Jump to content

pluto

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פיג'ו 301 1200 ידני ופורד פוקוס 2006

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של pluto

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה לכם!! אני גר בצפון אבל ממש לא פוסל להגיע למרכז בשביל מישהו מומלץ שיודע מה הוא עושה. דבר נוסף, אולי נפלתי עם הרכב הזה? חיפשתי ידני (אני אוהב) חסכוני ואם כבר אז עם בגאז' גדול שיתאים למשפחה במקום כל מיני מכוניות מיני או סופר מיני. הרכב נראה טוב, ידיים פרטיות, נוח, 2014 עשה 93 אלף ק"מ, עשיתי בדיקה שיצאה חיובית (מנוע, גיר, שילדה וכ'ו). ואז.... תוך כמה ימים דלקה נורית חיווי מנוע. נסעתי למוסך פיז'ו סיטרואן לבדיקת מחשב שלהם והם אומרים שצריך להחליף ממיר קטליטי 🤬 ונקבו במחיר מופקע לחלק אורגינלי של פיג'ו (לא עובדים עם חליפיים). אמרתי להם תודה ושאחשוב על זה. קילומטראז' כל כך נמוך וממיר קטליטי לא טוב? עם טרנטה 2006 ו-250 אלף ק"מ לא נתקלתי בדבר הזה ועוברת טסט כמו גדולה. שאלתי גם איזה מוסך אגזוזים שראיתי על הדרך שהציע לי בלי לחשוב פעמיים ממיר קטליטי חלופי חדש כנראה אוניברסלי מייד אין אמריקה ברבע מחיר כולל מע"מ. ראיתי את החלק. אמר שהוא פותח, מחליף את התוכן, מרתך וסע לשלום אבל לא לוקח אחריות אם הנורית חיווי לא נכבית. אומר שאם בפיג'ו באמת צודקים (זאת הבעיה) והנורית נדלקת בגלל ממיר אז היא אמורה להיכבות כשנחליף אבל על זה הוא לא אחראי. אז אני שואל, ואם היא לא נכבית? זה בוודאות החלפת ממיר ולא איזה חיישן? בינתיים שמתי תוסף לדלק (קיי 44 יכול להיות?) שמישהו המליץ כניסוי אולי זה יעזור. הנורית עדיין דולקת. מה יהיה?
  2. שלום לכם אז פיג'ו 301 בנזין 1200 סמ"ק ידנית 2014, רק נקנתה. רצתי ל"טיפול איפוס" במוסך מורשה משרד התחבורה. מוסך תיקון וטיפול רכב כללי קבוע שאני מטפל בו שנים רבות עם כל הרכבים שהיו לי. לא רכב חדש, מוסכניק אמין, נקי, מקצועי לטעמי, שעובד לבד ובעצמו, שהפך במשך השנים למעין חבר שאני יושב לשתות איתו קפה לעיתים כשאני נקלע לסביבה גם בלי קשר להכנסת רכב למוסך. רציתי טיפול שנתי קומפלט כולל טיימינג בשביל איפוס ויישור קו. הוא טוען שיש שרשרת תיזמון ואין מה לפרק סתם. ביקשתי שיבדוק לעומק והוא התקשר לשני אנשים שונים ושאל ודבק בזה שיש שרשרת ועשה רק טיפול שנתי (שמן, מסננים, פלאגים, ברקסים וכ'ו). החלטתי לברר עצמאית בכל מקרה וחשדתי מהמעט שהצלחתי להבין באינטרנט שכן יש רצועת טיימינג (גומי) ולא שרשרת. התקשרתי למוסכי פיג'ו שונים ושאלתי את השאלה וטענו שכן יש רצועה (טבולה בשמן או במגע עם השמן) וכשמחליפים אותה צריך להחליף גם שמן ופילטר שמן פלוס ניקוי מחשד לשבבי הרצועה הישנה במערכת. הוא אומר שרצועה לא טבולה בשמן אף פעם אלא רק שרשרת🤷‍♂️. אז מה ההכרעה? יש ברכב הזה שרשרת או רצועה? אני כבר לא יודע למי להאמין ולסמוך. כמובן שאם באמת יש רצועה ואצטרך להחליף (כנראה לא אצלו כי הוא אמר את דברו וכנראה במוסך פיג'ו היקר כי כנראה אין ברירה) אז אצטרך שוב לשלם על שמן ופילטר שמן שעכשיו חדשים לגמרי. תודה מראש למשיבים.
×
×
  • תוכן חדש...