Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר הכניס דייהטסו שרייד 97 למוסך מורשה.

קיבל הצעת מחיר לשיפוץ ראש מנוע (הרכב התחמם כמה פעמים) שמורכבת מ:

 

1. עבודה - 8 שעות בתעריף 170 ש"ח לשעה = 1360. (על זה הנחה 15%)

2. עבודות חוץ - השיפוץ עצמו - 600 ש"ח.

3. חלפים - 1540 ש"ח.

 

סה"כ איזה 3800 ש"ח.

 

מה ידוע לנו:

1. מוסכניקים נוהגים לתמחר שיפוץ ראש מנוע כאילו מדובר בתכנון-פיתוח-יצור מנוע סילון, כי הלקוחות מבוהלים מזה שיש להם בעיה במנוע (ולא סתם במנוע. בראש שלו !!!)

 

2. זה מוסך מורשה, ולכן הוא תמיד יכול להסתתר מאחורי התירוץ של "היבואן קבע את המחירון. לא אני".

 

ובכל זאת, האם יש מוסך אמין שמסוגל לבצע את העבודה, ומוכן להרוויח רק 50% על העבודה והחלפים ?...:roll:

המלצות יתקבלו בברכה. ההחלטה צריכה להתקבל בזמן ה(מאוד) קרוב.

פורסם
חבר הכניס דייהטסו שרייד 97 למוסך מורשה.

קיבל הצעת מחיר לשיפוץ ראש מנוע (הרכב התחמם כמה פעמים) שמורכבת מ:

 

1. עבודה - 8 שעות בתעריף 170 ש"ח לשעה = 1360. (על זה הנחה 15%)

2. עבודות חוץ - השיפוץ עצמו - 600 ש"ח.

3. חלפים - 1540 ש"ח.

 

סה"כ איזה 3800 ש"ח.

 

מה ידוע לנו:

1. מוסכניקים נוהגים לתמחר שיפוץ ראש מנוע כאילו מדובר בתכנון-פיתוח-יצור מנוע סילון, כי הלקוחות מבוהלים מזה שיש להם בעיה במנוע (ולא סתם במנוע. בראש שלו !!!)

 

2. זה מוסך מורשה, ולכן הוא תמיד יכול להסתתר מאחורי התירוץ של "היבואן קבע את המחירון. לא אני".

 

ובכל זאת, האם יש מוסך אמין שמסוגל לבצע את העבודה, ומוכן להרוויח רק 50% על העבודה והחלפים ?...:roll:

המלצות יתקבלו בברכה. ההחלטה צריכה להתקבל בזמן ה(מאוד) קרוב.

חלפים ב 1540 שח - תוכל לפרט במה מדובר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תשמע, אני רק יכול לשאול:

למה במוסך מורשה ?

האוטו שנת 97, כמדומני שאינו בתקופת האחריות, ואפשר לטפל בו בכל מוסך, בלי להשחט יותר מידי.

אם אתם מאיזור המרכז, אוכל להמליץ לכם על N.G.S ברחוב האורגים בחולון (פינת הסתת), אני אישית מטפל שם ברכב שלי בקביעות, והמוסך הזה זה מוסך רציני, יש להם גם מספיק ניסיון עם דייהטסו.

 

איציק, מדובר במנוע שלם כמעט ? ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
חלפים ב 1540 שח - תוכל לפרט במה מדובר ?

 

איציק

(הכל כתוב בקיצורים של דייהטסו. אני אנסה לתרגם).

אטם ראש, שתי יחידות, 264 ש"ח לאחת. = ~530 ש"ח.

אטם מכסה שסתומים, 122 ש"ח.

אטם סעפת פליטה ואטם סעפת יניקה, 58 ו 56 ש"ח בהתאמה.

מחזיר שמן 48 ש"ח.

מחזיר שמן שסתומים, 16 יחידות (רציתם מנוע 16 שסתומים ? קיבלתם!) במחיר 47 ש"ח לאחת... = 752 ש"ח.

