Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

האם יש בעיה כלשהי בלמכור רכב ללא טסט לשטחים?

ולהוריד מהכביש יום לאחר מכן, כמובן לקחת את המספר לוחית רישוי שלא יהיו בעיות...

והבחור מבקש גם שאכתוב על דף שמכרתי לו כדי שלא יחשבו שהוא גנב אותו. האם יש איסור בזה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אם אתה עושה זכרון דברים וכותב בפירוש שהרכב נמכר לפירוק ולא לנסיעה-זה כבר בעיה שלו מה הוא עושה

מיצובישי סופר לנסר גיר רגיל שנת 95 מי צריך יותר מזה?

פורסם

חוקית אין לקונה אופציה לנסוע ברכב.

חוקית אתה לא יכול להוריד מהכביש אם מכרת. זה לא שלך.

מנסיון: מה שאתה מציע זה פתרון טוב. חייב להוריד מהכביש ולהחתים את הקונה כי הוא רוכש את הרכב לחלקים בלבד. עדיין אם הרכב יהיה מעורב בתאונה או חלילה גרוע מכך - תיעכב / תיעצר לחקירה.

על פי רוב הקונה, אם הוא מתכנן לנהוג בו, לא יסכים להוריד את המספר בכדי שלא יעצרו לביקורות (המשטרה הפלסטינית).

בלשוננו: משטוב

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

נמכר כבר ומחר מוריד מהכביש.
לקחתי לוחית רישוי איתי
סך הכל הציעו מחיר טוב ונגמר לי הטסט עוד 5 יום ולא היה לי כוח להתעסק בזה..
לעצמי לא לקחתי שום טופס
בשבילו רשמתי על דף שמכרתי לו את זה כדי שידעו שהוא לא גנב את זה רשמתי שמכרתי לחלקים וזהו... (נראה לי יש לו בעיה רק עם הצבא שלנו ולא עם משטרה פלסטינית כי זה מחנה פליטים)


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לפני 15 שעות, יהונתן שלמה כתב:


לעצמי לא לקחתי שום טופס

המואדם שיא הטפשות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למה מה זה אכפת לי?

וכמו ששאלתי מה האיסור פה ?

(וכן טפשות כי עדיף לא לקחת סיכונים .. טעות אבל לא נורא)

 

אני בספק גם אם תהיה תאונה אם למישהו יהיה כוח להתעסק בזה ובאמת לקרוא לי... אין לוחיות רישוי. איזה משטרה בדיוק תבוא ותבדוק לפי מספר מנוע/שלדה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ההבדל בין חכם לפיקח הוא שחכם לא נכנס לפינות שפיקח  יודע איך לצאת מהם.

 

לך תוריד את הרכב מהכביש וקווה לטוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בתאריך 28.7.2020 בשעה 06:56, יהונתן שלמה כתב:

 

אני בספק גם אם תהיה תאונה אם למישהו יהיה כוח להתעסק בזה ובאמת לקרוא לי... אין לוחיות רישוי. איזה משטרה בדיוק תבוא ותבדוק לפי מספר מנוע/שלדה?

נכון לדוחות.

בכלל לא נכון לתאונות עם נפגעים או פעילות פלילית / פח"ע

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לפני הרבה שנים מחבר לעבודה של אבא שלי נגנב רכב ששימש אח"כ בניסיון פיגוע. למרות שהוא דיווח על הגניבה הוא נאלץ לנסוע לענות על שאלות בתחנת משטרה בירושלים (הוא מהשרון). 

אם יקרה משהו, אל תחשוב שישכחו אותך. 

 

בתאריך 28.7.2020 בשעה 09:51, יהונתן שלמה כתב:

אני פטור מכל אחריות

 

×
×
  • תוכן חדש...