תודה לכם!!
אני גר בצפון אבל ממש לא פוסל להגיע למרכז בשביל מישהו מומלץ שיודע מה הוא עושה.
דבר נוסף, אולי נפלתי עם הרכב הזה? חיפשתי ידני (אני אוהב) חסכוני ואם כבר אז עם בגאז' גדול שיתאים למשפחה במקום כל מיני מכוניות מיני או סופר מיני. הרכב נראה טוב, ידיים פרטיות, נוח, 2014 עשה 93 אלף ק"מ, עשיתי בדיקה שיצאה חיובית (מנוע, גיר, שילדה וכ'ו). ואז.... תוך כמה ימים דלקה נורית חיווי מנוע. נסעתי למוסך פיז'ו סיטרואן לבדיקת מחשב שלהם והם אומרים שצריך להחליף ממיר קטליטי 🤬 ונקבו במחיר מופקע לחלק אורגינלי של פיג'ו (לא עובדים עם חליפיים). אמרתי להם תודה ושאחשוב על זה. קילומטראז' כל כך נמוך וממיר קטליטי לא טוב? עם טרנטה 2006 ו-250 אלף ק"מ לא נתקלתי בדבר הזה ועוברת טסט כמו גדולה. שאלתי גם איזה מוסך אגזוזים שראיתי על הדרך שהציע לי בלי לחשוב פעמיים ממיר קטליטי חלופי חדש כנראה אוניברסלי מייד אין אמריקה ברבע מחיר כולל מע"מ. ראיתי את החלק. אמר שהוא פותח, מחליף את התוכן, מרתך וסע לשלום אבל לא לוקח אחריות אם הנורית חיווי לא נכבית. אומר שאם בפיג'ו באמת צודקים (זאת הבעיה) והנורית נדלקת בגלל ממיר אז היא אמורה להיכבות כשנחליף אבל על זה הוא לא אחראי. אז אני שואל, ואם היא לא נכבית? זה בוודאות החלפת ממיר ולא איזה חיישן? בינתיים שמתי תוסף לדלק (קיי 44 יכול להיות?) שמישהו המליץ כניסוי אולי זה יעזור. הנורית עדיין דולקת. מה יהיה?