Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאת מפתח הרכב בזמן נסיעה או על D בעמידה.


ozal5
שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 13 שעות, חן ג. כתב:

 

אתה שואל מה הבעיה, למשל, לחנות ב-N, ובלבד שבלם היד מורם? לא יודע.

 

אני משער שכל ה״גיבויים״ הללו לבלם היד - חניה בהילוך, מצב P, הטיית הגלגלים בחניה בשיפוע - הם במידה מסוימת שריד של תקופה שבה בלם היד לא היה אמין כמו היום.

 

אני חושב שספציפית P נועד יותר למנוע מתיבת ההילוכים להסתובב כשהמנוע כבוי: דבר שעשוי לגרום לה לנזק יקר לתיקון.

הייתי חייב לשאול כדי לדעת.

כשאני מכבה את הרכב אני מעביר ל-N -> מרים בלם יד ונותן לו להינעל -> מעביר ל-P -> מכבה מנוע.

אבל, לפעמים אני מעביר ל-N -> מרים בלם יד ונותן לו להינעל -> מכבה מנוע -> מבין ששכחתי להעביר ל-P, ומעביר כשהרכב כבוי (עם לחיצה על ברקס ומפתח בסוויץ').

האם במצב השני, אותה שן שמשתלבת כשאני מעביר ל-P, עדיין משתלבת בגיר כשהמנוע כבוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, Legend כתב:

האם במצב השני, אותה שן שמשתלבת כשאני מעביר ל-P, עדיין משתלבת בגיר כשהמנוע כבוי?

 

כן.

 

לפני 51 דקות, Legend כתב:

כשאני מכבה את הרכב אני מעביר ל-N -> מרים בלם יד ונותן לו להינעל -> מעביר ל-P -> מכבה מנוע.

אבל, לפעמים אני מעביר ל-N -> מרים בלם יד ונותן לו להינעל -> מכבה מנוע -> מבין ששכחתי להעביר ל-P, ומעביר כשהרכב כבוי (עם לחיצה על ברקס ומפתח בסוויץ').

 

היה פה בפורום פעם תיאור הולכה של איך לחנות רכב אוטומטי בצורה שתיטיב ככל האפשר עם התושבות של תיבת ההילוכים. מזכרון, זה היה קרוב יותר לאפשרות א'.

  • אהבתי 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הזמן אני מבצע את אופציה א', אבל לעתים רחוקות אני שוכח, ואז מבצע את אופציה ב'.

תודה על התשובה.

ואם תצליח לשלוף את אותו תיאור חנייה מנבכי הפורום, אתה מוזמן לשים כאן קישור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמצאה האבדה:

 

בתאריך 16.3.2019 בשעה 11:11, Buki כתב:

1. עצירה.

2. ניוטרל.

3. בלם יד.

4. עזיבת הרגל מהדוושה. בנקודה זו הרכב נע מעט על המתלים, המשקל עובר קדימה או אחרוה.

5. פארקינג.

6. כיבוי מנוע.

  • אהבתי 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, חן ג. כתב:

 

אתה שואל מה הבעיה, למשל, לחנות ב-N, ובלבד שבלם היד מורם? לא יודע.

 

אני משער שכל ה״גיבויים״ הללו לבלם היד - חניה בהילוך, מצב P, הטיית הגלגלים בחניה בשיפוע - הם במידה מסוימת שריד של תקופה שבה בלם היד לא היה אמין כמו היום.

 

אני חושב שספציפית P נועד יותר למנוע מתיבת ההילוכים להסתובב כשהמנוע כבוי: דבר שעשוי לגרום לה לנזק יקר לתיקון.

 

ברכב חשמלי טהור אין בדרך כלל תיבת הילוכים כלל, המנוע החשמלי (או המנועים) מחובר ישירות לגלגלים ביחס העברה קבוע. במצב P פשוט מופעל בלם היד וזהו. כיוון שזה המנגנון היחיד שמונע את התדרדרות הרכב בחניה בטסלה כאשר פותחים דלת והרכב בהילוך D או R נשמע צפצוף מעצבן והרכב עובר אוטומטית למצב P, כלומר מפעיל את בלם היד.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...