פורסם
תשמע, אני רק יכול לשאול:

למה במוסך מורשה ?

האוטו שנת 97, כמדומני שאינו בתקופת האחריות, ואפשר לטפל בו בכל מוסך, בלי להשחט יותר מידי.

אם אתם מאיזור המרכז, אוכל להמליץ לכם על N.G.S ברחוב האורגים בחולון (פינת הסתת), אני אישית מטפל שם ברכב שלי בקביעות, והמוסך הזה זה מוסך רציני, יש להם גם מספיק ניסיון עם דייהטסו.

 

איציק, מדובר במנוע שלם כמעט ? ;)

למה במוסך מורשה ? שאלה טובה.

אני חושב שהם נבהלו מתקלה מתגלגלת שעשה להם מוסך לא מורשה.

יש לך טלפון של המוסך ?

פורסם
(הכל כתוב בקיצורים של דייהטסו. אני אנסה לתרגם).

אטם ראש, שתי יחידות, 264 ש"ח לאחת. = ~530 ש"ח.

אטם מכסה שסתומים, 122 ש"ח.

אטם סעפת פליטה ואטם סעפת יניקה, 58 ו 56 ש"ח בהתאמה.

מחזיר שמן 48 ש"ח.

מחזיר שמן שסתומים, 16 יחידות (רציתם מנוע 16 שסתומים ? קיבלתם!) במחיר 47 ש"ח לאחת... = 752 ש"ח.

אוקיי. כמה דברים;

1. לא ברור לי למה אטם ראש מחושב לפי 2 יחידות (היי - זה לא בוקסר).

2. המחיר של הגומיות שסתומים נראה לי תלוש מהמציאות...

 

ניסיתם לקבל הצעת מחיר ממוסך אחר או שהרכב כבר בעבודה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אוקיי. כמה דברים;

1. לא ברור לי למה אטם ראש מחושב לפי 2 יחידות (היי - זה לא בוקסר).

2. המחיר של הגומיות שסתומים נראה לי תלוש מהמציאות...

 

ניסיתם לקבל הצעת מחיר ממוסך אחר או שהרכב כבר בעבודה ?

 

איציק

אני לא ניסיתי כלום. התקשרו אליי בקול זעקה לפני שעה ואני מנסה לסייע. לדעתי הרכב עומד להיכנס לעבודה, אם לא נכנס עדיין.

לנושא האטם, יתכן שהפלא ההנדסי הזה צריך שני אטמי ראש ... המק"ט הוא 1111587105000D.

גומיות שסתומים - כל המחירים נראים לי קצת (או הרבה) תלושים. עלות אטם ראש נמדדת בד"כ בסנטים. אז עם רווח נאה, כמה עשרות שקלים. אבל זה ???

 

מוסכים של דייהטסו, לא מכיר. (גם מכוניות של דייהטסו, תודה לאל, לא.)

פורסם

יש טלפונים, תפנה את בעל הרכב למוסך, שיתרשם, לא נראה לו ? שיחזור למורשה.

אם הוא רוצה לראות רמת עבודה על שיפוץ מנוע קומפלט שלהם, יש פה לינק שלי ל45 תמונות שצילמתי מתהליכי שיפוץ של הג'אסטי.

 

הטלפון במוסך עצמו:

035586272

או בנייד 0577335096 - שרון, תאמר לו שאור עם הג'אסטי הפנה אותך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש טלפונים, תפנה את בעל הרכב למוסך, שיתרשם, לא נראה לו ? שיחזור למורשה.

אם הוא רוצה לראות רמת עבודה על שיפוץ מנוע קומפלט שלהם, יש פה לינק שלי ל45 תמונות שצילמתי מתהליכי שיפוץ של הג'אסטי.

 

הטלפון במוסך עצמו:

035586272

או בנייד 0577335096 - שרון, תאמר לו שאור עם הג'אסטי הפנה אותך.

דיברתי עם שרון. אני אדבר איתם ושיקבלו החלטה.

