Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תאורטית אתה צודק, בהנחה שהשסתום אכן אוטם בשאיפה.

 

אבל אם אתה כבר טורח לעטות מסיכה למה לא להגן על אחרים?

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, sperial כתב:

הזהירות שלי בענייני קורונה כיום היא N95, אוורור ככל האפשר והקפדה על עטיית מסיכה על ידי הפציינטים שלי. 

היי ספיראל, הזכרת פציינטים, ואם זה בסדר מבחינתך (אם לא אז זה בסדר להתעלם מהשאלה) ,מעניין לדעת במה אתה עוסק?

עריכה אחרונה על ידי URSH
פורסם

על פי המילה ״פציינטים״ והאהבה לחיסכון בוגר לימודי רפואה בבוקרשט. על פי ההיפוכונדריה עובד בבית חולים כרמל כאף אוזן גרון. בצחוק כן…

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1
פורסם

אאל"ט הוא כבר חשף בעבר שהוא לא עובד יותר בבית חולים אלא בקהילה

  • רעיון גרוע 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חברים ,יש אולי מצב שהוא אינו מוכן לחשוף והייתי מכבד אותו ,ומקפיא את התגובות רק לאחר ,שייתן את הסכמתו, כך אני מניח שגם הייתם מצפים שינהגו בכם.. 

עריכה אחרונה על ידי URSH
פורסם (נערך)

אז מה? חוזרים אחורה לעוד סבב\סגר ?

מקריינים לשים מסיכה בעוד מקומות,להמנע מהתקהלויות,והנתונים במגמת עליה בטלגרם של משרד הבריאות.

נשמע\נראה שאוטוטו חוזרים למצב הקודם עם ההגבלות (חלק עכשיו חלק אחר כך)

מישהו לקח חיסון STAGE 4 ? יש ריג'קטים ?

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 21.6.2022 בשעה 06:02, URSH כתב:

היי ספיראל, הזכרת פציינטים, ואם זה בסדר מבחינתך (אם לא אז זה בסדר להתעלם מהשאלה) ,מעניין לדעת במה אתה עוסק?

 

מלצר בסנוקר.

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 3

No worries 8)

פורסם

tzahico - יצא לי לקרוא הרבה את  ספיראל ,והתרשמתי מבחור  מאוד חכם ונדיב ,וחשבתי שאם כבר אלך  אל בעל מקצוע, אעדיף איש כמו ספיראל, אז לא חושב שכדאי להתבדח על אדם כמוהו..  

  • מצחיק 1
פורסם

חייב לציין שגם פה התחילו יותר ויותר ללכת במסיכות.
תוהה אם יש לי כוח לזה או פאק איט. עד עכשיו הצלחתי להתחמק

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

באוטובוסים בסביבה שלי הרבה אנשים התחילו לשים מסכות. אולי אחזור לזה גם, ולו רק בשביל ההרגשה הטובה של האנשים שעושים את זה כבר

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני שם מסיכה לפי רמת הצפיפות. ברכבת של הבוקר שם. בערב בד"כ לא צריך.

משתמש ברב פעמית של סונוביה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

אני לא שם עד שלא יחייבו.

למה?

כי נמאס לי, סבלתי מספיק עם הסמרטוט הכחול על הפרצוף, לא בא לי לחזור לזה.

 

מי ששם מרצון (וראיתי כאלה ששמים מסכה גם כשהם לבד ברכב), שיבושם לו. אני לא מוכן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 23.6.2022 בשעה 15:29, ezuf כתב:

מישהו לקח חיסון STAGE 4 ? יש ריג'קטים ?

אני לקחתי ולא מרגיש שונה כל כך. אולי אפילו חליתי ולא ידעתי מזה. אין לי דרך לאשש את זה..

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אז כולנו חלינו שבוע שעבר בקורונה. אני ואשתי עם שלושה חיסונים. הבת ללא חיסונים. אשתי הייתה חולה יומיים - קצת חום, כאב גרון, עיפות ושיעול. עבר די מהר. היה לה 3 חיסוני פייזר. אצלי לא היה חום או שיעול - רק הרגשה של לא 100% וקצת עייפות למשך יומיים. אצלי היה מיקס של חיסוני פייזר וג׳ונסון. הבת שלי לא מחוסנת, היה לה חום די גבוהה למשך 3 יומים + כל התופעות הרגילות. עכשיו היא בסדר. אבל היא בהחלט חטפה את זה הכי חזק מכולנו.

 

בכל מקרה, אפילו שהחיסונים השלישיים שלנו כבר בני 8-9 חודשים, הם בהחלט עזרו.

 

לא בטוח עד כמה חיסון 4 יעזור, אבל בהחלט ממליץ לעשות מיקס.

×
×
  • תוכן חדש...