Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Anatoli999

עקיצת עקרב אדום (התחדשתי ב 500 אבארט)

Recommended Posts

חמודה, אבל לא נראה לי שהיא מתאימה לנסיעות בין עירוניות, לצורך העניין היתה לי פעם סוזוקי איגניס 2005 ובנסיעות בין עירוניות כשהיתה קצת רוח צידית הרגשתי כאילו עוד שניה ממריאים, אבל במובן הפחות בטיחותי אם אתה מבין למה אני מתכוון.
זה אכן לא רכב לשיוט בינעירוני.
אבל לדעתי מה שאתה מתאר כאן לגבי האיגניס לא רלוונטי לרכב המדובר כאן בשרשור

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, avnercohen כתב:

חמודה, אבל לא נראה לי שהיא מתאימה לנסיעות בין עירוניות, לצורך העניין היתה לי פעם סוזוקי איגניס 2005 ובנסיעות בין עירוניות כשהיתה קצת רוח צידית הרגשתי כאילו עוד שניה ממריאים, אבל במובן הפחות בטיחותי אם אתה מבין למה אני מתכוון.

 

שאתה נוהג ברכב אתה לא מרגיש שאתה ברכב קטן, הרכב מאד מאד יציב.

 

הרכב דבוק לכביש, זה הקטע שלו..

לפני 4 שעות, Doron_Z כתב:

תתחדש! נראית חמודה מאוד. 

 

הביטוח לרכב הזה יקר? 

 

וסתם מסקרנות, אפשר ליישב בני אדם במושבים האחוריים בדבר הפצפון הזה? :)

 

האמת שמשלם פחות מעל הלאון :)

טכנית יש מקום לשני אנשים, מעשית לא חושב שנוח שם.. הסעתי בן אדם אחד מאחורה הוא לא התלונן חחח

עריכה אחרונה על ידי Anatoli999
  • עצה טובה! 1

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורה מקום סימלי, מצד שני לא צריך פתחי מיזוג שם, אלו מקדימה באותו מרחק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אחזקה - יקרה בהחלט. לא משנה אם תטפל בסמל"ת, אוטואיטליה או כל סדנא מוכרת אחרת.
החלפים עצמם מתומחרים באופן די מוגזם, בעיקר השמן המקורי (אליו יש פתרונות).

 

לגבי שיוט בינעירוני, עשרות פעמים ביצעה את הקו נס ציונה-רמת הגולן, בלי שום בעיות שהן.
הגרסאות שלאחר מתיחת הפנים נוחות (ואוחזות) מאלו טרום המתיחה וגם המושבים שופרו, כך שאפילו היה יחסית נוח בנסיעות ארוכות.

 

לגבי מושב אחורי - לא הכי נוח שם, אבל אפשרי לאכלס בו שניים בנוחות סבירה. עדיף לנסיעה קצרה יחסית.
אני לקחתי עימי יותר מפעם אחת חבר במושב האחורי (לנסיעה ארוכה אל הצפון) והוא שרד אותה ויצא די בסדר 😅

לפני 11 שעות, רק מיאטה כתב:

 

איך לדעתך הקומפטציונה ידנית ?

 

אגב איזה גימור ומנוע שלך ?


איזה גרסה שלה, ה-160 או ה-180?

לא נהגתי ב-180 טרום המתיחה, כן נהגתי ב-180 שלאחר מתיחת הפנים.

הריקליינר אומנם סופר תומך ומחבק, אך לי הוא היה מעט נוקשה מידי.

זריזה למדי, הדיפ' המכני מורגש באופן יחסית מתון והיא נשמעת מעולה.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מדליק וכיפי במיוחד! 

 

החזקתי את עצמי בשיניים לא לקנות אחת ואני עד היום תוהה לעצמי אם זו היתה בכל זאת טעות שלא קניתי. 

 

בגרסאת ה160 ועוד אחרי שיפור ל180 הרכב הוא פשוט רוקט פוקט וכל לחיצה על הגז משחררת צחוק וחיוך ענק - תוסיף לזה את הגג הנפתח, רעש האגזוז, האיטל דיזיין וזה פשוט לתת למוח בעיטה וללב חיבוק. 

 

אבל היא גם דיילי דרייבר לא קלה במיוחד במקביל - תנוחת הישיבה בה רחוקה מלהיות נוחה והבולמים והמתלים בכל זאת נוקשים מאוד לנהיגה יומיומית - לי זה היה נראה מעייף וזה היה אחד משני הסעיפים שהביאו אותי למצב שהייתי מסוגל לקבל את ההחלטה שלא לקנות. 

 

השניה זה שלא רציתי להושיב ברכב הזה ילדים במושב האחורי. 

