Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

c4 דיזל ידני


LIOR@
שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי 

מבקש חוות דעת על סיטרואן 1.6 דיזל  שנת 2011 ידנית ראיתי כמה דוגמאות החשש הוא בעיקר מהקילומטרז הגבוהה סך הכל אחרי נסיעה על הרכב הרכב נוסע טוב שקט והמצב הפנימי של הרכב נראה דווקא סבבה לרכב עם 250 אלף קילומטר .

השאלה היא באמת איך האוטו מבחינת אחזקה האם יש מחלות שצריך לדעת עליהן לפני שהולכים על רכב כזה ?

 

האופציה השניה שלי היא רנו מגאן 1.5 דיזל אוטומט גם על הרכב הזה עשיתי נסיעה הסיטרואן יותר אוטו לדעתי ולא הכי אהבתי את הגיר אבל גם על הרכב הזה הייתי רוצה לדעת את דעתכם .

 

תודה לכל העוזרים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 250K המנוע רק מתחיל להפתח אבל זה על גבול החלפת מזרקים.הוחלפו כבר מזרקים ? כי זה לא זול. ככה זה בכל מנועי הדיזל. אין בעיות מיוחדות. יהיה בלאי רגיל (תושבות, בולמים, צמיגים וכו) תדאג פשוט להיסטוריה טיפולים מסודרת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה יש מחלות / בעיות שצריך להשים אליהן לב מראש ? מעבר להיסטוריית טיפולים ולבדוק שהכל הוחלף בזמן ?

יש מכנואי שממליצים עליו לעשות בדיקה - יישור קו לרכב ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל @Igalz יש אחת כבר שנתיים בערך, עם קרוב ל300 אלף קמ. הרכב מההתרשמות שלי מציג אמינות מצויינת וצריכת דלק שמצדיקה את הרכישה והתחזוקה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לקחת בחשבון שאת החיסכון בדלק אתה עלול להחזיר (עם ריבית) בתקלה הגדולה הראשונה

אני לא יודע מהם הצרכים שלך מהרכב, אבל לצורך העניין תוכל לקנות מכונית מיני משומשת בכ-10K ש"ח

אומנם צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר (במעט) אבל הרכב יהיה חדש יותר עם קילומטראז' נמוך משמעותית

גם אם יהיו תקלות, כנראה שהתיקון שלהן יהיה זול בהרבה

 

גילוי נאות - נפלתי בעבר על רנו מגאן דיזל 2008 שהאכילה אותי מרורים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיני משומשת ב10k תהיה בדיוק מאותו שנתון.

הסי4 עולה במצב טוב עם קמ סביר בסביבות ה20 אלף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, EliC25 כתב:
ל @Igalz יש אחת כבר שנתיים בערך, עם קרוב ל300 אלף קמ. הרכב מההתרשמות שלי מציג אמינות מצויינת וצריכת דלק שמצדיקה את הרכישה והתחזוקה שלו.

אני מבקש, שנתיים וחצי [emoji4]

 

ליאור, תוכל לראות פירוט מלא של אחזקת הרכב שלי וההתרשמות שלי כאן

 

 

בקצרה, אני לא מכיר מחלות מיוחדות ברכב הזה. עיקר הדברים שאני נדרשתי אליהם זה חלקי גומי (תושבות, בוקסות משולשים). אבל זה יחודי לרכב הזה ומדובר בבלאי סביר בהתחשב בגיל והקילומטראז של הרכב.

לעומת חבר הפורום save, אני ממש לא חושב ש250K זה הזמן להחליף מזרקים, לפחות לא בדגם הזה. יותר לכיוון ה350K-400. 

 

 

כשקונים רכב עם קילומטראז כזה, מהניסיון שלי הכי חשוב לשים לב באיזה תוואי דרך הרכב נסע. אם עשה 220K בכבישים בינעירוניים, קח אותו. אם עשה 220K בפקקים וזחילה עירונית, תתרחק ממנו.

כמה דברים לשים לב אליהם לפני רכישה:

1. קלאצ', החלפת הקלאצ' יקרה ברכב הזה, בעיקר בגלל שהרכב מצוייד בגלגל תנופה מסוג dual mass שלרוב דורש גם הוא החלפה ועולה כמה אלפים טובים. לצערי אין לי נוסחת קסם כיצד להעריך את מצב הקלאצ',  גם שום מכון בדיקה לא ידע לתת לך תשובה לגבי זה. 

2. נוזל DPF: אם תחליט לרכוש את הרכב, בצע בדיקה ומילוי (אם מתקרב למינימום) לנוזל המדובר. מדובר בנוזל יקר, אבל הוא שומר על תפקוד תקין של מסנן החלקיקים ושווה את מחירו.

3. תושבת מנוע תחתונה. היא לרוב הראשונה להקרע, וההחלפה שלה מעצבנת במיוחד ודורשת פירוק צריה וחליצה עם פרס (ראה בשירשור המצורף)

את שאר הדברים תמצא בשירשור שלי, אני דואג לשמור עליו עדכני. 

בהצלחה!

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Igalz כתב:

לעומת חבר הפורום save, אני ממש לא חושב ש250K זה הזמן להחליף מזרקים, לפחות לא בדגם הזה. יותר לכיוון ה350K-400. 

 

 

בהנחה שבברלינגו 2009 יש את אותם המזרקים, שלי נמכרה עם 350 אלף ק"מ ומזרקים מקוריים. אבל בכמה עשרות אלפי לפני שנמכרה הייתה פולטת עשן אפור מסריח עם ריח של סולר לא שרוף בהתנעה קרה למשך כ 30-40 שניות. מה שיכול להצבע על מזרקים עייפים. חוץ מהדבר הזה הכל היה תקין.

 

עברתי במצטבר מעל 500.000 אלף ק"מ עם מנוע 1.6HDI של פיז'ו. שמן בדיוק לפי התקן, מסננים מקוריים ולא ללת את האותו לטיפול למוסכים חאפרים שלא מכירים את הדגם ואז אפשר לבנות את האוטו להרבה אחרי 250 אלך ק"מ, זה בהנחה שהבעלים הקודמים הקפידו על הכלל הזה.

 

בכל מקרה מזרקים חדשים זה דבר מאוד יקר, חדשים בארץ עולים כ 8000-9000 ש"ח לרביעיה. יש אופציות זולות יותר עם החסרונות שלהן. 

 

גם אם תצטרך להחליף DPF זה סיפור של אלפי שקלים. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...