Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדרך שלי כרוכב חובב - שרשור אופניים מתגלגל


Gosser1860
שימו לב! השרשור הזה בן 657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, oryo כתב:

לא נגעתי בהן מאז קליפורניה

למה לא בעצם? אין סינגלים/מסלולים באזור שלך?

יש חברים/מכרים רוכבים באזור? אולי הם יכולים להחיות את החיידק מחדש.

 

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האגדה מספרת שיש כאן סינגלים מגניבים לגמרי וסצנה חיה ומדוושת

 

אין לי מושג כי לא באמת בדקתי 

 

מה שהרג לי את התחביב זה מיעוט בזמן פנוי נגד אוברהד (עליה/ירידה מציוד) נגד טמפרטורה נגד ילדים נגד, בוא נודה בזה, עצלנות/עייפות.

 

בישראל היתה לי חבורה שבנינו במשך שנים והמפגשים היו כבר מחולקים בין האתגר בעליות לכיף בירידות להנאה שבחברותא. היינו אומרים בחצי הלצה חצי רצינות שהאופניים הם תירוץ לקפה…

 

אופני כביש היו לי לפרק זמן מאוד קצר, החשש בישראל מתרבות הנהיגה יחד עם התשתיות הקלוקלות של כביש 4 (ריבוי פנצרים) חזלשו את זה די מהר. 

 

יש משהו מגניב בתנועה מהירה על כלי בו אתה המנוע, וכל ההתעסקות מסביב. פספס בענק אחד המגיבים בשרשור שהלעיג את ההשקעה, הרי זה לא שרכשת אופניים משופרים רק בשביל לגלח כמה שניות, ההתעסקות עצמה יחד עם כלי יפה הם כיף בפני עצמם. מצחיק שצריך להתייחס לזה בפורום רכב, זה הרי מאוד דומה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, oryo כתב:

פספס בענק אחד המגיבים בשרשור שהלעיג את ההשקעה, הרי זה לא שרכשת אופניים משופרים רק בשביל לגלח כמה שניות, ההתעסקות עצמה יחד עם כלי יפה הם כיף בפני עצמם. מצחיק שצריך להתייחס לזה בפורום רכב, זה הרי מאוד דומה.

כן ולא.

 

ההפרשים על אופניים הם קטנים יותר מאשר עם רכב, ויש פחות התעסקות.

נקודת התפוקה השולית הפוחתת היא ממש נמוכה, שלא כמו ברכב. (אני מתעלם מההבדלים במחירים, ברור שכול דבר קטן לרכב >>> חלקים לאופניים).

 

"אין" סיבה טובה באמת להשקיע (מעבר לפשוט זוג אופניים איכותי). רשמתי בעמוד הקודם לגבי מעבירים חשמליים, שימאנו יצאו עם 105 Di2, שזה מגניב בתכלס, אבל זה אומר אופניים חדשות ב ~2200 יורו+.

מה זה יוסיף לי מעבר להרגשת המגניב? כלום. אינטגרציה עם הגרמין. זה שווה 2200?

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, oryo כתב:

האגדה מספרת שיש כאן סינגלים מגניבים לגמרי וסצנה חיה ומדוושת

נו, אז למה אתה מחכה?

 

לפני 13 דקות, oryo כתב:

מה שהרג לי את התחביב זה מיעוט בזמן פנוי נגד אוברהד (עליה/ירידה מציוד) נגד טמפרטורה נגד ילדים נגד, בוא נודה בזה, עצלנות/עייפות.

מוכר, אבל עם העשייה העצלנות תיעלם. בנוסף זה חשוב לעשות ספורט ומצאתי שאם אוהבים את מה שעושים אז מתמידים יותר. אני די בטוח שגם אצל חבוב עמוס כמוך אפשר לאפטם קצת את הזמן ולמצוא זמן לרכיבה. חשוב שזה יהיה נגיש ונוח ולא מסורבל וארוך אחרת קשה להתמיד.

 

לפני 13 דקות, oryo כתב:

אופני כביש היו לי לפרק זמן מאוד קצר, החשש בישראל מתרבות הנהיגה יחד עם התשתיות הקלוקלות של כביש 4 (ריבוי פנצרים) חזלשו את זה די מהר. 

כביש 4? מי רוכב בכביש 4? מפחיד מידי. ממה שאני זוכר כשהיית בישראל גרת באזורים שיש בהם אחלה כבישים צדדיים לרכיבה. 

 

לפני 13 דקות, oryo כתב:

יש משהו מגניב בתנועה מהירה על כלי בו אתה המנוע, וכל ההתעסקות מסביב. פספס בענק אחד המגיבים בשרשור שהלעיג את ההשקעה, הרי זה לא שרכשת אופניים משופרים רק בשביל לגלח כמה שניות, ההתעסקות עצמה יחד עם כלי יפה הם כיף בפני עצמם. מצחיק שצריך להתייחס לזה בפורום רכב, זה הרי מאוד דומה.

נכון, כל התעסקות עם האופניים היא בערך ככה:

Shiny eyes Memes

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

"אין" סיבה טובה באמת להשקיע (מעבר לפשוט זוג אופניים איכותי). רשמתי בעמוד הקודם לגבי מעבירים חשמליים, שימאנו יצאו עם 105 Di2, שזה מגניב בתכלס, אבל זה אומר אופניים חדשות ב ~2200 יורו+.

מה זה יוסיף לי מעבר להרגשת המגניב? כלום. אינטגרציה עם הגרמין. זה שווה 2200?

אני לא באמת מבין את הצורך ב-105 חשמלי, זה פשוט מיותר. 105 מכאניות הן איזון מעולה בין שימושיות לאמינות לרוכב החובב. בעיקר כי הן לא סובלות מהתופעה של הזרוע שמתנתקת מהציר המרכזי (העכביש) בגלל כשל בחומר המקשר:

تويتر \ BikeRadar على تويتر: "Last week we published our detailed  investigation into an intriguing Shimano Ultegra crank failure. Read the  full story here: https://t.co/7HeyiqdeIR 👩🏼‍🔬 https://t.co/UsXFJgGddx"

 

כמו שיש לאולטגרה והדורה אייס. מצד שני המערכת ללא יומרות, הן שוקלות יותר אבל בצורה די זניחה. זה לא באמת משנה לרוכב הממוצע.

 

לצערי יצרניות האופניים דוחפות שלדות וגלגלים בינוניים מאוד עם מערכות יקרות ומעלות את המחירים לכל רוחב ליין המוצרים. ואם אתה כבר רוצה שלדה טובה (קלה, מיוצרת היטב ואיכותית) ולרגע חשבת גם על גלגלים באיכות טובה היצרנים מחייבים אותך לרכוש יחד איתכם גם מערכות יקרות שהרוכב הממוצע לא באמת צריך.

בארה"ב זה די פופולארי לבנות את האופניים מחלקים נפרדים בשביל לאפטם לדרישות/תקציב, או לפחות ככה היה לפני משבר המלאים/אספקה שגרמה הקורונה. בארץ זה פחות נפוץ וגם אם יש אפשרות, זה בד"כ יעלה הרבה יותר יקר מאשר לקנות אופניים "קומפלט".

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...