Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ozal5

הוצאת מפתח הרכב בזמן נסיעה או על D בעמידה.

Recommended Posts

שליפת המפתח היא איננה הבעיה העיקרית לפי מה שהיא מספרת,

 

אלא עניין החנייה,

 

נשמע לי מקרה הזוי למדיי, אך עקב חוסר הבנה שלי בנושא הנ"ל, לא התערבתי, סתם סקרן אותי לשמוע את דעתכם.

 

תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שצריכים לנסוע במונית ולא לנהוג ברכב.

כנראה היא מאלה שנותנים לילדים שלהם לשחק עם המפתחות של הרכב ואיכשהו הצאצא מצליח לנעול את עצמו בפנים, ואז צריך להזמין חילוץ. פעם אחת כבר נאלצתי לנפץ לאחת כזו את החלון.

בתור קצין רכב/ ע. קצין רכב, לדעתי טוב תעשה אם תעזור לה להתאפס על עצמה.


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, ozal5 כתב:

ז"א, שמבחינת שליפת המפתח, אין פה שום בעיה ביטחותית?

 

יש. כשהמנוע כבוי, מערכות סיוע אלקטרוניות (ABS ונגזרותיו) ואחרות (תגבור בלמים והגה) לא יעבדו. אפשר להסתדר כמובן - בנהיגה רגילה לא זקוקים למערכות האלקטרוניות, וגם תגבור ההגה לא מאוד משמעותי מעל מהירות מסוימת - אבל עדיף שלא.

 

בנוסף, התנהגות הרכב כשהוא כשהוא מחובר למנוע, אפילו ב-Overrun (יעני, בלימת מנוע), נחשבת יציבה יותר מכשהמנוע כבוי (או כשהרכב בסרק או המצמד מופרד).

 

לפני 15 שעות, eladts כתב:

 לא רק שאני לא מבין מה הבעיה עם זה, במצבי חירום זה יכולה להיות דרך יעילה לעצור את הרכב כאשר הדרכים המקובלות יותר לא עובדות.

 

נדיר מאוד שלא תהיה דרך אחרת, בטוחה יותר, לעצור את הרכב. זכור שברוב הרכבים, מנוע דולק עם מצערת סגורה מייצר יותר האטה מאשר מנוע כבוי. הוזכרו פה מצבים שבהם המצערת תקועה במצב פתוח, אבל גם אז עדיף לנסות להעביר לסרק במקום לכבות מנוע. מקסימום אפשר גם לבלום, ובלבד שזה יעשה במכה אחת, וחזק: הבלמים חזקים משמעותית מהמנוע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה הקלטה של סיפור מפורסם על מישהי שהרכב שלה לא עצר בכביש 6, מההלם והלחץ היא לא הצליחה להעביר את הרכב לניוטרל, בסוף מה שעזר זה ניידת מקדימה וכיבוי המנוע שלה.

 

אפשר לתת עצות מהיציע ( @חן ג. ) ולהסביר למישהו שבהלם למה הוא לא בסדר שהוא לא מצליח לבצע את הפעולה שהשוטר אומר לו, אבל אז יש לפחות מקרה אחד מפורסם שבו הדברים היו נגמרים הרבה פחות טוב.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא, אמרתי "נדיר מאוד", לא אמרתי "אף פעם."

 

חוץ מזה, מי שמספיק בלחץ שהוא לא יכול להעביר לסרק (שזה מובן לגמרי, כמובן) אי אפשר לסמוך עליו שידע לכבות מנוע. אם כבר, הייתי אומר שזו הפעולה המורכבת מן השתיים, ואין ספק שהיא הפחות בטוחה. אני משוכנע שאם היו אומרים לה בהתחלה לכבות מנוע היא לא היתה מצליחה מהפניקה בדיוק כמו שהיא לא הצליחה להעביר לסרק.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה, זה ב-ד-י-ו-ק מה שקרה

 

https://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-08b7efeab32c241004.htm

 

תמשיך לתת עצות מהיציע לפי מה שנראה לך ולא לפי מה שקורה בשטח


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקשבתי להקלטה (או לפחות, לחלק ממנה שזמין לציבור).

