Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית זריזה עד 40 אלף ש״ח.


Shayvidas
שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הצצתי לא מעט על הפוקוס ולא ראיתי רכבים בסכומים הללו, אולי רכב 2016 עם מעל ל 130 אלף ק''מ מליסינג וגם זה לא.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 16 דקות, system_x כתב:

הצצתי לא מעט על הפוקוס ולא ראיתי רכבים בסכומים הללו, אולי רכב 2016 עם מעל ל 130 אלף ק''מ מליסינג וגם זה לא.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

באיזה סכום אני צריך להעלות כדי לקבל משהו מעניין ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לא מעט סטיישן עם מנוע טורבו בתקציב. אבל כולן יוצאות ליסינג עם קילומטראז' גבוה.

לפני 52 דקות, Shayvidas כתב:

באיזה סכום אני צריך להעלות כדי לקבל משהו מעניין ? 

במודעה הזאת לדוגמא באדג'ט מציעים פקוס סטיישן טורבו עם 63000 ק"מ ב-46000 ש"ח

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש פוקוס מעל לשלושה חודשים ועד עכשיו התברר לי שבאדג'ט הם חתול בשק; שני רכבים שהתקשרתי לגביהם התבררו להיות עם מנוע אחר או משהו בסגנון...(גם תמיד הקילומטר או המחיר נראים כמו מספרים מוזרים כאלה, לא יודע איך להסביר, נראה שהגרילו אותם עם איזה random number generator). גם כל כמה זמן יש הצפה של מודעות ליסינג ואז בבום הכל מתנדף.

 

לפותח השרשור, תצטרף לקבוצה פורד פוקוס ישראל בפייסבוק, לפעמים מפרסמים שם למכירה...שיהיה בהצלחה!

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Gal Atun כתב:

אני מחפש פוקוס מעל לשלושה חודשים ועד עכשיו התברר לי שבאדג'ט הם חתול בשק; שני רכבים שהתקשרתי לגביהם התבררו להיות עם מנוע אחר או משהו בסגנון...(גם תמיד הקילומטר או המחיר נראים כמו מספרים מוזרים כאלה, לא יודע איך להסביר, נראה שהגרילו אותם עם איזה random number generator). גם כל כמה זמן יש הצפה של מודעות ליסינג ואז בבום הכל מתנדף.

 

לפותח השרשור, תצטרף לקבוצה פורד פוקוס ישראל בפייסבוק, לפעמים מפרסמים שם למכירה...שיהיה בהצלחה!

תודה!

ואו אם אתה מחפש מעל ל3 חודשים למה כל כך הרבה זמן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת כי אני די נעול על האצ'בק...כמעט ולא מתפרסמות כאלו. הייתה אחת לבנה (שעדיין בלוח דרך אגב) שכבר לקחתי לבדיקה, אבל לא הגענו לפשרה על המחיר. מבחינה מכנית הרכב טיפ טופ אבל קוסמטית (וזה ממש לא נראה בתמונות) הרכב דורש השקעה של בין 2000-3000 שח, תלוי עד כמה אתה פדנט (אני מאוד פדנט). לי היה נראה הזוי לשלם כמה אלפים טובים מעל המחירון לרכב שהוא לא במצב מצויין (גם מכנית וגם קוסמטית). 

כרגע אני מחכה בסבלנות...לך תדע, אולי נגיע לפשרה איתו 

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Gal Atun כתב:

האמת כי אני די נעול על האצ'בק...כמעט ולא מתפרסמות כאלו. הייתה אחת לבנה (שעדיין בלוח דרך אגב) שכבר לקחתי לבדיקה, אבל לא הגענו לפשרה על המחיר. מבחינה מכנית הרכב טיפ טופ אבל קוסמטית (וזה ממש לא נראה בתמונות) הרכב דורש השקעה של בין 2000-3000 שח, תלוי עד כמה אתה פדנט (אני מאוד פדנט). לי היה נראה הזוי לשלם כמה אלפים טובים מעל המחירון לרכב שהוא לא במצב מצויין (גם מכנית וגם קוסמטית). 

כרגע אני מחכה בסבלנות...לך תדע, אולי נגיע לפשרה איתו 

ההוא שרוצה 60 ? 

לא התקשרתי אליו אפילו...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית במקומך כבר הייתי מתמקד בחיפושים אחרי 308 ולא פוקוס.

