Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

anti pollution בפג'ו 308 שנת 2010


עמית1345
שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים, בוקר טוב!

 

אני חושב שרוב הסיכויים שלי לפתור את התקלה הזאת זה רק באמצעות אנשים שחוו אותו דבר 
מהסיבה שהחלפתי כמה מוסכים ועדיין אין פתרון. 

 

הבעיה קיימת חצי שנה בערך, מאז ביקרתי בכמה מקומות..
בנסיעה רגילה הרכב לא מתריע על תקלות ולפעמים מורגש טיפונת שינוי בתפקוד המנוע,

כשמגיעים לכביש בין עירוני ונוסעים נגיד עשר דקות ברצף מעל 90 דקות המנוע "נתפס" מתריע על התקלה ואין לו כוח גם כשנותנים גז. 
(התקלה קופצת גם בנסיעה עירונית אבל כמעט ולא ובדרך כלל במהירויות גבוהות) 

 

נוספו K44, תוסף לשמן מנוע שמשפר את כל המכלול ומנקה את כל האיזור, הוחלפו פלאגים, הוחלפו שני כוהל, הוחלף סלונואיד לחץ שמן והרכב עדיין מתריע לי 
ועושה את זה בעיקר כשאני נוסע במהירויות גבוהות וזה מחרפן אותי! 

 

מבחינת מחשב עדיין מראה תקלה בצילינדר 3, ועוד תקלה שאני לא זוכר את השם שלה שהסלונואיד היה אמור לפתור... 

מה עושים מפה? בהמלצת החשמלאי שלי כדי לקחת למוסך ולבדוק האם יש סיכוי לשסתומים... 
מה דעתכם חברים? יש למישהו כיוון? מישהו חווה את זה גם? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם המוסכים שבהם היית הם מומחים למכוניות פז'ו ומכירים אותן היטב?

כשהבעייה, קיימת בנסיעה הבינעירונית, כמה זמן היא נמשכת?.

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, רפי לין כתב:

האם המוסכים שבהם היית הם מומחים למכוניות פז'ו ומכירים אותן היטב?

כשהבעייה, קיימת בנסיעה הבינעירונית, כמה זמן היא נמשכת?.

בברכה  -  רפי לין

אחד מהם מומחה לפג'ו אחרי שנים שאני מטפל אצלו הוא אמר לי משפט כמו "לא בטוח מה התקלה, אולי זה אולי זה אבל שמתי לך שמן היה חסר, תביא 200 שקל" חחח מאז לא חזרתי אליו...

לפני 18 דקות, Paul_K כתב:

יש מספר תקלה מסורק ?

היתי בודק חוטי הצתה , ודחיסה בצילנדרים 

לצערי לא, לא צילמתי את המחשב... כמה לדעתך יכול לעלות טיפול שכזה? 

מה אני יכול להגיד כשאני מגיע למוסך? באמת שזה כבר עולה לי במחיר נפשי, הם לא יודעים לאיזה כיוון ללכת ולוקחים כסף על כלום ושום דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, עמית1345 כתב:

אחד מהם מומחה לפג'ו אחרי שנים שאני מטפל אצלו הוא אמר לי משפט כמו "לא בטוח מה התקלה, אולי זה אולי זה אבל שמתי לך שמן היה חסר, תביא 200 שקל" חחח מאז לא חזרתי אליו...

לצערי לא, לא צילמתי את המחשב... כמה לדעתך יכול לעלות טיפול שכזה? 

מה אני יכול להגיד כשאני מגיע למוסך? באמת שזה כבר עולה לי במחיר נפשי, הם לא יודעים לאיזה כיוון ללכת ולוקחים כסף על כלום ושום דבר

אם זה חוט הצתה זה בסיבות 100-200 ש''ח , אם בעיה בצילנדר ספיציפי למשל דחיסה חלשה זה כבר סיפור אחר . אבל עדיף שתצלם את מספר תקלה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Paul_K כתב:

אם זה חוט הצתה זה בסיבות 100-200 ש''ח , אם בעיה בצילנדר ספיציפי למשל דחיסה חלשה זה כבר סיפור אחר . אבל עדיף שתצלם את מספר תקלה 

מדובר בחשמלאי שבאת שמבין עניין, יכול להיות שהוא פספס את כל הנושא של חוט ההצתה? מצד שני הוא אמר שזה שסתומים כי למרות שהחלפנו כוהל ופלאג גם בצילינדר 3 וגם ב-4 התקלה נשארה רק בצילינדר 3. 

מה דעתך? ובנוגע לקוד אין לי את הקוד עם התקלות העדכניות, אוסיף את מה שצלמתי מהפעם הראשונה אצלו, כל התקלות ירדו מלבד 2, זאת שמראה על צילינדר 3 ועוד אחת שלצערי אני לא זוכר את שמה

20201217_123459.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, עמית1345 כתב:

מדובר בחשמלאי שבאת שמבין עניין, יכול להיות שהוא פספס את כל הנושא של חוט ההצתה? מצד שני הוא אמר שזה שסתומים כי למרות שהחלפנו כוהל ופלאג גם בצילינדר 3 וגם ב-4 התקלה נשארה רק בצילינדר 3. 

