Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, Nakamichi כתב:

 


כן, באמת אלו הגזעים שהתמקדתי בהם.
השאלה איפה רוכשים אותם.
יש כל מיני אנשים בפייסבוק וכו׳ שמוכרים אבל זה נראה לי מפוקפק.

 

 

אם לרכוש, אז דרך רכזי הגזע ממגדל מסודר. אחרת יכול להיות שאתה קונה מאיזה חאפר, שמתייחס לכלבות שלו כמו מכונות המלטה, ולא מכיר את הבעיות הגנטיות של הגזע. כן, זה יעלה יותר, אבל זה גם יותר הומאני וגם חוסך את האפשרות שירמו אותך ויימכרו לך כלב מעורב ו/או לא בריא (וזה קורה הרבה).

אבל אפשר ופשוט וזול יותר לאמץ כלב בגודל מתאים, עם אנרגיות נמוכות מעמותה. עכשיו יש קצת גל אימוצים, אבל אני בטוח שאפשר למצוא כלב מתאים. והוא לא חייב להיות ממש קטן, רק רגוע מספיק כדי להיות נוח. יש כלבים קטנים שהם כספית...

לפני שעה, gsi16v כתב:

הייתי שמח לשמוע את הסיבה.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

 

כי... חתול זה לא כלב?

אלו שתי חיות מאוד שונות, שנותנות הרגשה אחרת לגמרי.

לפני 7 שעות, guy.a כתב:

אנחנו רכשנו לילדים שיצו לפני חצי שנה, למצא כלב כזה בצער בעלי חיים. לא תמצא. ממחקר שעשינו לפני הקניה, יש 2 סוגים יש גזעי עם תעודות ויש בלי. אני נחנו קנינו בלי. יש 2 מקומות מומלצים, ממלכת הכלבים הננסיים וחברים לנפש. תתקשר ותראה למי יש כלבים . אנחנו קנינו מחברים לנפש. וקיבלנו כלבה חמודה מאוד. חבר קנה מהממלכה וגם מרוצה מאוד.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

 

יש שני סוגים. גזעי, ולא גזעי. אין כזה דבר "גזעי בלי תעודות" (יש גזעי שלא עומד בסטנדרטים הפיסיים הנדרשים להרבעה, וקרואים pet quality). בלי תעודות, אתה לא יודע מהו. אם מגדל לא מוכן לקבל עליו את הסטנדרטים של המועדון, ועושה את המסחארה שלו מחוץ לו, יש לזה סיבה.

 

נ.ב. אם יש מרביע ללא תעודות, במינימום הייתי דואג להגיע למקום ולבדוק באילו תנאים הוא מרביע, ועד כמה הוא בקיא בבעיות של הגזע.

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כשאתה לוקח כלב אתה מגדל אותו וכשאתה לוקח חתול הוא מגדל אותך.
זה משהו מדעי או שאתה המצאת?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זו הכללה, אבל בגדול זה נכון. כלב תמיד אפשר ללמד התנהגות. חתול הרבה פחות (בשיא היו לי שלושה כלבים ושני חתולים בו"ז).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם



 כי... חתול זה לא כלב?
אלו שתי חיות מאוד שונות, שנותנות הרגשה אחרת לגמרי.
 

אז מה אם הם שונות?
איזו הרגשה דרושה כדי להעדיף אחת על השניה?

2 נקודות שחשוב לי לציין:
1. הידע והדעות שיש לאנשים על חתולים הוא לגמרי שגוי
2. יש לי 2 חתולים ו 2 כלבים, הכלבים הם הכי חמודים/ידידותיים/ממושמעים/נותני אהבה וכו' אבל מנגד, אחד החתולות הרבה יותר "כלב" מ 2 הכלבים הנפלאים האלו.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 10 דקות, gsi16v כתב:

זה משהו מדעי או שאתה המצאת?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

לא מדעי אבל נובע מהאופי השונה שלהם.

 

כלבים פותחו כדי לתקשר עם בני אדם ולהישמע להם וזה כברברמת הגנטיקה (עשו ניסוי עם גורי זאבים שגודלו על ידי אדם מגיל אפס ועל כלבים שגדלו בר. שמו שתי קערות משני צידי אדם שהצביע על אחת הקערות. כל הכלביך הלכו לקערה עליה הצביע והזאבים התחלקו שווה בשווה בין הקערות).

