Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נתונים לא מעודדין, שימו לב שמדובר במאושפזים ולא במאומתים! מקור 

ד"א לא ברור לי למה רק אדם אחד מאושפז במחלקת קורונה וכל השאר במחלקות רגילות ומה ההגדרות/תנאים לאישפוז קורונה?

 

1.thumb.png.d78ffe97915cbb9bea5c1227db3166d8.png

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

אלו סיבוכי הקורונה,  הוירוס עצמו נכנס לגוף , משתולל ומערכת החיסון של הגוף מחסלת את הוירוס .

לפעמים זה לוקח שבועיים ולפעמים חודש.

חלק מחלימים , חלק מתים .. וחלק פשוט נשארים פגועים במצב קשה /קל/ תשוש

הם כבר לא חיוביים לוירוס , לא מדבקים והוירוס לא דוגר בגוף.

 

לכן הם עוברים למחלקות הרגילות,  אבל הגוף פגוע , חלקם מונשמים וחלקם לא. 

לכן צריך להפריד בין הסבב הזה לבין המאושפזים של הסבב הקודם שעדיין תקועים בבתי חולים 

פורסם (נערך)

עד כמה שהבנתי, בגלל מספר המאושפזים הקטן, בינתיים אין מחלקות קורונה, אלא יחידות קורונה בתוך מחלקות פנימיות, עם הערכות לפתיחה מחודשת של מחלקות ייעודיות.

 

לגבי המספרים ה"לא מעודדים" - בערך מחצית המאושפזים ו-40% מהחולים במצב קשה מחוסנים, על כך ביססתי את האומדן שעליו דנו אתמול. אין פרטים על הרקע של אותם מאושפזים, אבל לי די ברור שיעילות החיסון נגד זן הדלתא לא מספקת, מתחיל להצטייר שנזקק לאמצעים נוספים כמו תווים, ואולי אפילו סגרים כאלה או אחרים, גם אם לא מחר. ואולי למנת חיסון מעודכנת, כאשר תהיה כזו.

 

וכמובן שבכל זאת צריך להאיץ את קצב החיסון כעת עם מה שיש. זה עדיף על כלום.

 

עריכה: אין לנו מידע על כמה מהמונשמים נמצאים בשלב החריף וכמה נפגעו מהסערה החיסונית, מדלקת ריאות, דלקת שריר הלב ושאר סיבוכים יותר מאוחרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא כל כך מבין למה אתם טוענים שהנתונים לא מעודדים-

60% מהאוכלוסיה מחוסנת, 30% באישפוז, זה אומר שעל כל מחוסן יש 2 לא מחוסנים.

אם מסתכלים על הגילאים של המאושפזים- מקבלים שבטווח גיל הזה יותר מחוסנים (אולי אפילו 80%?) מה שאומר שהיינו מצפים לראות 4 מתוך 5 מחוסנים בין המאושפזים,  אבל אנחנו רואים במקום 1 מתוך 3- אם זו לא יעילות של החיסון, אז מה זה?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 דקות, sperial כתב:

עד כמה שהבנתי, בגלל מספר המאושפזים הקטן, בינתיים אין מחלקות קורונה, אלא יחידות קורונה בתוך מחלקות פנימיות, עם הערכות לפתיחה מחודשת של מחלקות ייעודיות.

 

לגני המספרים ה"לא מעודדים" - בערך מחצית המאושפזים ו-40% מהחולים במצב קשה מחוסנים, על כך ביססתי את האומדן שעליו דנו אתמול. אין פרטים על הרקע של אותם מאושפזים, אבל לימדי ברור שיעילות החיסון נגד זן הדלתא לא מספקת, מתחיל להצטייר שנזקק לאמצעים נוספים כמו תווים, ואולי למנת חיסון מעודכנת, כאשר תהיה כזו.

 

וכמובן שבכל זאת צריך להאיץ את קצב החיסון כעת עם מה שיש. זה עדיף על כלום.

 

עריכה: אין לנו מידע על כמה מהמונשמים נמצאים בשלב החריף וכמה נפגעו מהסערה החיסונית, מדלקת ריאות, הדלקת שריר הלב ושאר סיבוכים יותר מאוחרים.

 

אין לנו מספיק נתונים על מנת לבסס כאלה מסקנות ,  לקחתי שבועים אחורה בהודעות של משרד הבריאות בטלגרם 

לפני שבועיים היו 28 במצב קשה , 90% מהם היו לא מחוסנים - כלומר רק 3 מחוסנים. 

עברו שבועיים עדיין 28 במצב קשה , אבל פתאום 60% לא מחוסנים - כלומר 12 מחוסנים.

 

ברור שיש לפחות 9 במצב קשה מחוסנים שהגיעו עכשיו בגל הזה.

כמה לא מחוסנים שייכים לגל הזה? 

כמה מתוך ה 28 שיכיים לגל הקודם ? 

לפי הדשבורד הגיעו 17 חולים קשה חדשים בשבועיים האחרונים.

