Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ: סקודה פאביה 2021 או איביזה 2018


המתייעצת
שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים,
 
קצת עליי - נוסעת בעיקר לבד בנסיעות בינעירוניות (ירושלים-ת"א) .
רוצה להחליף את הרכב הנוכחי שלי (פורד פוקוס 2012 אוטומטי, עם רעידות מעצבנות בתחילת כל נסיעה בהילוך ראשון ושני) ברכב קצת יותר קטן (חניה בת"א) ואשמח לעזרתכם בבחירה בין שני דגמים:
 
1. סיאט איביזה שנתון 2018, דגם FR (אוטומט) - כ-85 אלף ש"ח.
2. סקודה פאביה חדשה מהחברה שנתון 2021, דגם Style (אוטומט) דרך הנחת מועדון חבר - 99 אלף ש"ח - עם אחריות ל-3 שנים.
 
קראתי בכל מיני פורומים שלא כדאי לקנות את הגיר DSG, האם זה רלוונטי לדגמים שאני רוצה לקנות?
אעריך מאוד גם את חוות דעתכם הכללית על הדגמים הללו.
 
תודה רבה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את נעולה רק על שני הדגמים הללו?

האיביזה תהיה חזקה יותר, מרווחת יותר, אבזור עדיף, ולי אישית המושבים נוחים יותר.

נסיעה בבין עירוני תאריך את חיי המצמדים, הגיר עצמו לא שיא האמינות לאורך השנים, אבל מנגד מהיר מאוד ותורם לביצןעים המעולים, לדעתי אחד הגירים הטובים שיש מבחינת פעולה.

 

אבל, הייתי הולך על משהו באמצע, למשל קורסה חדשה מ0ק״מ, אבזור טוב, גם זריזה, גיר רציף חלק, נראית טוב ובמחיר של 90 אלף ש״ח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדגמים שציינת יש גיר DSG. 

 

לצערי רוב מי שכותב בפורומים נגד הגיר הזה מעולם לא היה בבעלותו רכב עם הגיר הזה.

אני לא אומר שאין בעיות בכלל, אבל זה לא חורג מהנורמה. כיום הגיר הזה הוא הגיר האוטומטי הנפוץ ביותר בישראל, ולמעלה מ-250000 מכוניות הנוסעות בכבישי ישראל עושות בו שימוש.

 

לי באופן אישי יש במשפחה 4 מכוניות עם DSG, המבוגרת כבר בת 11. מעבר לריקול הראשוני שעשו לפני 9 שנים באופן יזום -לא נגעו בגיר. לרכב 100000 ק"מ שעיקרם בתוואי עירוני.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך פייסבוק, יש קבוצה שנקראית נפגעי צמפיון מוטורס, אחרי שקוראים שם, מבינים שלאורך זמן יש סיכון.

6CD3C681-B287-4F9F-A94C-2CEC0B33CC1D.thumb.png.5d712afc3622213fca8b10f69d5bb059.png31E578B4-E8F5-4401-A556-604DC4D5864F.thumb.png.de821d02510b4cef33508fdfb503a350.png6CF5AC87-49C6-4247-B48E-4952D71F442D.thumb.png.70480f2b7f62cb4f222e1ae8ad8d5540.png

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, yulianx כתב:

אם יש לך פייסבוק, יש קבוצה שנקראית נפגעי צמפיון מוטורס, אחרי שקוראים שם, מבינים שלאורך זמן יש סיכון.

6CD3C681-B287-4F9F-A94C-2CEC0B33CC1D.thumb.png.5d712afc3622213fca8b10f69d5bb059.png31E578B4-E8F5-4401-A556-604DC4D5864F.thumb.png.de821d02510b4cef33508fdfb503a350.png6CF5AC87-49C6-4247-B48E-4952D71F442D.thumb.png.70480f2b7f62cb4f222e1ae8ad8d5540.png

 

תכתוב בפייסבוק נפגעי XXX לא משנה מה תכתוב - תקבל רשימה נאה של קבוצות.

 

בקבוצה המדוברת יש 546 אנשים שהם בדיוק 0.2% מהאנשים שרכשו רכב בצ'מפיון בשנים 2013-2019 ( 250002 נכון להבוקר) בהנחה שחלק מחברי הקבוצה הם סתם מתעניינים או עורכי דין משועממים שבונים על תביעה ייצוגית כלשהיא. אפשר להבין שזה לא מלמד על כלום.

 

לפני שעתיים, ronrcz כתב:

הגיר הזה בעייתי באמינותו ובעייתי באיכות הפעולה שלו בפקקים ובתנועה צפופה.