מה דעתך? ובנוגע לקוד אין לי את הקוד עם התקלות העדכניות, אוסיף את מה שצלמתי מהפעם הראשונה אצלו, כל התקלות ירדו מלבד 2, זאת שמראה על צילינדר 3 ועוד אחת שלצערי אני לא זוכר את שמה

20201217_123459.jpg

היתי מחליף : חוטי הצתה זה לגבי פיספוס הצתה בצילינדר 3 , לגבי תקלה P0014 צריך קודם כל לנקות את החיישן\סולינויד של VVT הקמשפט בעיה הזאת ידועה ב 308 אם ניקויי לא עוזר ,להחליף באליאקספרס חיישן הזה עולה 20 דולר https://www.aliexpress.com/item/32828663557.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dEdyaLf 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Paul_K כתב:

היתי מחליף : חוטי הצתה זה לגבי פיספוס הצתה בצילינדר 3 , לגבי תקלה P0014 צריך קודם כל לנקות את החיישן\סולינויד של VVT הקמשפט בעיה הזאת ידועה ב 308 אם ניקויי לא עוזר ,להחליף באליאקספרס חיישן הזה עולה 20 דולר https://www.aliexpress.com/item/32828663557.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dEdyaLf 

החלפתי אותו, לרכיב הזה בדיוק... אז אתה אומר להחליף חוטי הצתה לפני שהולכים לשסתומים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, עמית1345 כתב:

החלפתי אותו, לרכיב הזה בדיוק... אז אתה אומר להחליף חוטי הצתה לפני שהולכים לשסתומים? 

כן , ובסוף למחוק את כל התקלות במחשב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Paul_K כתב:

כן , ובסוף למחוק את כל התקלות במחשב 

חוט הצתה זה החלק שמתחבר לכוהל ? יש מצב אפשר להשיג כזה באלי אקספרס? 
אגב, חוט הצתה יכול לגרום לכזאת השפעה במנוע? שמהירות גבוה המנוע מציג את ההודעה ואז נכנס למצב חירום או משהו כזה שמפחיד ממנו כוח? כלומר אני נותן גז והמנוע עושה רעש של תור גבוהה אבל בפועל לא קורה יותר מדי והרכב רועד ממש... מה דעתך? 

 

עדכון: בדקתי ולא נראה שקיים רכיב כזה, אתה יודע אולי מה השם המקצועי של חוט הצתה? 

עריכה אחרונה על ידי עמית1345
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אחד הכבלים פגומים הם חופשי יכולים לקצר לך את החשמל למינוס של הרכב ואנתק לך אחד הצילינדרים. את הכבלים כאלה לא קונים באליאקספרס כי לקנות כבלים סינים זה לקחת סיכון... תקנה 4 כבלים חדשים בחנות חלקי חילוף ותחליך לבד זה לא סיפור מורכב .

הרכב רועד בגלל שאחד הצילינדרים מנותקים ויש פיספוסי הצתה 

לפני 42 דקות, עמית1345 כתב:

חוט הצתה זה החלק שמתחבר לכוהל ? יש מצב אפשר להשיג כזה באלי אקספרס? 
אגב, חוט הצתה יכול לגרום לכזאת השפעה במנוע? שמהירות גבוה המנוע מציג את ההודעה ואז נכנס למצב חירום או משהו כזה שמפחיד ממנו כוח? כלומר אני נותן גז והמנוע עושה רעש של תור גבוהה אבל בפועל לא קורה יותר מדי והרכב רועד ממש... מה דעתך? 

 

עדכון: בדקתי ולא נראה שקיים רכיב כזה, אתה יודע אולי מה השם המקצועי של חוט הצתה? 

https://www.autodoc.co.uk/car-parts/ignition-cable-connectors-10253/peugeot/308

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה כתבתם...אין בכלל חוטי הצתה בדגם הזה.

כויל ההצתה - אחד לכל פלאג - יושב על הפלאג עצמו ואליו מתחבר קונקטור ישירות מהצמה.

 

אם לא תכנס למוסך מומחה - כמו @מוסך גבע,יוכלו מוסכים שלא מכירים למכור לך מלא סיפורים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, מלטבשי כתב:

כמה כתבתם...אין בכלל חוטי הצתה בדגם הזה.

כויל ההצתה - אחד לכל פלאג - יושב על הפלאג עצמו ואליו מתחבר קונקטור ישירות מהצמה.

 

אם לא תכנס למוסך מומחה - כמו @מוסך גבע,יוכלו מוסכים שלא מכירים למכור לך מלא סיפורים

אני מאזור הצפון, יש לך מישהו תותח לפג'ו באיזור עפולה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...