אמנם הפוקוס חזקה וספורטיבית יותר (למרות שגם ה308 היא לא רכב רע מבחינת המונחים האלו)  אבל בתקציב של 40 אלף שקל יקח לך הרבה זמן למצוא פוקוס טורבו טובה אם בכלל תמצא כזאת. מצד שני את ה308 יש בשפע לכן אני מניח שב40 אלף תוכל למצוא אחת שמורה בקלות.

מצד שני ה308 מציעה יתרונות נוספים היא גם מודרנית יותר (היתרון קל באיכות חומרים ובסלון) היא נוחה יותר (לדעתי משמועתית תשב בפוקוס ותשב ב308 וישר תבין את ההבדל רק במושבים) מרווחת יותר וחסכונית יותר וגם יש יותר ממנה בארץ לכן קל יותר למצוא מוסכים שידעו לטפל בה וחלפים וגם המחלות שלה ידועות יותר טוב בגלל שיש מספיק ממנה ואחרים כבר נתקלו בבעיות האלו והמומחים יודעים כיצד לטפל בהן (רצות התזמון דוגמה ידועה לטובה).

סה"כ בשביל 20 כ"ס יותר והתנהגות קצת יותר ספורטיבית של הפוקוס אתה מוותר על הרבה דברים וגם צפוי לשלם יותר כסף.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, gkiler כתב:

אישית במקומך כבר הייתי מתמקד בחיפושים אחרי 308 ולא פוקוס.

אמנם הפוקוס חזקה וספורטיבית יותר (למרות שגם ה308 היא לא רכב רע מבחינת המונחים האלו)  אבל בתקציב של 40 אלף שקל יקח לך הרבה זמן למצוא פוקוס טורבו טובה אם בכלל תמצא כזאת. מצד שני את ה308 יש בשפע לכן אני מניח שב40 אלף תוכל למצוא אחת שמורה בקלות.

מצד שני ה308 מציעה יתרונות נוספים היא גם מודרנית יותר (היתרון קל באיכות חומרים ובסלון) היא נוחה יותר (לדעתי משמועתית תשב בפוקוס ותשב ב308 וישר תבין את ההבדל רק במושבים) מרווחת יותר וחסכונית יותר וגם יש יותר ממנה בארץ לכן קל יותר למצוא מוסכים שידעו לטפל בה וחלפים וגם המחלות שלה ידועות יותר טוב בגלל שיש מספיק ממנה ואחרים כבר נתקלו בבעיות האלו והמומחים יודעים כיצד לטפל בהן (רצות התזמון דוגמה ידועה לטובה).

סה"כ בשביל 20 כ"ס יותר והתנהגות קצת יותר ספורטיבית של הפוקוס אתה מוותר על הרבה דברים וגם צפוי לשלם יותר כסף.

 

קודם כל זה הודעה מצויינת !!!

איך ה308 לעומת הפורד בבגאז שלהם ? 

הפורד לא אמורה להיות קצת עם בגאז יותר גדול ? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע להשוות את ה308 לפורד מבחינת תא מטען, אבל לכשלעצמה היא לחלוטין בעלת נפח מכובד ונוח שמאפשר לשנע כבודה משפחתית ללא בעיה, מתנהגת מעולה וחסכונית מאוד (בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל16-17 קמ"ל בלי קשיים רבים).

לחבר קרוב אחת כבר 50,000 ק"מ (נרכשה עם 90 ועכשיו על 140), פעם אחת נתקעה בגלל פלאג, פרט לכך כל עוד אתה שומר על החלפת שמן בזמן ומוודא שהרצועת טיימינג מוחלפת, אני לא רואה סיבה להמנע מרכישה של 308.

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Shayvidas כתב:

קודם כל זה הודעה מצויינת !!!

איך ה308 לעומת הפורד בבגאז שלהם ? 

הפורד לא אמורה להיות קצת עם בגאז יותר גדול ? 


השאלה על איזו גרסה מדובר? סטיישן או האצבק? 

אישית אני לא מכיר את תאי המטען של הרכבים האלו אבל לפי הנתונים היבשים לפוקוס סדאן ולפיגו 308 האצב'ק יש אותו אותו נפח תא מטען שניהם 470 ליטר. ההבדל הוא שתא מטען של רכב האצבק לרוב הרבה יותר שימושי ונוח להעמסה בגלל שהדלת מטען שלה נפתחת במלואה וגם החלל שלו לא מוגבל לגובה כמו עם סדאן.