 

חתולים לעומת זאת הן חיות יותר עצמאיות שעושות מה שנוח להן. אם מתאים לו לשחקאיתך הוא יבוא וישחק איתך בלי קשר לרצון שלך ואם לא מתאים לו אז הוא לא יבוא גם בלי קשר לרצון שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 54 דקות, gsi16v כתב:


 


אז מה אם הם שונות?
איזו הרגשה דרושה כדי להעדיף אחת על השניה?

2 נקודות שחשוב לי לציין:
1. הידע והדעות שיש לאנשים על חתולים הוא לגמרי שגוי
2. יש לי 2 חתולים ו 2 כלבים, הכלבים הם הכי חמודים/ידידותיים/ממושמעים/נותני אהבה וכו' אבל מנגד, אחד החתולות הרבה יותר "כלב" מ 2 הכלבים הנפלאים האלו.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

 

2. ומה עם החתול השני?

 

יש לי חתול שאפשר להגדיר אותו "כלבי". הוא בא כשקוראים לו, ישן איתי במיטה כפיות, וכשהכלבה היתה חיה, היה בא איתנו לטיולים. מספיק כלבי?!

אז קודם כל, אם החתול כזה או לא כזה, אם לא קנית מראש גזע שאלו התכונות שלו, זה עניין של מזל. כלב לא ידידותי זה כלב שדפקו אותו בגיל צעיר, כי אין כמעט דבר כזה. כל כלב שתיקח יירצה להיות איתך ויישאף לרצות אותך. דבר שני, החתול הכי "כלבי" בעולם הוא לא תקשורתי כמו שכלב מסוגל להיות. אפילו לא קרוב.

עכשיו נסה ללמד את החתול שלך "שב, הישאר", להביא כדור וללכת רגלי, ואז אני אחשוב שזה מרשים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מיני יורקשייר: 

 

היתרונות: כלב מאוד חברתי(אפילו מוגזם), היפואלרגני, אין פרווה בבית, הולך לשירותים של כלבים(טוב לאנשים שלא יכולים כל הזמן לטייל). 

 

חסרונות: דורש סירוק קבוע, ספר פעם בחודשיים-שלוש ומקלחת פעם בשבוע-שבועיים.

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
פורסם



 
2. ומה עם החתול השני?
 
.
עכשיו נסה ללמד את החתול שלך "שב, הישאר", להביא כדור וללכת רגלי, ואז אני אחשוב שזה מרשים...


החתול השני, חיית פרא [emoji38] והאמת זה החלק שאני הכי אוהב בו, מהמשפט: "העולם נתן לנו חתולים כי זה הכי קרוב שהוא נתן לנו ללטף אריות"

החתול ה'כלבי' עושה הכל, עונה (בקול) לשמו כשקוראים לו ומגיע, רגלי, מחכה לי שאני נכנס לבית וקורא לליטוף, אפשר לטייל איתו (למרות שהוא גדל בבית סגור) וכשהוא בחוץ ואומרים לו להכנס הוא מבין, יודע לקרא לנו שהוא רעב (אין להם אוכל חופשי) קופץ איפה שמצביעים, אפילו מטפס עלי אם אצביע על הגב וישאר שם עד שאגיד לו לרדת, מגיב לכל פקודה שהכלבים אצלנו יודעים וזו בדיוק הנקודה שלי בהמלצה.
ישנם לא מעט חתולים כאלו לאימוץ, בוגרים ומתקשרים עם בני אדם.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 17 שעות, guy.a כתב:

לדעתי הכלב שמתאים לך זה שיצו או מלטז, הם כלבים קטנים בעלי רמת אנרגיה נמוכה, לא אוהבים טיולים ארוכים, בעלי שיער, לא פרווה, כך שאין נשירה. הכלבים הם היפואלרגניים . הכלבים מותאמים למחייה בדירה. השיצו לא נבחן. המלטז קצת יותר. יש גם יורקשייר טרייר. גם לו אין נשירה ומאוד נוח לגידול בבית עם הורה מתבגר

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


 

 +1

אנחנו חיפשנו  כלב קטן שמתאים לדירה בתחילת תקופת הקורונה. לאחר מספר שבועות של נסיונות לאתר כלב שכזה בכלביות/עמותות ללא הצלחה, רכשנו גור מלטז (ללא תעודות).

