Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה על אופנוע כביש רגוע


מוישהגרוס
שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מבקש המלצה על אופנוע כביש בסיסי, רגוע ואמין לנסיעות בלי למהר בעיקר בסופ"ש

מעדיף להתחיל עם משומש אמין בן כ 4-5 שנים

אני בן 60, לא רוכב כבר 30 שנה מחפש משהו בסביבות 350-400

המלצות ורעיונות יתקבלו בהערכה

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש כיוון טוב יותר .
וולקן 900 משומש, במידה ועלויות הביטוח הגיוניות.
יש לי אחד כבר עשור וזה אופנוע מאוד וורסטילי שמתאים לרוכב מתחיל או מיומן.
תנוחת הישיבה נהדרת, המושב נמוך נוח מאוד בנסיעות ארוכות.
זה האופנוע שאני נותן לכל מי שמצרף אלי לרכיבה ואינו בעל ניסיון רב, במהלך העשור הזה החלפתי הרבה אופנועים אבל הוולקן נשאר ונוספו עוד כמה לצידו.




טל"ח

  • מצחיק 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורסיס 300 רגוע, נוח ויתאים לנסיעות בסופ"ש.

ב4-5 שנים, אופנועים כאלה יעברו לא מעט ידיים מתעללות והתוצאות יבואו לידי ביטוי.

הם לא יקרים גם כחדשים ואם אתה יכול לעמוד בזה אז תשקול לקנות חדש או משומש חדש יותר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אישית יש בעיה עם נפחים קטנים, בשביל להנות מהם צריך למשוך אותם לקצה, אני חושב שלא רע להתחיל עם נפח גדול אם אין הגבלת רישוי.


טל"ח

  • מצחיק 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, אנחנו לא גרים איתך בארה"ב, אין פה איפה להסתובב עם וולקן 900.

ונפח של 300/500 זה לא מילה גסה במדינה הקטנה והצפופה שלנו.

אישית גם אני חסיד של נפחים גדולים אבל אני מאמין שאפנועים מסדרת ה500 של הונדה יספקו לפות"ש את הצרכים בצורה טובה.

מבחינת כח ואמינות הם סבבה לגמרי.

מצד שני לא כח מתפרץ מדי.

ומצד שלישי- אותו מנוע על איזה תנוחה שפות"ש מעדיף. ספורט, אדוונצ'ר, נייקד, רק תבחר.

פות"ש- חפש 'הונדה 500'. יש מבחר דגמים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע שגם פה יש לנו הגבלת מהירות ורוב הרכיבות שלי הן בתנועה עירונית, אני מבטיח לך שלהכנס לסן פרנסיסקו בשעות העומס זה לא פחות לחוץ מתל אביב.

כל הרוכבים שאני מכיר, בין אם פה או בישראל קנו נפח קטן ושדרגו מהר מאוד, כולם, אני לא מצליח לחשוב על מישהו אחד שנשאר עם 250/400/500.


טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אף אחד לא דיבר על מהירות. נפח אינו ערובה למהירות. נפח הוא ערובה למשקל גדול יותר, לכלי פחות זריז בתנועה צפופה ובדר"כ למחיר גבוהה יותר.

ב. שעות העומס שלך זה המצב הרגיל והתמידי בישראל (מרכז). 

ג. כנראה שאתה לא מכיר מספיק רוכבים, בוודאי לא בישראל. נפח של 500 (שני צילינדרים) זה נפוץ מאוד ומספק המון רוכבים. 

250 לא רלוונטי כי קטן מדי.

400 לא רלוונטי כי אין ממש היצע נורמלי בנפח הזה (לא בישראל לפחות).

 

בישראל פלח השוק של 500 סמ"ק לרוכבי כביש רגועים הוא גדול מאוד. הכלים יחסית זולים מאשר גדולי הנפח, האחזקה זולה יותר (במדינה בה להחליף ליטר וקצת שמן במוסך יכול להגיע ל100 דולר), והסחירות גבוהה.

 

אני מכיר כמה וכמה רוכבים שרוכבים שנים על גבי שנים, על כל קשת הסמ"קים והסגנונות, והיום רוכבים כל טווין 500/600. 

מי שלא מחפש להתגרזן ולהראות ש'יש לו גדול יותר' מבין שמנוע שני צילינדר בינוני מספק כל צורך במדינה הקטנה הזו שטיול ממש גדול בשבת זה 100 ק"מ לכיוון.