במקרה של סטיישן שניהם ענקיים גם ל308 SW וגם לפוקוס סטיישן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס רכב יותר "שלם" מה-308. יש לו פחות מוזרויות (פקדי מיזוג, מיקום וגודל הגה) וגם נשמע שהוא יותר מתאים לדרישות של פותח השרשור. הוא יותר חזק, יותר מתנהג והוא גם לא כל כך פחות מודרני מה-308.

 

יחד עם זאת, כמו שאמרו כבר, קשה לי להאמין שתוכל למצוא אחת טובה מדגם הטורבו בתקציב שלך. דרך קלה מאוד להבדיל בין דגם הטורבו (1.5) לבין הלא-טורבו (1.6) הוא ע"י שנה - הטורבו התחלה להימכר בתחילת 2016, אז בתכלס כל רכב עד 2015 הוא לא ההוא שאתה רוצה. עוד הבדל גדול הוא בצורה של הגריל והפגוש הקדמיים. תסתכל על אחת מ-2015 ואחת מ-2016 ותראה את ההבדל בקלות. 

 

לגבי ה-308, בנוסף לכל מה שנאמר פה - שים לב שדגם הסטיישן מרווח יותר מההאצ'בק בגלל בסיס גלגלים (המרחק בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים) ארוך יותר. מה שהופך, על הנייר, את התא המטען לקטן יותר. למרות שהוא לא באמת קטן יותר אם מקפלים את המושבים. 

 

עוד דבר שחשוב לשים לב הוא לגבי תאי מטען באופן כללי: במכוניות סדאן, הנפח שכתוב הוא כל הנפח. במכוניות האצ'בק או סטיישן (או בעצם כל רכב עם 3 או 5 דלתות - גם ג'יפונים) הנפח שכתוב הוא הנפח עד גובה המדף שנמצא בדרך כלל בערך באמצע הגובה. מה שאומר שתכלס, יש להם בערך פי שניים נפח. כשמוסיפים את זה לנקודה שברכב האצ'/סטיישן אפשר לקפל את המושבים בקלות ולהעמיס שיט מאיקאה עד הגג, הופך את התצורה הזו לה-ר-ב-ה יותר שימושית. לכן, עצתי היא, בכל רכב שיש אופציה להאצ'בק - לקנות את ההאצ'בק. קל וחומר סטיישן (אם יש צורך). 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אצטט כי רשמת דיי הרבה. אבל יש דברים שאני חולק עליך.

ההגה הקטן לא הופך את ה308 לרכב פחות שלם זה מאפיין של כול הדור החדש של פיגו לטוב ולרע. לטוב זה הופך את הניהוג לקל יותר ובתנוחה נכונה את הלוח המכוונים קריא יותר לרע לחלק מהאנשים התנוחת נהיגה עם ההגה הקטן מוזרה ולא טבעית. לגמרי עניין של העדפות אישיות אבל עד כה לא פגשתי אף בנאדם שנהג ברכב שלי ושאל אותי או ציין את זה לרעה (208).
פקדי מיזוג במולטימדיה לדעתי זה כן חסרון ומהלך טיפשי שמשלבים אותם ברכבים.

בשאר הנקודות בסלון ידה של ה308 על העליונה החל מאיכות חומרים למרווח ולמערכת מולטימדיה מודרניים יותר.

לגבי תא המטען הסטיישן אז ב308 סטיישן תא המטען הוא 600 ליטר בהאצבק הוא 470 ליטר אז גם עם הגידול בבסיס הגלגלים וגידול המרווח מאחור התא מטען שלה עדיין גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, פבל כתב:

הפוקוס רכב יותר "שלם" מה-308. יש לו פחות מוזרויות (פקדי מיזוג, מיקום וגודל הגה) וגם נשמע שהוא יותר מתאים לדרישות של פותח השרשור. הוא יותר חזק, יותר מתנהג והוא גם לא כל כך פחות מודרני מה-308.

 

יחד עם זאת, כמו שאמרו כבר, קשה לי להאמין שתוכל למצוא אחת טובה מדגם הטורבו בתקציב שלך. דרך קלה מאוד להבדיל בין דגם הטורבו (1.5) לבין הלא-טורבו (1.6) הוא ע"י שנה - הטורבו התחלה להימכר בתחילת 2016, אז בתכלס כל רכב עד 2015 הוא לא ההוא שאתה רוצה. עוד הבדל גדול הוא בצורה של הגריל והפגוש הקדמיים. תסתכל על אחת מ-2015 ואחת מ-2016 ותראה את ההבדל בקלות. 

