Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתם אני כבר לא יודע מה הגיוני ומה לא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עשיתי בדיוק הפוך, היה לי אינטגרלי (45 ס"מ) ועברתי למדיח רגיל לא חצי ולא כלום, גם לי יש מטבח "כפרי" ושאלתי את האישה האם זה יפריע לה? התשובה שלה היתה כל עוד המדיח לבן ועובד לא איכפת לה.

ההפשר במחיר אצלנו עמד על 800 שח לטובת הרגיל (חיצוני אבל עדין יושב בנישה שלו), לקחתי סימנס SR215W03CE

פורסם
לפני 2 שעות, roy007 כתב:

אין שום סיכוי שאוציא כסף על “מילה״ התכנון הוא בוש או aeg

יש עדיפות לנקודה אדומה על הקרקע או שעדיף שתהיה תצוגה עם הזמן?

 

לנו יש נקודה אדומה וזה מספיק. אבל אם תצוגת הזמן לא עולה יותר אז למה לא?

פורסם
לפני 2 שעות, roy007 כתב:

אין שום סיכוי שאוציא כסף על “מילה״ התכנון הוא בוש או aeg

שים לב ש AEG הוא מותג מדבקה (לא בהכרח גרוע)

ו בוש\סימנס\קונסטרוקטה הם מותגים של B/S/H לפעמים ללא הבדל פרט למחיר.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, garicho כתב:

 

לנו יש נקודה אדומה וזה מספיק. אבל אם תצוגת הזמן לא עולה יותר אז למה לא?

עולה יותר העניין הזה

לפעמים מגיע גם ל800₪ הבדל

לפני 6 דקות, borsood כתב:

שים לב ש AEG הוא מותג מדבקה (לא בהכרח גרוע)

ו בוש\סימנס\קונסטרוקטה הם מותגים של B/S/H לפעמים ללא הבדל פרט למחיר.

 

AEG מותג מדבקה של מי?

למיטב הבנתי הם יצרנים גדולים מגרמניה??

אז גם אלקטרולוקס זה מותג מדבקה??

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם

AEG אינו מותג מדבקה. זהו המותג ה"יוקרתי" של אלקטרולוקס, שרכשה אותו כאשר החברה הגרמנית יצאה משוק המכשירים הביתיים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

המותג נקנה אבל לא המפעלים או הטכנולוגיות שהיו של AEG.

ולכן אין קשר בין מכשירי AEG ששוווקו בארץ בעבר וקנו להם שם מצויין לבין מה שנמכר היום. זה עדיין לא אומר שמדיחי AEG הם טובים או רעים.

המותג LAVAMAT נמכר לחברה אחרת וכאן יש לי חשד שמדובר במוצרים הרבה פחות טובים מאלו של AEG/LAVAMAT

 

לגבי מגרה או סלסלה - אני מעדיף מגירה כי זה משאיר יותר מקום לכלים.

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

אין לי ניסיון עם מגירה. במדיח שלי (בוש) יש  סלסלה, ונוסף בשני צידי המגירה העליונה יש מדפים נוספים שמשמשים לסכו"ם (אני משתמש בעיקר לכפיות ארוכות) ולצלוחיות וספלים שטוחים. בעצם זה יוצר קומה נוספת בערך על שליש המגירה העליונה, ובדרך כלל הכלים בה מתנקים כראוי (אלא אם מונח מתחתם משהו שמפריע לזרם המים להגיע מהמתז שמתחת למדף).

 

היתרון בסלסילה הוא שאפשר להוצא אותה מהמקום ולהפיץ את הכלים במטבח בלי תלך תבוא למדיח. אם המגירה מאפשרת זאת אז יתרון זה מתבטל. מצד שני, אם המגירה מהווה למעשה מדף שלישי זה יתרון מבחינת כמות הכלים שהמדיח יכיל, כמובן בתנאי שהמתזים שוטפים אותה כראוי.

 

@borsood אכן מדובר ברכישת המותג ולא המפעלים, וגם חלפו מאז מספיק שנים כדי שהתוצרת לא תהיה רלוונטית. אבל אלקטרולוקס הוא יצרן שמכבד את עצמו. האמת היא שהיו  לי בשנים האחרונות מספיק אכזבות ממכשירים של בוש עד שלמרות שמכונת כביסה AEG/Electrolux שרכשתי לפני כ-12 שנה (פלוס מיניס) היתה אכזבה רצינית קניתי לפני 3-4 שנים תנור אפיה (החליף תנור בוש שמת אחרי כ-5 שנים) ולאחרונה מכונת כביסה (אחרי שמכונת בוש עשתה לי לא מעט צרות, ורק חיכיתי לגמר האחריות המורחבת). סה"כ התחושה האישית שלי היא שהאיכות של בוש הדרדרה בעשור האחרון, אם כי המדיח הנוכחי שלי - בוש כבן 5 - בינתיים בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אלקטרולוקס/AEG זה יצרן מוביל, לא נופל מבוש/סימנס/קונסטרוקטה ובלא מעט שווקים גם מצליח יותר.

מי יוקרתי יותר? תלוי במדינה. בישראל לאור הצלחת העבר של AEG, הוא ממותג גבוה יותר. בצפון אירופה ובאמריקה להיפך.

הניסיון אישי שלי: לאחר אכילת לא מעט מרורים מבוש/סימנס בנושא תקלות או מוצרים יקרים שהתפגרו מהר מהצפוי, העברתי עם הזמן את כל המכשירים הלבנים לתוצרת אלקטרולוקס ואין לי טענות על אף מוצר עד היום.

בנושא המפעל - ככל הידוע לי, אלקטרולוקס רכשו גם את המפעל הראשי של AEG בגרמניה יחד עם המותג.

באותו הקשר - תנור אפייה ומכונת הכביסה שלי ממותגות כאלקטרולוקס אבל במדבקת היצרן הנסתרת כתוב שמיוצר על ידי AEG בגרמניה.

 

חזרה למדיח - לי יש חצי אינטגרלי בגלל שאני לא מסוגל לחיות בלי תצוגה ברורה של מה קורה.

אם היום יש אינטגרליים עם תצוגות על הרצפה (לא נורה אדומה, ממש תצוגה) אז שווה לבדוק, זה מעניין.

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

יש אינטגרליים מלאים עם תצוגה של זמן סיום התכנית על הרצפה, אך הם עולים יותר.

 

אפרופו אלקטרולוק ו-AEG הם כולם מגיעים עם לחצני מגע, להבדיל מבוש/סימנס שיש להם כפתורים פיזיים..

זה משנה? כי קראתי איפשהו שיש להימנע מלחצני מגע.

עריכה אחרונה על ידי roy007
×
×
  • תוכן חדש...