Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אין תשובה חד משמעית, זה ממש תלוי באיכות של התושבת וואקום ובמיקום של המראה.

אצלי למשל תושבת וואקום שעלתה 3 דולר מאליאקספרס מחזיקה כבר שנתיים בלי שהתנתנקה פעם אחת ולא משאירה כלל דבק על השמשה.

 

לגבי אותו מתקן על המראה - צריך לוודא שהנקודות השחורות שמונעות סינוור באזור המראה לא יפריעו לצילום.

זה גם עשוי להסתיר ולהפריע לשדה הראיה מבעד לשמשה.

כל אחד והעדפתו..

 

 

אם יש לך ספר רכב צלם את העמוד שבו מופיע פירוט הפיוזים בתא הנוסעים.

אהלן מצרף תמונה :

ניסיתי לחבר לפיוז מס' : 10 , 11 , 15 (אך לא נכבה).



WhatsApp Image 2020-01-16 at 15.26.58.jpg

תודה



  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היה לך רב מודד זה היה יכול להקל אבל בגדול נראה שאחד מאלו 18,20,21,22 יכול להתאים.

במידה ולא אז 17,23 בטוח אחד מהם.

 

שים לב שמומלץ לחבר לפיוז של עד 10A (גג 15A) מכיוון שרוב הכבלים והמתאמים למיניהם הם 16AWG ובקיצור מותאמים לחיבור של עד 10A.

בנוסף לא הייתי מחבר את הכבל למערכת בטיחות כלשהי (כרית אוויר, ABS וכו').

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

איפה הכי זול כרגע VIOFO A119 V3?

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

עדיפה יותר ללא ספק בכל פרמטר - איכות צילום, אמינות וכל מה שאפשר להוסיף.

הדיסקברי 970 היא לא יותר מסתם מותג מדבקה שחברות ישראליות מציעות כמתנת הצטרפות או משהו בסגנון.

מהמוצרים שמתומחרים באופן מופרז ואז נמכרים ב"מבצע" (במחיר שוחט ביחס לתמורה).

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
איפה הכי זול כרגע VIOFO A119 V3?

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

עוד מצלמה טובה מאד בתור חלופה (משתמש בה וממליץ בחום) $74.99 ומשלוח חינם מאמזון עד הבית עם שליח ואחריות 24 חודשים

https://www.amazon.com/s?k=dr02+dash+cam&rh=p_89%3AAUKEY&dc&crid=39TVQA1P8TTOF&qid=1579685172&rnid=2528832011&sprefix=dr02+%2Caps%2C272&ref=sr_nr_p_89_1

 

יש גם 4K אבל לא חושב שצריך כי הרגילה מעולה

קובי

:-)

פורסם
עוד מצלמה טובה מאד בתור חלופה (משתמש בה וממליץ בחום) $74.99 ומשלוח חינם מאמזון עד הבית עם שליח ואחריות 24 חודשים

https://www.amazon.com/s?k=dr02+dash+cam&rh=p_89%3AAUKEY&dc&crid=39TVQA1P8TTOF&qid=1579685172&rnid=2528832011&sprefix=dr02+%2Caps%2C272&ref=sr_nr_p_89_1

 

יש גם 4K אבל לא חושב שצריך כי הרגילה מעולה

זה עם סוללה או קבל?

(אני גר באיזור חם יחסית, אין לי חניה מקורה)

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם (נערך)

קבל כמובן ואין בעיות של חום - עובדת עד 75 מעלות

כתבה שמצאתי

https://www.techgearlab.com/reviews/cool-gadgets/dash-cam/aukey-dr02

עוד אתר שבדק ויש לו

https://www.techeblog.com/aukey-dr02-dashcam-review-deal/

 

וגם אני יכול להמליץ שאחרי יותר משנה המצלמה מעולה וללא בעיה אחת.

אצלי מחוברת לשקע דיאגנוסטיקה ונדלקת עם הדלקת הרכב בלי חיבור לתיבת פיוזים/שקע מצית עם כבל פשוט מאיבי.

הם מוכרים גם כבל לרכבים שאין להם נקודת מתח שמופעלת עם הדלקת הרכב וגם עבור הפעלת לילה- במשפחת VAG יש פין נוסף לזה

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

תודה קובי

 

Sent from my SM-G920V using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
אם היה לך רב מודד זה היה יכול להקל אבל בגדול נראה שאחד מאלו 18,20,21,22 יכול להתאים.

במידה ולא אז 17,23 בטוח אחד מהם.

 

שים לב שמומלץ לחבר לפיוז של עד 10A (גג 15A) מכיוון שרוב הכבלים והמתאמים למיניהם הם 16AWG ובקיצור מותאמים לחיבור של עד 10A.

בנוסף לא הייתי מחבר את הכבל למערכת בטיחות כלשהי (כרית אוויר, ABS וכו').

תודה רבה חיברתי ל22. עובד מצויין!!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...