Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית זריזה עד 40 אלף ש״ח.


Shayvidas
 שיתוף
עוקבים 13
שימו לב! השרשור הזה בן 241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל תודה רבה על המענה בפוסט הראשון שפרסמתי, 

החלטתי לפתוח פוסט חדש על מנת לא לערבב מספר נושאים בפוסט אחד

אז לאחר המענה שלכם החלטתי בשלב הזה לא להמשיך עם הרכב הנל שדיברתי עליו, אבל הדילמה נשארה

 

אני מחפש רכב בתקציב (שהגדלתי אותו עקב ההצעות שלכם) של עד 40 אלף, עדיף פחות, 

החשיבות שלי: שיהיה מהיר, להרגיש את הטורבו נכנס לפעולה להרגיש את הקיק בביצועים, ושיהיה לו בגאז טוב שאפשר לסחוב דברים לקמפינג \ קניות \ וכו'.

במילים אחרות, רכב שיהיה כיף ליסוע איתו בסופש, לטיולים ברחבי הארץ, מדי פעם אם אני נותן לו קיק אז להרגיש את הטורבו שבו

ואם אני צריך סופר \ קמפינג \ איקאה, שלא יהיה לי בעיה של מקום.

אנחנו משפחה של 2 כרגע. ואני לא משתמש ברכב להגיע לעבודה.

 

מה שיצא לי לעשות עליו נסיעת מבחן זה: 

1.

אופל אסטר ברלינה, שנת 2015 . - סדאן

140כס.

ניתן למצוא ב33-35 אלף שקלים

אני מבין שאומרים שזה נתונים יבשים על הנייר אבל אני אישית נהנתי לנהוג בה, 

נכון היה שלב שנתתי גז ביישורת ולא הרגשתי אותה טסה קדימה אבל מרגישה שיש לה טיפה כח.

 

2. 

פורד פוקוס טרנד - 2016 - סטיישן

150 כס.

ניתן למצוא ב33-39 אלף שקלים

לא יצא לי לנהוג עליה אבל מהנסיון של אנשים שמבינים עניין אמרו שלא רואה את הברלינה מבחינת ביצועים והרגשה ספורטיבית.

מה שגם ב39 אלף זה הגג של התקציב שלי

 

3.

שברולט קרוז - 2016 - סדאן

140 כס.

היתן למצוא באיזור 35-40 אלף שקלים.

יצא לי לנהוג עליה לפני הרבה זמן, כמה שנים אם אני לא טועה. 

אבל ממה שזכור לי זה שכשרוצים כח ממנה, היא נותנת אותו בלי בעיה, ומרגישה כמו מטוס, אבל זה באמת זכור לי לפני הרבה שנים.

ברמת איבזור היא טיפה מאכזבת מהאחרות, עם אבזור טיפה מיושן ל2016. אבל זה דברים שאפשר לסדר, מקסימום שמים אנדרואיד חדש, והכל בסדר 

 

4.

משהו אחר ? 

יש לכם המלצה אחרת ? 

 

***

היה לי מהעבודה הקרודמת טויוטה קורולה 2017, שהיה לה מצב ספורט, שאני יודע שלא משנה שום דבר חוץ מאת ההילוכים,

אבל שלחצתי עליו הרגשתי שהאוטו נתן בוסט מהירות יחסית מורגש. והיא הרגישה לי בניסעה עצמה מאוד בטיחותית, ולא מתאמצת בכלל בנסיעה, 

הנזיעה הרגישה חלקה ושתמיד יכולתי לבקש עוד טיפה מהמנוע אם רציתי. ככה הרגיש.

זה הכיוון של ההרגשה שאני מחפש עם מנוע טורבו רק יותר חזק כמובן.

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אסטרה ושברולט הייתי פוסל בגלל אמינות מוטלת בספק (קרוז) או לא קיימת (אסטרה)

הפוקוס מרגישה חזקה ואני אישית מאוד אהבתי אותה

קח בחשבון שהיא (הפוקוס) שתיינית ויחסית צפופה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, orsh99 כתב:

אסטרה ושברולט הייתי פוסל בגלל אמינות מוטלת בספק (קרוז) או לא קיימת (אסטרה)

הפוקוס מרגישה חזקה ואני אישית מאוד אהבתי אותה

קח בחשבון שהיא (הפוקוס) שתיינית ויחסית צפופה

 

תודה

אכן הפוקוס היא כרגע בפורנט , השתיינית דלק פחות מפריע לי פשוט בגלל שאני נוסע ממוצע של 15 - 11 בשנה. (אני לא נוסע לעבודה עם רכב)

אבל הפוקוס סטיישן 2016 מרגישה חזקה ? 