 

יש לא מעט מודעות בלוח הומלס.

 

פורסם (נערך)

אני לא בטוח ששיצו\מלטז זאת בחירה טובה... הם דורשים הרבה טיפוח והוצאות ואם אתה תנסה לטפח בעצמך והם לא יתחברו לעניין זאת תהיה מלחמה קשה.

אמא שלי מחזיקה שיצו הפרווה שלו גדלה מהר מאוד הוא לא נותן לסרק את עצמו ואצל ספרי כלבים הוא משתגע מפחד (מחרבן על עצמו ומשתין) ולטשטש אותו פעם בחודשיים בשביל תספורת לא בא בחשבון.
אז קנינו מכונת תספורת לכלבים כול חודשיים שעתיים של עבודה קשה ואנחנו אנשים בריאים וחזקים לא נראה לי שאדם בגיל הזהב יוכל לעמוד בזה.

שוב חוזר ע לההמלצה לכלב קטן עם פרווה קצרה פינצר יכול להיות מושלם ולא חסר פינצרים לאימוץ.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

 

אם לרכוש, אז דרך רכזי הגזע ממגדל מסודר. אחרת יכול להיות שאתה קונה מאיזה חאפר, שמתייחס לכלבות שלו כמו מכונות המלטה, ולא מכיר את הבעיות הגנטיות של הגזע. כן, זה יעלה יותר, אבל זה גם יותר הומאני וגם חוסך את האפשרות שירמו אותך ויימכרו לך כלב מעורב ו/או לא בריא (וזה קורה הרבה).

 

נ.ב. אם יש מרביע ללא תעודות, במינימום הייתי דואג להגיע למקום ולבדוק באילו תנאים הוא מרביע, ועד כמה הוא בקיא בבעיות של הגזע.

 

 

 

זה בדיוק "הפחד" שלי.

שארכוש כלב שהוא לא בריא, או האמא מכונת המלטות.

 

לא כל כך משנה לי התעודה לצרכי תחרות וכו' וגם לא אכפת לי אם הוא לא יהיה 100% טהור גזע כל עוד ישמור בגדול על מאפייני הגזע.

פורסם

אם ככה אני ממליץ לעשות קודם סיבוב באגודות.

אמנם כמו שאמרו, יש גל אימוצים בסגר והכלובים לא מלאים, אבל עדיין כדאי להגיע.

יש יועצי אימוץ שאמורים להכיר בערך את אופי הכלבים שנמצאים ולקחת בחשבון את התנאים והעדפות שלכם ולהתאים לכם כלב ספציפי.

לדעתי זה עדיף מלקנות\לאמץ כלב בפייסבוק מאנשים שרוצים שתיקחו את הכלב בכל מחיר ויספרו לכם אלף סיפורי לילה ולילה על איך הכלב מתאים בול לכם.

פורסם
לפני 22 שעות, Nakamichi כתב:

 

זה בדיוק "הפחד" שלי.

שארכוש כלב שהוא לא בריא, או האמא מכונת המלטות.

 

לא כל כך משנה לי התעודה לצרכי תחרות וכו' וגם לא אכפת לי אם הוא לא יהיה 100% טהור גזע כל עוד ישמור בגדול על מאפייני הגזע.

 

מה שנשאר זה ללכת לבית הגידול עצמו ולבקש לראות את הגורים עם האמא. אם לא נותנים, שיילכו לחפש. 

 

זה מה שעשיתי כשקניתי רועה אוסטרלית. אבל במקרה הזה המגדל החתים אותי על חוזה שאסור לי למסור או למכור את הכלבה, אלא בחזרה אליו... 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 9.10.2020 בשעה 16:55, Nakamichi כתב:

לא כל כך משנה לי התעודה לצרכי תחרות וכו' וגם לא אכפת לי אם הוא לא יהיה 100% טהור גזע כל עוד ישמור בגדול על מאפייני הגזע

 

אתה עדין יכול לפנות לבית הגידול, יש גורים שלא עומדים בתקן של הגזע. עדיין בית הגידול דואג להם לבית טוב (מכירה מישהו שיש לו 3 כלבי פוקס טרייר כאלה).

×
×
  • תוכן חדש...