Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

אני מתעניין ברכישת מאזדה 3 ספיריט שנת 2014. 

ראיתי שהמחירון שלה עומד על כ-61K ש״ח, אבל בפועל אני רואה שהיא נמכרת קרוב ל70K. 

 

אמרו לי שעדיף לשלם מחיר מחירון ולקבל רכב שמור, עם קילומטראז׳ טוב ויד נמוכה, מאשר להתפשר על נניח 3K-4K מתחת למחירון ולקבל רכב מוזנח עם ק״מ גבוה. 

 

אבל לדרוש 5 אלף (ויותר) מעל המחירון זה נורמלי? 

Mazda 3 2.0L, 2016 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין נורמלי לא נורמלי, אתה מחליט לעצמך מה שווה לך ומה לא

יש אנשים שעל עקרון לא מוכנים לשלם יותר, יש אנשים שמעריכים דברים ואם מזהים משהו ששווה יהיו מוכנים לשלם. אין פה נוסחה

פורסם

רכב מבוקש מאוד שנמכר מעל למחירון. 

כדי לדעת מחירון מדוייק, עליך לבצע שיקלול מחיר (יד, קילומטראז ומועד עליה לכביש) במחירון לוי יצחק. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

נשאל את זה אחרת, אם כל המאזדות 3 ספיריט נמכרות מעל המחירון מה זה אומר על המחירון?

אישית מכרתי לפני קצת פחות משנה מאזדה 3 ספיריט 2010 שמורה עם 60 אלף קילומטר ב 7K מעל המחירון בפחות מיממה (שמהווה כמאט 25% יותר ממחיר המחירון).

קיבלתי 20 טלפונים תוך שעה מרגע הפירסום וכולם רצו לראות את הרכב, ההסבר שלי המחירון לא מייצג את הערך האמיתי של הרכב.

טסלה 3 2022

פורסם

מחירון אמור להיות ממוצע המחירים ששילמו על הרכב הנ"ל (או שיהיו אמורים לשלם)

 

יש הרבה רכבים שנמכרים מעל המחירון. בדרך כלל נדירים או שמורים בצורה יוצאת דופן.

 

לדעתי רכב שנשמר בצורה מדהימה (לצערנו אין הרבה כאלה) בהחלט מצדיק מחיר גבוה יותר

 

.

פורסם

רכב שעבר כמה שפחות ידיים, קילומטראז' יחסית נמוך לממוצע, טופל במוסך מורשה עם תיעוד מלא. תא הנוסעים שמור ומטופח, לא נראה כמו פח. רצוי ללא תאונות, ושחיצונית שמור ומטופל (כמה שפחות שריטות ושיפשופים, מטופל בווקס, אוטם צבע).

פורסם

אני תמיד יעדיף לשלם מעל המחירון לרכב שמור  חיצונית ללא מכות חניה , בפנים שמור כמו ששומרים סלון בבית

ללא תאונות, מטופל בזמן,  יד ראשונה , ונסועה נמוכה. הבעיה שהם נדירים, ואם יש הם נחטפים מיידית.

 

חוץ מזה יש רכבים מבוקשים בשוק היד שנייה, לכן משלמים עליהם מחיר גבוה מעבר למחירון הרשמי. 

 

בגדול, רכב שמור מטופל היטב, ימכר טוב יותר מאשר רכב שנראה כמו עגלה . 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

היצע וביקוש... חוץ מזה כל אחד יכול לדרוש מה שהוא רוצה, אתה לא חייב לקנות.

לפותש: יש רכבים שהשוק שלהם הוא חזק, בלי להיכנס להאם הם שווים את זה או לא, ויש רכבים שיש להם מחירי שוק נמוכים בגלל מוניטין, הצפה בליסינג, דעות קדומות ועוד... כל מקרה לגופו.