 

לגבי ה-308, בנוסף לכל מה שנאמר פה - שים לב שדגם הסטיישן מרווח יותר מההאצ'בק בגלל בסיס גלגלים (המרחק בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים) ארוך יותר. מה שהופך, על הנייר, את התא המטען לקטן יותר. למרות שהוא לא באמת קטן יותר אם מקפלים את המושבים. 

 

עוד דבר שחשוב לשים לב הוא לגבי תאי מטען באופן כללי: במכוניות סדאן, הנפח שכתוב הוא כל הנפח. במכוניות האצ'בק או סטיישן (או בעצם כל רכב עם 3 או 5 דלתות - גם ג'יפונים) הנפח שכתוב הוא הנפח עד גובה המדף שנמצא בדרך כלל בערך באמצע הגובה. מה שאומר שתכלס, יש להם בערך פי שניים נפח. כשמוסיפים את זה לנקודה שברכב האצ'/סטיישן אפשר לקפל את המושבים בקלות ולהעמיס שיט מאיקאה עד הגג, הופך את התצורה הזו לה-ר-ב-ה יותר שימושית. לכן, עצתי היא, בכל רכב שיש אופציה להאצ'בק - לקנות את ההאצ'בק. קל וחומר סטיישן (אם יש צורך). 

תודה רבה פבל על העזרה !

אני חושב שאני אנסה לחכות חודש חודשיים לאחר הקורונה לראות אם יצאו פוקוסים 2016 חדשים לשוק, 

נו , אם נצטרך לשים 45, אז נשים 45, העיקר נקבל רכב מהמם ומה שרציתי, מה שגם הבנתי שפשר להעלות אותה ל190 כ"ס בלי יותר מדי בעיות. אבל ממה שראיתי את הצורה של הפורד מאוד, מאוד מאוד אהבתי, היא מדהימה (מבחוץ לפחות)

בקשר לצפיפות שלה לעומת ה308 אני אצטרך לשבת לבדוק את זה לא נסעתי בשניהים שאני יוכל לדעת את זה.. 

תודה רבה על ההסבר על התא המטען !!! אני בהחלט אקח הצבק אם יתאפשר

 

לפני 11 שעות, gkiler כתב:

אני לא אצטט כי רשמת דיי הרבה. אבל יש דברים שאני חולק עליך.

ההגה הקטן לא הופך את ה308 לרכב פחות שלם זה מאפיין של כול הדור החדש של פיגו לטוב ולרע. לטוב זה הופך את הניהוג לקל יותר ובתנוחה נכונה את הלוח המכוונים קריא יותר לרע לחלק מהאנשים התנוחת נהיגה עם ההגה הקטן מוזרה ולא טבעית. לגמרי עניין של העדפות אישיות אבל עד כה לא פגשתי אף בנאדם שנהג ברכב שלי ושאל אותי או ציין את זה לרעה (208).
פקדי מיזוג במולטימדיה לדעתי זה כן חסרון ומהלך טיפשי שמשלבים אותם ברכבים.

בשאר הנקודות בסלון ידה של ה308 על העליונה החל מאיכות חומרים למרווח ולמערכת מולטימדיה מודרניים יותר.

לגבי תא המטען הסטיישן אז ב308 סטיישן תא המטען הוא 600 ליטר בהאצבק הוא 470 ליטר אז גם עם הגידול בבסיס הגלגלים וגידול המרווח מאחור התא מטען שלה עדיין גדול יותר.

תודה רבה !! על התגובה לפוסט בהחלט אתה נותן נקודות למחשבה על ה308

אני אצטרך ליסוע עליה נסיעת מבחן כדי באמת להרגיש אותה לעומק, או לפחות איך היא מרגישה בפנים

האם הפקדים של הרכב, של כל מערכות הרכב בתוך המולטימדיה, מקשות מלשים אנדרואיד משלך בתוך הרכב ? אולי אתה יודע ?

בקשר לסלון שלה תודה באמת נתת נקודות טובות על ה308 !!

 

לפני 13 שעות, sjerby כתב:

אני לא יודע להשוות את ה308 לפורד מבחינת תא מטען, אבל לכשלעצמה היא לחלוטין בעלת נפח מכובד ונוח שמאפשר לשנע כבודה משפחתית ללא בעיה, מתנהגת מעולה וחסכונית מאוד (בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל16-17 קמ"ל בלי קשיים רבים).