 

אז לדעתי החיסון עדיין אפקטיבי במניעת מחלה  , אבל הרבה פחות ממה שאנחנו חושבים.

וכנראה שבמניעת הדבקה הוא הרבה הרבה פחות אפקטיבי. 

לכן מי שחושב שתרגיל התו הירוק יעבוד הפעם ... אז התשובה היא שלא.

אפילו חתונה של 300 איש שכולם מחוסנים , שבועיים אחרי יגלו שהיו הרבה הדבקות בחתונה של המחוסנים שהדביקו את ילדהם הלא מחוסנים.

וקצת הזוי שמישהו פה ממליץ לי לחסן את הילדה  בת ה-4 שלי ואת הילד בן ה 10 . 

על מנת שהוא יוכל לקפוץ לדובאי ליומים ולחזור ולצאת שוב .. 

 

image.png.8d00a729db8a1aed8e3779d96d728ede.png

 

image.png.408d75aa5fdfc288bfe649dc903170ea.png

 

פורסם

החיסון יעיל, אבל זן הדלתא הוריד את היעילות לגבי הדבקה מ-95 ל-80% (סדר גודל).

 

באנגליה טוענים כי ההגנה בפני אשפוז ותמותה נותרה 95%, זה מעודד, אבל צריך לראות מה קורה אצלנו, ואת זה נדע, לכל המוקדם, בעוד שבועיים, יתכן שיותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

זאת אומרת שצריך לסכן כאן את כל הילדים בני ה-8 או 10 ואת המבוגרים עם סרטן כדי שטרנספורטר יוכל לבלות במסעדת יוקרה ובבריכה פרטית במיקונוס.

 

אם המדינה הזו כל כך כושלת יש לי הצעה בשבילך: קנה כרטיס בכיוון אחד. גם תהיה פטור מבדיקת קורונה, גם מבידוד בחזרה, גם תוכל לשכור וילה שתעלה פחות מהדירה במגדל, ואולי אפילו הואגיו יהיה יותר זמין.

 

אמרתי לך כבר לפני שנה מי שמפחד שלא יצא מהבית

זה לא יגמר בקרוב  ואנחנו לא נעצור את החיים שלנו

אם צריך לשלם עוד 1000$ לחזור ולטוס שוב נשלם

 

פורסם

ספריאל, הוא מבלה על חשבונך?

אתה לא מסוגל לא לדחוף את אפך לכל מקום,

ולחלק את עצותיך גם מבלי שהתבקשת?

מה, זה חזק ממך?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

סלע

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

אם צריך לשלם עוד 1000$ לחזור ולטוס שוב נשלם

אין לי בעיה שיטוסו אנשים כמה שהם רוצים, רק שתהיה אח"כ הקפדה על בידוד ובדיקות בהתאם לסיכון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, פינדר כתב:

אין לי בעיה שיטוסו אנשים כמה שהם רוצים, רק שתהיה אח"כ הקפדה על בידוד ובדיקות בהתאם 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
תגובה לכותב הלא נכון
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, Electron כתב:

נתונים לא מעודדין, שימו לב שמדובר במאושפזים ולא במאומתים! מקור

סטטיסטית זה לא אומר כלום.

נניח שיש מליון מאומתים אבל רק 10 מאושפזים. מתוכם 3 חולים היו מחוסנים. הסטטיסטיקה שציינת (30% מהמאושפזים היו מחוסנים) עדיין מתאימה למקרה הזה, אבל אם זה היה המצב עדיין היית אומר "נתונים לא מעודדים"?

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

חברים, אני מציע להכנס לכוננות.

ספריאל עלה להתקפה, יורה בלי שליטה לכל הכיוונים, ומישהו עלול בטעות להיפגע. :-)

  • מצחיק 2

סלע

פורסם

מה שמטריד היא המגמה - עליה באחוז המחוסנים בין המאושפזים ובין נחולים קשה. במספרים האלה זה עדיין יכול להיות איזה פלוק סטטיסטי, אבל אם המגמה תמשך יהיה כבר צורך בהתיחסות מחמירה.

אני מצטט את טרנספורטר, על המסך הקטן זה לא בולט כמו על הגדות.

 

פינדר, קבל התנצלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

לגבי המספרים ה"לא מעודדים" - בערך מחצית המאושפזים ו-40% מהחולים במצב קשה מחוסנים, על כך ביססתי את האומדן שעליו דנו אתמול. אין פרטים על הרקע של אותם מאושפזים, אבל לי די ברור שיעילות החיסון נגד זן הדלתא לא מספקת, מתחיל להצטייר שנזקק לאמצעים נוספים כמו תווים, ואולי אפילו סגרים כאלה או אחרים, גם אם לא מחר. ואולי למנת חיסון מעודכנת, כאשר תהיה כזו.

איך אתה מצליח להסיק יעילות מתוך כמה עשרות מאושפזים?

זה לא מדעי כל כך.

@Gosser1860, תגיד לו בבקשה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...