Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשרת או רצועת טיימינג בפיג'ו 301 1200 סמ"ק ידני?


pluto
שימו לב! השרשור הזה בן 1122 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם

אז פיג'ו 301 בנזין 1200 סמ"ק ידנית 2014, רק נקנתה. רצתי ל"טיפול איפוס" במוסך מורשה משרד התחבורה. מוסך תיקון וטיפול רכב כללי קבוע שאני מטפל בו שנים רבות עם כל הרכבים שהיו לי. לא רכב חדש, מוסכניק אמין, נקי, מקצועי לטעמי, שעובד לבד ובעצמו, שהפך במשך השנים למעין חבר שאני יושב לשתות איתו קפה לעיתים כשאני נקלע לסביבה גם בלי קשר להכנסת רכב למוסך. רציתי טיפול שנתי קומפלט כולל טיימינג בשביל איפוס ויישור קו. הוא טוען שיש שרשרת תיזמון ואין מה לפרק סתם. ביקשתי שיבדוק לעומק והוא התקשר לשני אנשים שונים ושאל ודבק בזה שיש שרשרת ועשה רק טיפול שנתי (שמן, מסננים, פלאגים, ברקסים וכ'ו). החלטתי לברר עצמאית בכל מקרה וחשדתי מהמעט שהצלחתי להבין באינטרנט שכן יש רצועת טיימינג (גומי) ולא שרשרת. התקשרתי למוסכי פיג'ו שונים ושאלתי את השאלה וטענו שכן יש רצועה (טבולה בשמן או במגע עם השמן) וכשמחליפים אותה צריך להחליף גם שמן ופילטר שמן פלוס ניקוי מחשד לשבבי הרצועה הישנה במערכת. הוא אומר שרצועה לא טבולה בשמן אף פעם אלא רק שרשרת🤷‍♂️.

אז מה ההכרעה? יש ברכב הזה שרשרת או רצועה?:brickwall: אני כבר לא יודע למי להאמין ולסמוך. כמובן שאם באמת יש רצועה ואצטרך להחליף (כנראה לא אצלו כי הוא אמר את דברו וכנראה במוסך פיג'ו היקר כי כנראה אין ברירה) אז אצטרך שוב לשלם על שמן ופילטר שמן שעכשיו חדשים לגמרי.

תודה מראש למשיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצועה, מגומי. לא טבולה בשמן אבל חשופה לאדי שמן. אכן מתפוררת עם הזמן (יותר נפוץ במנוע המוגדש, אבל קיים גם באטמ' כמו שלך). לך תחליף, ויפה שעה אחת קודם.

 

אם אתה באזור המרכז, עשה לעצמך טובה וגש למוסך גבע בת"א או לאורן שירותי רכב בחולון, לא מורשים אבל מתמחים ברכבים האלו ויעשו מה שצריך (במורשה עלולים לספר לך סיפורים ולא להחליף).

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תפתח את מכסה מלוי שמן מנוע ותראה את רצועת התזמון מגומי בתוך חלל השמן.

  • רעיון טוב! 1

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם!!

אני גר בצפון אבל ממש לא פוסל להגיע למרכז בשביל מישהו מומלץ שיודע מה הוא עושה.

דבר נוסף, אולי נפלתי עם הרכב הזה? חיפשתי ידני (אני אוהב) חסכוני ואם כבר אז עם בגאז' גדול שיתאים למשפחה במקום כל מיני מכוניות מיני או סופר מיני. הרכב נראה טוב, ידיים פרטיות, נוח, 2014 עשה 93 אלף ק"מ, עשיתי בדיקה שיצאה חיובית (מנוע, גיר, שילדה וכ'ו). ואז.... תוך כמה ימים דלקה נורית חיווי מנוע. נסעתי למוסך פיז'ו סיטרואן לבדיקת מחשב שלהם והם אומרים שצריך להחליף ממיר קטליטי 🤬 ונקבו במחיר מופקע לחלק אורגינלי של פיג'ו (לא עובדים עם חליפיים). אמרתי להם תודה ושאחשוב על זה. קילומטראז' כל כך נמוך וממיר קטליטי לא טוב? עם טרנטה 2006 ו-250 אלף ק"מ לא נתקלתי בדבר הזה ועוברת טסט כמו גדולה. שאלתי גם איזה מוסך אגזוזים שראיתי על הדרך שהציע לי בלי לחשוב פעמיים ממיר קטליטי חלופי חדש כנראה אוניברסלי מייד אין אמריקה ברבע מחיר כולל מע"מ. ראיתי את החלק. אמר שהוא פותח, מחליף את התוכן, מרתך וסע לשלום אבל לא לוקח אחריות אם הנורית חיווי לא נכבית. אומר שאם בפיג'ו באמת צודקים (זאת הבעיה) והנורית נדלקת בגלל ממיר אז היא אמורה להיכבות כשנחליף אבל על זה הוא לא אחראי. אז אני שואל, ואם היא לא נכבית? זה בוודאות החלפת ממיר ולא איזה חיישן? בינתיים שמתי תוסף לדלק (קיי 44 יכול להיות?) שמישהו המליץ כניסוי אולי זה יעזור. הנורית עדיין דולקת. מה יהיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הממיר - קורה. לא מאוד סביר, אבל קורה.

 

אם אתה מחפש מישהו שאפשר לסמוך עליו ויכול (ומוכן) להגיע למרכז - זה הפיתרון הכי טוב שתמצא. רק תקבע תור מראש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1122 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...