Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בן 20 שנה משתלם?


אתיוש
שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אני מתלבט עם לקנות את הרכב בן 20 שנה 

עשה 204 אלף קמ

מנוע 1.6

מצב מכני מעולה כדבריי המוכר אגב חבר טוב 

סופר סוזוקי בלנו 2001 

1500 ש"ח

על אוטומט ומזגן תקין וזהו פרטים בסיסיים עד כה 

אצטרך לעשות פעמים טסט בשנה 

האם זה משתלם מבחינת המחיר של הרכב והעלויות ?

תודה לעונים והמשך יום נעים 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מחיר קניה מדובר במחיר נמוך אך קח בחשבון שזה רכב ישן ולמרות שנחשב לאמין צפויות להיות הפתעות.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טסט כרגע לחצי שנה?

תבדקי תקינות של צמיגים, מצבר, מתי בוצע טיפול אחרון,

סעי עם הרכב תראי שהוא לא מתחמם (הפעילי מזגן חימום וקירור),

תראי שהוא נוסע היטב גיר לא "דופק" או "קופץ"

כל הכפתורים עובדים ברכב...

ואז קחי למוסך שיעיף מבט, הכל טוב זאת יכולה להיות עסקה סבירה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש טסט לחצי שנה והרכב יסע את החצי שנה הזו כבר היה שווה...

לטעמי זה השיקול, אח"כ אחזקה מינימאלית התקלה הראשונה ה"כבדה" משבית את הרכב.

רכב כזה זה צל"ש או טר"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים ברכב הזה ספציפית מאוד רגישים- הייתי בודק במוסך לפחות קומפרסיה.

לאבא שלי (בפעם היחידה בחייו שהוציא רכב חדש מהחברה) הלך פעמיים ראש מנוע תוך שנה וחצי. 

פעם 1- הרכב התחמם בפתאומיות ללא סיבה ולא הספיק לעצור.

פעם 2 - אמרו שלא יתעסקו עם זה יותר ולא יעשו ראש שוב- הביאו מנוע מסוזוקי שעברה תאונה מאחורה ועבר 20,000 ק"מ והיה שקט עוד 90000 ק"מ עד שהרכב נמכר.

הרכב טופל (עד 120,000 ק"מ) במורשה היבואן,שבתאי שמר בצ'ק פוסט בלבד .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 אצלי יש אוטו עוד ארבעה חודשים בן עשרים ועם קרוב ל 220K ק"מ ומה שיש לי להגיד בענין הוא שלא הייתי קונה כזה מצד אחד, כי זה מפחיד באמת, ומהצד השני לא מוכר אותו, כי הוא פצצה של אוטו גם לגילו וגם בכלל, וגם ובעיקר בכל הנוגע לאמינות. אבל אולי זה בגלל שהאוטו הזה אצלי המון זמן ואני מכיר אותו טוב לא פחות מאת הבוהן שלי, אני יד ראשונה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 החזקתי רכב כזה כמה שנים עבור הילדים. רכב אמין בצורה מופתית. חלקים וטיפולים זולים. אם לא הייתי נותן את הרכב לשכן לאחר שהמנוע התחמם, והוא פשוט הרס לגמרי את הרכב - הוא היה נוסע עד היום.

 

הבעיה הכי גדולה של הרכב, איכות נסיעה ירודה, בטיחות מבחינת מבנה והרגשה מפחידה, כלומר כל פעם שעליתי על הרכב, הייתי נוהג בשיא הזהירות ופחד. ( תמיד נוהג בזהירות, אך ברכב הזה זה היה ממש קיצוני)

 

לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טסט כרגע לחצי שנה?
תבדקי תקינות של צמיגים, מצבר, מתי בוצע טיפול אחרון,
סעי עם הרכב תראי שהוא לא מתחמם (הפעילי מזגן חימום וקירור),
תראי שהוא נוסע היטב גיר לא "דופק" או "קופץ"
כל הכפתורים עובדים ברכב...
ואז קחי למוסך שיעיף מבט, הכל טוב זאת יכולה להיות עסקה סבירה לחלוטין.

די בטוח שפותח השרשור הוא בחור...


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניית רכב בגיל כזה היא הימור.

 

יתכן שיצליח, ויתכן שלא.

 

אישית הייתי מוציא עוד כמה אלפי שקלים וקונה רכב בן 10-12.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה הוא הימור אבל אם הרכב משמש לנסיעות קצרות בלבד אז זה ממש לא הימור גדול, רכב חדש מאבד את הסכום הזה מהערך שלו כל חודש.

אם הרכב יחזיק אפילו כמה חודשים בלי תקלות (זה רכב אמין עם ק"מ סביר אז אם הוא שמור ומטופל במצב טוב יש סיכוי גדול מאוד שזה יקרה)  אז מבחינה כלכלית נטו הרווחת. אם לא ההפסד לא גדול. כמובן תבדוק שהכל תקין כמה שניתן כי כל תקלה ברכב כזה לא שווה לתקן ,אפילו דברים ברמה של צמיגים שחוקים יביאו את הרכב למצב של טוטל לוס. אגב גם ביטוח יכול לעלות לך כמעט כפול מהרכב אז כך את זה בחשבון. וכנראה שבתקלה הראשונה הרכב ילך לגריטה.

חשוב לקחת בחשבון שהרכב מאוד לא בטיחותי. אם הוא מיעד לנסיעות מזדמנות באזור הבית אין לך הרבה מה להפסיד, אם הוא לשימוש יום יומי ולנסיעות ארוכות אני הייתי מנסה לגייס לפחות 10K לרכב סביר יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי orenweb
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא הבנתי את ההגיון הזה של ערך הרכב בכתלות בעלות הטיפולים. 

 

גם ברכב חדש וגם ברכב ישן צריך להחליף צמיגים, מצבר, טיפולים שגרתיים וכו'. למה זה אמור לשנות מה הערך של הרכב? 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק ברכב כזה, כריזמה 99. אצלי כבר שנים רבות. מכיוון שערכו בשוק הוא 0, החלטתי להמשיך להחזיק בו עד שתקרה תקלה יקרה. רק שזה לא קורה...

אז מצד אחד בכל תדלוק אני מעלה את שווי הרכב ב-50%, ומצד שני אני לא חושש להשאיר אותו לא נעול.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה2 שקל שלי

סובארו שהפתיע לטובה ממש

אבא העביר לי אותה לפני שנתיים

הייתה יורדת ים המלח -יורשלים כמו נמרה

נמכרה לחלקים ב1000 שקל למרות שניסיתי למכור אותה פה בפורום במחיר דומה

לא רצו

רכב שלא ידע גרר מימיו!

לדעתי,אם הטסט מעל 5 חודש- קח את הסיכון

מקסימום הפסדת 5 ארוחות במסעדה.

 

su1.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...