Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי קצת חיפושים באינטרנט מצאתי כמה כלים לביצוע דיאגנוזה לאוטו.

הבנתי שאפשר לקנות מתאמים ותוכנות למחשב אישי כך שכל אחד יכול לבצע דיאגנוזה לאוטו.

מישהו יודע אם אפשר לקנות דברים כאלו בארץ??

 

כמה מהדברים שמצאתי:

 

http://www.digimoto.com/

 

http://www.obd-onboarddiagnostics.com/

 

http://www.obd2.com/personal/personal_scantool.htm

 

ויש עוד המון...

 

המכשירים נקראים OBD SCANNER/READER למי שלא יודע.

פורסם

ואין יבואן לדברים האלה בארץ לפחות לא לכלים ה "פרטיים" אלא רק לכלים המשתמשים בהם במוסכים (מסחרי).

אני סתם במקרה קניתי, לראות איך זה. זה עובד מעולה על VW וסקודה, אבל לא בקסארה. FRENCH..

פורסם

אני מחפש למזדה, לפי מה שהבנתי אני צריך חיבור ISO.

אתה יודע אם מוכרים איפשהו ערכות כאלו?

פורסם
אני מחפש למזדה, לפי מה שהבנתי אני צריך חיבור ISO.

אתה יודע אם מוכרים איפשהו ערכות כאלו?

אני יודע שהמון מוסכים לא מורשים משתמשים בערכות אבחון אוניברסליות שמתאימות לרוב דגמי המכוניות.

אני חושב שניתן למצוא ערכות אלו אצל הספקים שמוכרים ציוד למוסכים.

 

בעקרון , אפשר להסתדר ללא ממשק גרפי (מחשב לצורך העניין) כדי לאתר תקלות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כן, הכלים היעודים האלה עולים הון תועפות. כיוון שהתאמתם היא גלובלית.

 

בנוסף, לבחור עם המאזדה - אני מתנצל, לפני כחודש מכרתי את ערכת ה ISO

נשאר לי רק לVAG סקודה ואודי.

×
×
  • תוכן חדש...