התובנה הזו באה כשמתבגרים (מתבגרים זו מילה עדינה לזקנים בהכחשה להגיד 'מזדקנים'). :)

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, אני קניתי אופנוע 650 בתור אופנוע ראשון ואחרי חצי שנה ירדתי ל300 (וזו היתה ההחלטה הכי חכמה שעשיתי בעניין האופנועים).

ה650 היה כבד משקל, עם היגוי כבד, מצערת לא סלחנית, מנוע בועט וקלאץ' קשה. זה היה לא מתאים למתחיל שעוד לא ממש יודע לרכב.

אחרי ה300 כבר הגיעו 800 שנשאר איתי שנים...

 

כאן מדובר באדם מבוגר שלא רכב 30 שנה. זה נכון שיקנה איזה 300-500, שיעזור לו להתאפס בחזרה על הטכניקות ואח"כ, אם יקפוץ לו הקופיקו הוא יחזור לחפש משהו חזק יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לתת דוגמאות דומות לקיצון השני,
חבר קרוב, אבא של אחותי, לא רכב 30 שנה, בגיל 50 קיבל סיבוב וקנה נינג'ה 1000 חדש, אותו החליף אחרי שנתיים בעוד נינג'ה 1000 חדש.
זה הכל בראש.
אתה יודע כמה רך ונוח הגולדווינג שלי? רכשתי אותו באיביי עם גישה מאוד שלילית בתור בסיס לפרוייקט, בנסיעה הביתה התאהבתי, כלי כבד שמרגיש כמו קטנוע בתנועה צפופה, 100 כ"ס שאם מחליטים להיות חוליגנים יוציאו אותך מהמקום עם powerslide ארוך מאוד.

הוולקן זה האופנוע הכי שפוי ורגוע שיש לי ולכן זה גם האופנוע שזוגתי למדה לרכב עליו, והיא שוקלת רק 54 ק"ג, תנוחת הישיבה ומרכז הכובד הנמוך זה המפתח לביטחון ברכיבה, לא המלצתי עליו סתם.
כלי בן 11 שאני מטפל בו לבד, גמע מעל 50k ק"מ לא קלים (אני רוכב מאוד אגרסיבי בסופי שבוע ופעם עוד הייתי נוסע עם קבוצה של סופר ספורט, הרגילות משופשפות מ2 הצדדים) והוא פשוט אמין בצורה יוצאת דופן, אפשר לקנות כלי משומש במחיר סביר ולהנות מאוד.

ואין קשר לתנועה או לאמריקה, זה כמו להגיד שלא צריך יותר מפיקנטו בישראל.


טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.3.2021 בשעה 02:18, בנצי כתב:

ואין קשר לתנועה או לאמריקה, זה כמו להגיד שלא צריך יותר מפיקנטו בישראל.



 

לא, זה לא.

פיקנטו (כל מיני זול) לעומת רכבים אחרים זה גם נוחות ישיבה, בידוד רעשים על הפנים, חוסר בפיצ'רים נוחים בסביבת הנהג ועוד דברים בסגנון שאין להם קשר לנפח. כשאתה יושב כל יום בפקקים בין לבין גמיעה של עשרות קילומטרים, יהיה לך נוח יותר ברכב קצת יותר מפנק מפיקנטו. חסרונות- חוץ מאחזקה יקרה יותר, לא תמצא.

חסרונות בלהתנייד עם וולקן 900 כל יום בישראל לעומת אופנוע קטן וזריז יותר אפשר למצוא בלי סוף.

בוא, נקודה למחשבה- למה אצלנו יש קטנועים בערימות בכבישים ואצלכם קטנוע זה מחזה נדיר ביותר? כי מה לעשות- אצלנו צפוף הרבה יותר. גם בעיר וגם בבינעירוני. גם בחניון של הקניון, גם ברוחב הנתיב וגם ב'פרברים'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין, אבל הוא לא מתעניין בקטנוע, גם אני בישראל התניידתי בין היתר על בורגמן 400.

תזכור גם שבישראל לרוב אנשים בוחרים בדו גלגלי בתור כלי עיקרי, ואז לקטנוע יש יתרונות רבים מאוד.
בערים כמו סן פרנסיסקו תראה הרבה קטנועים, למי שיש רכב ורונה דו גלגלי בתור כלי תחבורה נוסף יש את האפשרות גם ללכת על משהו קצת פחות פרקטי.

שוב, זאת דעה אישית, לכולנו יש דעה, לדעתי מיותר להתחיל עם נפח קטן, מעדיף כלי שישייט על 100 בטורים נמוכים מאוד ויתן לי את האפשרות להאיץ מכל מהירות בזריזות.



טל"ח

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...