להבנתי אם מצליחים למצוא את הגרסאת סדאן שלה היא טיפה יותר מרווחת בטח שמקבלים בגאז יותר גדול אבל הם מאוד נדירות. ? 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי לצפיפות בתא הנוסעים. במושב הנהג ובספסל האחורי

לא הבנתי איך סדאן יכול להיות מרווח יותר מסטיישן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת העיקרון, לא הייתי פוסל גם 308 סטיישן. היא אולי קצת פחות חזקה, אבל אם קורולה הרגישה לך חזקה היא בוודאי תספיק. יש (יחסית) לא מעט ממנה, והן נסחרות במחירים די נמוכים.

 

חשוב מאוד לשים לב לרצועת התזמון המתפוררת. דובר על זה פה לא מעט (שלא לומר, חפירה מוחלטת), אפשר לחפש. אם מוצאים רכב שהוחלפה לו רצועה בזמן (לפני שהוא התחיל התחמם / הוחלף מנוע) וטופל כמו שצריך, זו יכולה גם להיות קניה לא רעה. היא משמעותית חסכונית משאר האלטרנטיבות פה ומודרנית יותר. לשלילה (חוץ מרצועת התזמון) יש את השליטה על המיזוג מהמולטימדיה, וההגה הנמוך (שחלק מאוד אוהבים וחלק שונאים, אין הרבה באמצע).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, orsh99 כתב:

התכוונתי לצפיפות בתא הנוסעים. במושב הנהג ובספסל האחורי

לא הבנתי איך סדאן יכול להיות מרווח יותר מסטיישן

התכוונתי שהבגאז שלה נראה מרווחת הרבה יותר

אתה יודע להגיד איך הצפיפות של תא נושאים והנהג בהשוואה לאופל אסטרה ברלינה ? שבה נסעתי ואני יוכל להשוות ? 

לפני 21 דקות, pooh-bear כתב:

ברמת העיקרון, לא הייתי פוסל גם 308 סטיישן. היא אולי קצת פחות חזקה, אבל אם קורולה הרגישה לך חזקה היא בוודאי תספיק. יש (יחסית) לא מעט ממנה, והן נסחרות במחירים די נמוכים.

 

חשוב מאוד לשים לב לרצועת התזמון המתפוררת. דובר על זה פה לא מעט (שלא לומר, חפירה מוחלטת), אפשר לחפש. אם מוצאים רכב שהוחלפה לו רצועה בזמן (לפני שהוא התחיל התחמם / הוחלף מנוע) וטופל כמו שצריך, זו יכולה גם להיות קניה לא רעה. היא משמעותית חסכונית משאר האלטרנטיבות פה ומודרנית יותר. לשלילה (חוץ מרצועת התזמון) יש את השליטה על המיזוג מהמולטימדיה, וההגה הנמוך (שחלק מאוד אוהבים וחלק שונאים, אין הרבה באמצע).

ראיתי כמה סרטונים של ה308,

היא מרגישה לי לא כל כך ספורטיבית, ואני לא מת על בגאז של הצ'בק, 

הפוקוס לא תיהיה יותר מהירה ותרגיש יותר ספורטיבית ממנה ? 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה אני ממליץ לך לחפש את ה308 סטיישן שיש לה תא מטען ענק,היא פחות זריזה מהפוקוס אבל היא רחוקה מלהיות עגלה וצריכת הדלק שלה(אצלי לפחות..) היא 6.4 ליטר ל100 ק"מ שזה אומר 1 ל15 בנסיעה מעורבת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סטיישן, כל סטיישן, יהיה מרווח יותר מגרסת הסדאן המקבילה (או לפחות, לא פחות מרווח).