מאזדה 3 ספיריט הוא אכן מסוג הרכבים שיש להם "שוק חזק" והמחירון לא משקף את מחירם בשוק לרוב. אותו סיפור עם לאנדקרוזר, ראב 4.

לא חסר דוגמאות הפוכות שהרכב שווה בשוק 30-40 אחוז פחות מהמחירון שלו.

 

המחיר שתשלם תלוי בנכונות שלך אל מול הנכונות של הלקוח להתפשר

 

לפני 6 דקות, doesnotmatter כתב:

כשאתם אומרים קילומטראז׳ נמוך, למה אתם מתכוונים? האם רכב 2014 שעשה 80,000 זה מספיק נמוך? 

במידה ונזניח את 2020, שהקורונה גרמה לנסועה נמוכה אצל חלק לא קטן מהאנשים, אז כן, מדובר בנסועה נמוכה.

הנתון האחרון שמצאתי הוא מ-2018 שמרה שרכב פרטי נוסע בממוצע 16.1K בשנה. 80K לרכב מ-2014 זה בהחלט נמוך.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5589786,00.html

עריכה אחרונה על ידי dotan123
פורסם

70 אלף על מאזדה 3  בת כמעט 7 עם פנסי קסנון וסאן רוף? למה? 

 

נהגתי על מאזדה 3 ספיריט, רכב נחמד עם מנוע מבאס. אמנם זה לא אותו דבר אבל אם אלו פחות או יותר הסכומים, לגמרי הייתי מעדיף אוקטביה 1.8 עם 180 כ"ס, שתשאיר למאזדה הרבה אבק. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני כשעה, doesnotmatter כתב:

@yogev20 כשאתם אומרים קילומטראז׳ נמוך, למה אתם מתכוונים? האם רכב 2014 שעשה 80,000 זה מספיק נמוך? 

 

כן, זאת נסועה נמוכה. את הרכב האחרון שרכשתי (2014) זה מה שהיה על השעון מד. 

12K בשנה זה נמוך. 15K בשנה סביר. 20K גבוה. 

 

אבל כל זה לא יעמוד במבחן המציאו לרכב מבוקש כמו מאזדה 3 ספיריט. כלומר, יכול להיות סטייה למעלה במחיר לרכב פחות שמור

ועדיין יהיו לו קונים. כנ"ל יאריס שנחטפת בלי קשר שיש רכבים "שישאירו לה אבק" זה לא תופש על רוב רובו של רוכשי הרכבים. 

 

פורסם
לפני 38 דקות, davemustaine87 כתב:

70 אלף על מאזדה 3  בת כמעט 7 עם פנסי קסנון וסאן רוף? למה? 

 

נהגתי על מאזדה 3 ספיריט, רכב נחמד עם מנוע מבאס. אמנם זה לא אותו דבר אבל אם אלו פחות או יותר הסכומים, לגמרי הייתי מעדיף אוקטביה 1.8 עם 180 כ"ס, שתשאיר למאזדה הרבה אבק. 

 

למה מבאס? בדר"כ משפחתיות מגיעות עם מנוע 1.6 שנותן בערך 120 כ"ס. 

הסתכלתי על אוקטביה, אבל ירדתי מזה בגלל שאני מעדיף לא להיכנס להרפתקאות של DSG+טורבו. 

אם אני קונה רכב בסכום כזה הוא בוודאי הולך להישאר איתי שנים קדימה, לכן האמינות משחקת פה תפקיד רציני. מעדיף ראש שקט. 

 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

לגמרי הייתי מעדיף אוקטביה 1.8 עם 180 כ"ס, שתשאיר למאזדה הרבה אבק. 

אין ספק שהיא עולה עליה ברוב אם לא בכל הפרמטרים, אבל נושא האמינות משחק פה תפקיד לא קטן.

מאזדה עם תיבה פלנטרית ומנוע אטמוספרי  לעומת סקודה עם DSG וטורבו... אני יכול להבין את החשש

×
×
  • תוכן חדש...