילו להדפיס דגמים בקצב כמו שהם עושים על גבי ה MQB/MLB

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@utsurלא הייתי קופץ למסקנה שלך. אנחנו לא מכירים את התמחור של הרכב כאשר הוא יורד מהאוניה - לא לגבי הטסלה (וזה נדון הרבה בשרשור הייעודי) ולא לגבי המרצדס. גלישה קלה מעבר לסף או דרגת מיסוי יכולה להתבטא בסכום גדול שישלם הצרכן.

 

באנלוגיה המוכרת לכולנו - גבול 75 דולר בהזמנה מעליאקספרס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, shimta כתב:

מעניין לדעת מה מקדם הגרר בEQA 

0.28cd, שזה לא רע. זה לא A קלאס, אבל לא רע.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@פבל מעניין, זה נתון טוב ממה שחשבתי,

ב U5 מדובר על מקדם גרר של 0.29 -0.26 (עפ המידע שמצאתי, לא מצאתי נתון רשמי) .

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, sperial כתב:

@utsurלא הייתי קופץ למסקנה שלך. אנחנו לא מכירים את התמחור של הרכב כאשר הוא יורד מהאוניה - לא לגבי הטסלה (וזה נדון הרבה בשרשור הייעודי) ולא לגבי המרצדס. גלישה קלה מעבר לסף או דרגת מיסוי יכולה להתבטא בסכום גדול שישלם הצרכן.

 

באנלוגיה המוכרת לכולנו - גבול 75 דולר בהזמנה מעליאקספרס.

אין שום דרך ש 8000 יורו הפרש בגרמניה הופכים ל 120 אלף שקל בארץ לרכב חשמלי. מעבר לכך לטסלה 3 יש ורסיות שיותר יקרות בגרמניה מה sr+ ומה eqa שעולות בארץ עשרות רבות של אלפי שקלים פחות מה eqa. די להיות כבשים. 

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...