 

ה-308 הרגילה ממש לא ספורטיבית, אבל בוא, גם האסטרה והקרוז לא.

 

במקומך הייתי מתחיל בפוקוס, אבל מכיוון שהמגוון מעט מצומצם לא הייתי פוסל גם 308 (סטיישן).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, Jeka88 כתב:

בדיוק בגלל זה אני ממליץ לך לחפש את ה308 סטיישן שיש לה תא מטען ענק,היא פחות זריזה מהפוקוס אבל היא רחוקה מלהיות עגלה וצריכת הדלק שלה(אצלי לפחות..) היא 6.4 ליטר ל100 ק"מ שזה אומר 1 ל15 בנסיעה מעורבת.

הבנתי, תודה רבה על העזרה !

זה אכן 2 הדגמים שמובילים אותי כרגע

הפוקוס וה308 שנת 2016. במצבים טובים, 

זה צריכת דלק מהממת למה שרשמת פה !!!

 

לפני 7 דקות, pooh-bear כתב:

סטיישן, כל סטיישן, יהיה מרווח יותר מגרסת הסדאן המקבילה (או לפחות, לא פחות מרווח).

 

ה-308 הרגילה ממש לא ספורטיבית, אבל בוא, גם האסטרה והקרוז לא.

 

במקומך הייתי מתחיל בפוקוס, אבל מכיוון שהמגוון מעט מצומצם לא הייתי פוסל גם 308 (סטיישן).

אולי אחרי כל הקורונה, יהיה יותר פוקוסים בהצע, 

אני חושב שאני אחכה עד הקורונה יגמר או עד שיצא פוקוס טובה למכירה, נראה לי בסופו של היום שזה הרכב שהכי טוב לי לפי מה שאני מחכה גם אם אצטרך לחכות טיפה

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הקרוז / אסטרה מדובר באותה יחידת כוח וגיר - ואכן האמינות לא משהו בשתיהן.

לגבי הפוקוס - ב-40K ומטה אתה יכול למצוא סטיישן די טחונות, הסדאן הרבה יותר נדירה ונמכרת במחירים גבוהים משמעותית.

 

פוקוס טובה ב-40K? לא נראה לי ריאלי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמצא פוקוס בתקציבים האלו זה יהיה רכב מליסינג שעבר הרבה בחיים שלו,המחירון רחוק מאוד מהתקציב,נכון שרכבים לא נמכרים במחירונים היום אבל גם לא ב40 אחוז הנחה.
הפוקוס תהיה עדיפה מהחלופות שהוצעו פה,אבל בהתחשב בתקציב אני לא חושב שזה ריאלי.

Bayerische Motoren Werke

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, zvit כתב:

לגבי הקרוז / אסטרה מדובר באותה יחידת כוח וגיר - ואכן האמינות לא משהו בשתיהן.

לגבי הפוקוס - ב-40K ומטה אתה יכול למצוא סטיישן די טחונות, הסדאן הרבה יותר נדירה ונמכרת במחירים גבוהים משמעותית.

 

פוקוס טובה ב-40K? לא נראה לי ריאלי.

יש די הרבה ביד 2 בתקציבים האלה

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=36&model=330&year=2015-2016

 

האם אני טועה ואני מחפש משהו לא נכון ? 

יש שם אפילו אחת עם 60 אלף קילומטרים ב39 אלף שקלים

אולי אני טועה איכשהוא ? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שם לב שחלק מהם יש מנוע 1.6 אטמוספרי ולחלק יש 1.5 טורבו.

הרכב ב 39 זה 1.6 אטמוספרי ולא טורבו.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת ב-39K היא ייבוא מקביל של איילון (אחת מ-15 שהגיעו לכאן ב-2016) מכאנית היא זהה לפוקוס שלפני מתיחת הפנים (לא רלוונטית לגביך)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, zvit כתב:

זאת ב-39K היא ייבוא מקביל של איילון (אחת מ-15 שהגיעו לכאן ב-2016) מכאנית היא זהה לפוקוס שלפני מתיחת הפנים (לא רלוונטית לגביך)

איך אני יכול לדעת את הדברים האלה.חייבים משהו שמבין..

.. אז בעצם אף אחת מהרשימה שהבאתי לא רלוונטית ? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...