לא רואה את הלינק (זה מעניין אותי כי יש לי מנוע של רכב אספנות שיצטרך שיפוץ מתישהו).

פורסם

מחיר שיפוץ ראש מנוע לדייטסו מודל97 כ-2300 ש"ח.רק אם הראש פסול

וצריך להחליפו אפשר להוסיף למחיר עוד כ-800 ש"ח.

עבודה 1000 ש"ח.

סט סתמים לשיפוץ ראש מנוע 246 ש"ח.(כולל אטם ראש+16 גומיות שסתומים)

שיפוץ ראש 550 ש"ח.

רצועת טיימינג+מחזירי שמן 200 ש"ח

מצתים+מסננים+שמן מנוע חצי סנטטי 246 ש"ח.

2242 ש"ח+מ.ע.מ.

אם הרכב התחמם כדי כדי לבדוק את יוניט המאוורר+רדיאטור אם לא סתום+ טרמוסטט.

כמו כו צינורות המים.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם
מחיר שיפוץ ראש מנוע לדייטסו מודל97 כ-2300 ש"ח.רק אם הראש פסול

וצריך להחליפו אפשר להוסיף למחיר עוד כ-800 ש"ח.

עבודה 1000 ש"ח.

סט סתמים לשיפוץ ראש מנוע 246 ש"ח.(כולל אטם ראש+16 גומיות שסתומים)

שיפוץ ראש 550 ש"ח.

רצועת טיימינג+מחזירי שמן 200 ש"ח

מצתים+מסננים+שמן מנוע חצי סנטטי 246 ש"ח.

2242 ש"ח+מ.ע.מ.

אם הרכב התחמם כדי כדי לבדוק את יוניט המאוורר+רדיאטור אם לא סתום+ טרמוסטט.

כמו כו צינורות המים.

תודה על התשובה.

האם המחירים הללו הם מחירי יצרן ? האם אתה בעל מוסך ?

לא שאני חלילה מפקפק בהם. פשוט אם אני רוצה לצייד את חברי המיואשים במידע הזה, כדאי שבבואם למוסך הם יוכלו להגיד יותר מ"אמרו לנו באינטרנט שזה המחיר"...

פורסם
תודה על התשובה.

האם המחירים הללו הם מחירי יצרן ? האם אתה בעל מוסך ?

לא שאני חלילה מפקפק בהם. פשוט אם אני רוצה לצייד את חברי המיואשים במידע הזה, כדאי שבבואם למוסך הם יוכלו להגיד יותר מ"אמרו לנו באינטרנט שזה המחיר"...

עצתי כשלב ראשון, במידה ועוד לא מאוחר להוציא , את חברך מהמוסך ומייד!

שנית בעל ההצעה של 2242 שקל הוא אכן בעל מוסך , ומומלץ שתפנה אליו בפרטי, להבהרה נוספת,

ולקבלת פרטים נוספים, בכל מקרה הצעת מחיר של 3800 שקל תלוש מהמציאות ולא משתלמת!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

סתם מתוך סקרנות לכול יודעי הדבר!!

 

איזה דאיצו שריד מדובר 1000 או אולי 1300 !!!

כולם תוקעים מחירים ואפילו לא יודעים באיזה רכב מדובר.

לאחר שאקבל אינפורמציה מבעל הרכב סוג, שנה , דגם, והישטלשלות הארועים אוכל להגיב בצורה מיקצועית.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

סתם מתוך סקרנות לכול יודעי הדבר!!

 

איזה דייאטסו שריד מדובר? 1000 או אולי 1300?!כולם תוקעים מחירים ואפילו לא יודעים באיזה רכב מדובר.

לאחר שאקבל אינפורמציה מבעל הרכב סוג, שנה , דגם, והישטלשלות הארועים אוכל להגיב בצורה מיקצועית.

 

בברכה בני ל.

לדעתי מדובר על 1300 , בעל 16 שסתומים, ומציע שיפנה אליך בפרטי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...