הקורסה רכב נהדר,החסרון שלו זה שמירת ערך מוטלת בספק.

 

 

והנה מישהו כבר הסיק ששמירת הערך מוטלת בספק.

נכון לעכשיו כלי הרכב של צ'מפיון נהנים משוק יד שניה די חזק, ולא נראה שזה עומד להשתנות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת התנהגות טיפסוית לגיר - לא תקלה.

 

יש לשים לב גם שבקבוצה ההיא יש התייחסות למגוון תקלות שקיימות בכל רכב שהוא - לא רק לגיר.

בכל מקרה יש לדעת שבמקרה שהרכב לא באחריות לתקן במורשה צ'מפיון עולה עד פי 4(!)  מתיקון במכון גירים  מתמחה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קבוצות לנפגעי טיוטה/מזדה/הונדה/סוזוקי?

לא מצאתי.

יש עוד תקלות כמו המיקרוסוויץ של הידית, וגם בעיות בגיר מאפיינות את הקבוצה.

כמו כן, גם ההסדרים שצמפיון עושה מרזמים שלא הכול ורוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמא לקבוצת נפגעי סוזוקי https://www.facebook.com/groups/1116419458700452

 

רוב הקבוצות נפתחות ע"י עורכי דין שמקווים לעשות קופה ע"י תביעות ייצוגיות, כשכמעט תמיד התביעה נגמרת בפשרה התלויה בעומק הכיס של הנתבע.

 

אגב את המחיר משלמים כולנו. כי כדי לשלם את התביעות היבואנים צריכים להרוויח יותר...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, yulianx כתב:

את נעולה רק על שני הדגמים הללו?

האיביזה תהיה חזקה יותר, מרווחת יותר, אבזור עדיף, ולי אישית המושבים נוחים יותר.

נסיעה בבין עירוני תאריך את חיי המצמדים, הגיר עצמו לא שיא האמינות לאורך השנים, אבל מנגד מהיר מאוד ותורם לביצןעים המעולים, לדעתי אחד הגירים הטובים שיש מבחינת פעולה.

 

אבל, הייתי הולך על משהו באמצע, למשל קורסה חדשה מ0ק״מ, אבזור טוב, גם זריזה, גיר רציף חלק, נראית טוב ובמחיר של 90 אלף ש״ח.

דיי בטוח שהקורסה עם גיר אוטומטי כמו שיש בפיזו(שמתגובות נשמע שעובד מצויין)

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרציף בסוזוקי לא מוצלח, בגלל זה יש קבוצה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zvit כתב:

בכל מקרה יש לדעת שבמקרה שהרכב לא באחריות לתקן במורשה צ'מפיון עולה עד פי 4(!)  מתיקון במכון גירים  מתמחה.

תודה חברים על התגובות המלמדות.

 

בהנחה שאלך על איביזה 2018, לאחר שנגמרת האחריות יש טעם להמשיך לתקן תקלות במוסך מורשה?

עד כה הלכתי למוסך מורשה עם הפורד רק כשהייתי חייבת לעדכן גרסה למחשב כדי שהרעידות ייירגעו קצת.. כל שאר הטיפולים במוסך רגיל.

 

אגב, חשבתי בחיוב על הקורסה החדשה שיכולה להתאים לכל הדרישות שלי (מכונית מיני שתוכל לעלות את העליות של ירושלים, שנתון עדכני ואבזור), אבל מפחדת באמת משמירת הערך שלה. מה גם שהגרסה המהודרת עולה 120 אלף וזו חתיכת קפיצה מהאיביזה FR 2018 (85~ אלף) ואפילו מהגרסה המהודרת של סקודה פאביה החדשה (99 אלף).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה יש ב 90 אלף מליסינג, אמנם עם המנוע החלש יותר 1.0 טורבו עם 100 כ״ס.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי אם הבחירה היא בין איביזה יד שניה בת שלוש ב-85K לבין פאביה חדשה ב99K אני הולך על הפאביה.
כן האיביזה אולי יותר מאובזרת (צריך להבין בדימוק מה ההבדלים ועד כמה הם מעניינים את הרוכש), אבל רכב חדש עם אחריות זה רכב חדש, ולטעמי לשלם 15K כדי לקבל רכב חדש עם שלוש שנות אחריות על פני רכב בן 3 (אנחנו ב2021 להזכירכם) ללא אחריות אין פה דילמה בכלל.

יוליאן אתה בטוח שזה מנוע 1.0 באופל? לא זכור לי מנוע כזה בהיצע של פג'ו/סיטרואן/אופל. אולי 1.2 עם הספק מוחלש?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1087 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...