 

ועדיין - אני כמעט בטוח שבסוף תהיה לי אחת בחניה. 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, RS כתב:

לגבי מושב אחורי - לא הכי נוח שם, אבל אפשרי לאכלס בו שניים בנוחות סבירה. עדיף לנסיעה קצרה יחסית.
אני לקחתי עימי יותר מפעם אחת חבר במושב האחורי (לנסיעה ארוכה אל הצפון) והוא שרד אותה ויצא די בסדר

 

זה יותר נסבל מנגיד ב BRZ לצורך השוואה? (במידה ויצא לך לבדוק)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. מודה שלפעמים אני מתגעגע לקפצון הזה.

 

דורון, בברז יותר קשה להתמקם ופשוט אין מקום לכפות רגליים, הן נעולות מתחת למושב הקדמי. מצד שני ברגע שיושבים זה בסדר.

באבארט קל להיכנס והנוחות סבירה, המושבים לא מדהימים אבל זה לא משהו מתעלל מדי. 

  • תודה 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! הבעיה הכי גדולה ברכב הזה ממה שהבנתי זה המתלים הנוקשים. כל במפר קטן סוטר חזק לעמוד השדרה שלך..


לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההתרסקות לבורות היתה עד 2013. הרכבים החל מ 2013 הרבה יותר נוחים במובן הזה. ברור שזה לא סיטרואן אבל כן יש הבדל מורגש, בעיקר בסקורפיונה הבסיסית. 

אגב, היתה לי איגניס ישנה וגם אבארט 2013 סקורפיונה ידנית. האחרונה דווקא ה-רכב לנסיעות בין עירוניות. בגירסת הבסיס, האחיזה היתה מעולה, פשוט כיפית לנהיגה ולא הרגשתי רוחות צד בכלל, כמו לנהוג ברכב משפחתי במובן הזה. אגב, גם קרקושים ועניינים לא היו לי. אולי כי לא נגעתי בה מבחינת שיפורים וכו והיא נשארה כמו שהיא על 135 סוסיה עד שנמכרה. אפילו קודן לא הסכמתי שיתקינו בה. 

  • תודה 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, system_x כתב:

מאריאל?

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

 

נכון

 

לפני 6 שעות, Bob Ross כתב:

תתחדש! הבעיה הכי גדולה ברכב הזה ממה שהבנתי זה המתלים הנוקשים. כל במפר קטן סוטר חזק לעמוד השדרה שלך..

 

האמת שהיא נוחה לי הרבה יותר מהלאון עם הגאנט 19 בחתך 35 שהייתה לי :)

 

לפני 4 שעות, dr6633 כתב:

ההתרסקות לבורות היתה עד 2013. הרכבים החל מ 2013 הרבה יותר נוחים במובן הזה. ברור שזה לא סיטרואן אבל כן יש הבדל מורגש, בעיקר בסקורפיונה הבסיסית. 

אגב, היתה לי איגניס ישנה וגם אבארט 2013 סקורפיונה ידנית. האחרונה דווקא ה-רכב לנסיעות בין עירוניות. בגירסת הבסיס, האחיזה היתה מעולה, פשוט כיפית לנהיגה ולא הרגשתי רוחות צד בכלל, כמו לנהוג ברכב משפחתי במובן הזה. אגב, גם קרקושים ועניינים לא היו לי. אולי כי לא נגעתי בה מבחינת שיפורים וכו והיא נשארה כמו שהיא על 135 סוסיה עד שנמכרה. אפילו קודן לא הסכמתי שיתקינו בה. 

 

הרכבת באמת נוח !

שאתה נוהג אתה לא מרגיש שאתה נוסע ברכב קטן מימדים

 

מה שחסר לי ברכב הוא ההילוך השישי בשיוט נינוח בבין עירוני

עריכה אחרונה על ידי Anatoli999

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
הרכבת באמת נוח !
שאתה נוהג אתה לא מרגיש שאתה נוסע ברכב קטן מימדים
 
מה שחסר לי ברכב הוא ההילוך השישי בשיוט נינוח בבין עירוני
יצא לי לראות אותה כמה פעמים, נראת טוב!

תהנה!

Sent from my MI 9 using Tapatalk

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, Anatoli999 כתב:

 

הרכב באמת נוח !

שאתה נוהג אתה לא מרגיש שאתה נוסע ברכב קטן מימדים

 

מה שחסר לי ברכב הוא ההילוך השישי בשיוט נינוח בבין עירוני

 

תנסה לסוע באחת אחרי המתיחת פנים (17 ומעלה), שם שופרה מהותית נוחות הנסיעה והיא הפכה הרבה יותר נעימה ליום יום.

 

לגמרי איתך, חסר הילוך 6. פשוט לא היה מקום פיזי לתיבה כזו 😅

  • מצחיק 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חם מהיום:

הקירקושים המעצבנים שהיו נבעו מהכיסא מאחורה,

המשענת פשוט הייתה משוחררת... 😅

 

  • עצה טובה! 1

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלוסו 2010 מתלי בטונאז' שהיתה לי, הקרקושים היחידים באו מהחוליות שלי. הפלסטיקים ושאר האוטו היו גיבורים והדוקים.

  • מצחיק 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...