 

הוא אפילו לא ניסה להגיד לה להעביר לסרק. הטיעון שלך בטל.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקורא חצי מילה במקום את הכל - את ההנחיה להעביר לסרק היא קיבלה כבר מהמוקד, לאחר שהבינו שהיא בלחץ ואין עם מי לדבר שלחו את הניידת אליה

ההקלטה ששומעים היא אחרי שיצרו קשר בין הניידת ובינה.

 

הטיעון היחיד שבטל הוא השטויות שאתה פולט כאילו בידענות


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמעת את השיחה עם המוקד? כי אני לא.

 

בכל אופן, אני משוכנע שבפניקה של הרגעים הראשונים גם לכבות מנוע היא לא היתה מצליחה אם להעביר לסרק היא לא הצליחה (למרות שלחייג היא הצליחה, אז מה אני יודע). בהמשך, אחרי ששוחחו איתה קצת ואולי התפתחה דיסנטיזציה למצב, סיפור אחר. בכלל, מישהו שנמצא בפניקה, לשום עצה אין תוקף למצב שלו מלכתחילה.

 

אבל יודע מה, שיהיה. זה עדיין נופל תחת "נדיר מאוד שלא תהיה דרך אחרת, בטוחה יותר, לעצור."

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי את תיאור השוטרים בחדשות באותו זמן.

מאיפה ידעתי לשלוף את הסיפור הזה מהבוידעם ככה?

 

אתה משוכנע, אז תשתכנע, תשכנע את עצמך ותמשיך הלאה. טעית, הנחת שמה שקורה תחת לחץ זה אותם דברים שאתה בתור נהג מיומן ומבין חושב עליהם.

 

הנדירות של התקלות לא רלוונטית, אלא היכולת של הנהג להגיע לעצירה בטוחה יחסית.

אבל שוב, אתה פשוט בטוח שאתה יודע הכי טוב, אין טעם לנסות להסביר לך אפילו.

לך תסתתר מאחורי ה"נדיר מאוד ש" שלך.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

שמעתי את תיאור השוטרים בחדשות באותו זמן.

 

אני גם שמעתי בזמנו ולא זכור לי כזה דבר. אבל Memory is suspect אז כרגיל, אין ראיות אין טיעון.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, ozal5 כתב:

מה גם שהאמברקס חשמלי ולטענתה, הוא לא נכנס אוט', אלא יש צורך להפעילו בכל נסיעה או להפעיל בתחילת נסיעה את כפתור ה-Break Hold ואז הרכב לא יזוז כאשר יכובה על D.

 

 

אתה בעצם מתלונן על זה שאשכרה צריך להפעיל את בלם היד כדי שהוא יפעל? מה? :shock:

הרכבים עוד לא אוטונמיים, אבל בינתיים יכול להביא לך רשימה של עוד דברים "לא בטיחותיים" שקיימים ברכבים על הכביש:

  • הוישרים לא נדלקים אוטומאטית, צריך להדליק אותם!
  • תיבת ההילוכים לא עוברת ל P באופן אוטומאטי.
  • צריך לסובב את ההגה, האוטו לא עושה זאת לבד ואם הנהג לא יחשוב הוא עלול להתנגש במשהו!
  • יש רכבים שבהם הרכב לא מעביר הילוכים אוטומאטית, הנהג צריך לבצע את זה.

 

מציע להגיש תביעה ייצוגית.

 

וסתם כאנקדוטה, יש לי איזו תחושה ששיקול הדעת לבני האדם הולך וקטן, במיוחד בישראל.

הדבר הזה בולט לי מאז שאישה אחת הצליחה ליפול בין המדרגות של הרכבת (שבחלק גדול מהעולם אין בכלל) לבין הרציף (שגם אותו אין בכל תחנה בעולם), והיא אשכרה זכתה בתביעה נגדם.

 

מרגיש לי שעתיד שבו אפשר יהיה ללכת רק על מדרכה ישרה עם חומות רכות מסביב כדי לא להצליח לפגוע בעצמך - לא רחוק.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, חן ג. כתב:

 

אני גם שמעתי בזמנו ולא זכור לי כזה דבר. אבל Memory is suspect אז כרגיל, אין ראיות אין טיעון.

 

אתה אפילו לא זכרת את המקרה!

בקיצור הטענה שלך הלכה מהחלון


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר את המקרה, אבל מעולם לא טרחתי להתעמק בו עד כה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זכרת את המקרה ולא זכרת שהתפעול היה כיבוי המנוע?


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...