לחבר קרוב אחת כבר 50,000 ק"מ (נרכשה עם 90 ועכשיו על 140), פעם אחת נתקעה בגלל פלאג, פרט לכך כל עוד אתה שומר על החלפת שמן בזמן ומוודא שהרצועת טיימינג מוחלפת, אני לא רואה סיבה להמנע מרכישה של 308.

תודה !

בקשר לטיימינג, בכמה קילומטרים צריך לוודא שהחליפו אותה ? שאני אדע לפני הקנייה או אם אני קונה לפני זה, כמה עולה החלפת טיימינג ? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 12 שעות, gkiler כתב:

אני לא אצטט כי רשמת דיי הרבה. אבל יש דברים שאני חולק עליך.

ההגה הקטן לא הופך את ה308 לרכב פחות שלם זה מאפיין של כול הדור החדש של פיגו לטוב ולרע. לטוב זה הופך את הניהוג לקל יותר ובתנוחה נכונה את הלוח המכוונים קריא יותר לרע לחלק מהאנשים התנוחת נהיגה עם ההגה הקטן מוזרה ולא טבעית. לגמרי עניין של העדפות אישיות אבל עד כה לא פגשתי אף בנאדם שנהג ברכב שלי ושאל אותי או ציין את זה לרעה (208).

 

 🙋‍♂️ היי, שלום. הנה אחד שנהג ב-208 ו-308 ולא התחבר. באופן מצחיק בג'יפונים המצב הרבה יותר טוב (אולי כי אני מראש מתכונן לתנוחה יותר גבוהה עם הגה יותר נמוך).

והמשפט שלך היה בדיוק הכוונה שלי ב"פחות שלם" - זה לא הופך אותו לפחות טוב, אלא זה משהו שהוא מחוץ לנורמה וצריך להצדיק/להסביר אותו. בפוקוס זה לא קורה כי הוא "רגיל" יותר (אפשר גם להשתמש במילה הזו).

אגב, סתם בשביל האנקדוטה - בתנוחת ישיבה נכונה ההגה כן מסתיר את לוח המחוונים.

 

לפני 12 שעות, gkiler כתב:

 


פקדי מיזוג במולטימדיה לדעתי זה כן חסרון ומהלך טיפשי שמשלבים אותם ברכבים.

בשאר הנקודות בסלון ידה של ה308 על העליונה החל מאיכות חומרים למרווח ולמערכת מולטימדיה מודרניים יותר.

אישית, לדעתי, לא ברמה שצריכה להטות את הכף לטובת ה-308.
 

 

לפני 12 שעות, gkiler כתב:


לגבי תא המטען הסטיישן אז ב308 סטיישן תא המטען הוא 600 ליטר בהאצבק הוא 470 ליטר אז גם עם הגידול בבסיס הגלגלים וגידול המרווח מאחור התא מטען שלה עדיין גדול יותר.

צודק, התכוונתי להגיד שהוא יותר קטן ממה שהוא היה יכול להיות כי חלק מהאורך "התבזבז" על בסיס הגלגלים. כמובן לא שהוא יותר קטן מתא המטען של ה-308 האצ'.

 

לפני כשעה, Shayvidas כתב:

תודה רבה פבל על העזרה !

אני חושב שאני אנסה לחכות חודש חודשיים לאחר הקורונה לראות אם יצאו פוקוסים 2016 חדשים לשוק, 

נו , אם נצטרך לשים 45, אז נשים 45, העיקר נקבל רכב מהמם ומה שרציתי, מה שגם הבנתי שפשר להעלות אותה ל190 כ"ס בלי יותר מדי בעיות. אבל ממה שראיתי את הצורה של הפורד מאוד, מאוד מאוד אהבתי, היא מדהימה (מבחוץ לפחות)

בקשר לצפיפות שלה לעומת ה308 אני אצטרך לשבת לבדוק את זה לא נסעתי בשניהים שאני יוכל לדעת את זה.. 

תודה רבה על ההסבר על התא המטען !!! אני בהחלט אקח הצבק אם יתאפשר

לגבי העלאת הספק - קודם תגיע למצב שאתה מנצל למקסימום את מה שיש לרכב לתת, רק אחרי זה תחשוב על שיפורים. 

לגבי הצפיפות - גם הפוקוס וגם ה-308 לא מכוניות מרווחות מאוד (להוציא 308 סטיישן). לא יצא לי לשבת בהן מיד אחת אחרי השניה, אבל עד כמה שאני זוכר הפערים ביניהן לא דרסטיים. שתיהן צפופות במושב האחורי.

לגבי תא המטען, ראה מה שעניתי ל-gkiller. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...