Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 20VT 2002 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות אוטו חדש (התקציב נמוך אבל תמיד אפשר להגדיל אותו למקרה הצורך) ואני שוקל לקנות סיאט לאון 20VT

זה בא רק עם טורבו נכון ?

כי אני רוצה את הדגם עם הטורבו... :)

2002 זאת השנה הראשונה שהוציאו את הלאון נכון ? לכאן אני מחפש 2002...

 

מממ מישהו יכול להגיד לי משהו שאני לא ידוע? משהו שכדי שאני ידע ? המלצה אחרת בתקציב שלה?

 

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שוקל לקנות אוטו חדש (התקציב נמוך אבל תמיד אפשר להגדיל אותו למקרה הצורך) ואני שוקל לקנות סיאט לאון 20VT

זה בא רק עם טורבו נכון ?

כי אני רוצה את הדגם עם הטורבו... :)

2002 זאת השנה הראשונה שהוציאו את הלאון נכון ? לכאן אני מחפש 2002...

 

מממ מישהו יכול להגיד לי משהו שאני לא ידוע? משהו שכדי שאני ידע ? המלצה אחרת בתקציב שלה?

בשנת 2002 (אולי גם עד היום) ישנו עוד דגם של 1.8 שנקרא 20V, הוא ללא טורבו אבל מגיע ברמת גימור "ספורט" צמיגים רחבים, סאן רופ וכו,

 

ב2002 היתה לאון 4 , הנעה כפולה, החל 2003 היא בעלת הנעה קידמית

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לי יש ליאון טורבו 4X4 שנת 2002, האוטו מאוד חזק, עושה 7.7 שניות מאפס למאה והאוטו סוחב מסל"ד מאוד נמוך, 1850 סל"ד מגיע כל המומנט, שזה יתרון רב כשאתה רוצה להאיץ חזק ומהר אתה יכול בלי אפילו להוריד הילוך!

האוטו נוח ומהווה פשרה בין ביצועים לנוחות, הסביבה קצת שחורה וקודרת אבל בעלת מראה ספורטיבי!

המערכת סטריאו שלה גם משהו לא מהעולם הזה, הכי טובה שהייתה לי באוטו בחיים, וגם להורים שלי!

יש כאלה שאומרים שהאוטו לא מתקשר לא נותן לנהג להנות וכו, אבל אני לא מסכים עם הטענה הזאת בכלל.

יש לאוטו 180 כ"ס והוא בא עם מערכת 4X4, מ'ע ההאלדקס, שזה לא 4X4 קבוע, זה מופעל רק במקרי הצורך.

ה4X4 בא רק בשנים 2002 ואולי 2003, נראה לי שב2003 זה כבר גירסת ה2X4.

והצורה של האוטו הזה ממש יפה, ועל גירסת ה4X4 לא רואים כ"כ שהיא לאון טורבו אז אפשר להגיד שאפשר

להפתיע אנשים כשאתה עוקף אותם עם האוטו הזה.

וזהו...עוד משהו?

פורסם

כה :)

מה המחירון שלה ?

 

עוד שאלה קצת דבילית... אני רגיל לפאסאט 98 ידנית שיש לה פשוט דבק בגלגלים והאוטו יציב ברמות לא מהעולם הזה.

אני לא אתאכזב מהיציבות של האוטו ?

האקוסטיקה אמורה להיות לא פחות נכון ? (עזוב את הבדל הגודל אלה את איכות הפח הפלסטיק וכ'ו)

 

מממ עוד שאלה אחרונה... שורה תחתונה כמה האוטו הזה רואה מוסך ועולה לתחזוק ?

פורסם

בקשר למחירון, לוי יצחק יענה!

 

בקשר ליציבות, נו באמת!

שהליאון תהיה פחות יציבה מפאסאט?!...היא תהיה הרבה יותר יציבה, תקבל דוגמא אצלי, אני נוהג לפעמים על האודי 1.8 T שלנו, האוטו יציב מאוד אבל אין בכלל מה להשוות בין הליאון עליה....עולמות שונים לגמרי, האחיזה בליאון בלי הגזמה הרבה יותר טובה, אין מה להשוות בכלל!

בקשר לתיקונים האוטו מגלה אמינות ממש טובה, ולא נכנס כמעט למוסך אצל רוב בעלי הליאון (יש כאלה אקזמפלרים שפשוט יצאו "דפוקים" מהחברה), וזה אני יודע כי אני בקשר עם הרבה בעלי לאון טורבו.ובקשר לאקוסטיקה, לא הבנתי את השאלה!

פורסם

אם אתה מחפש רכב מהיר אז הליאון לא!!!!!!!!!1.5טון שמונעים על ידי 180כס זה ממש לא מלהיב!!!!

אבל שנת 2002 עולה 90000שח ואתה מקבל רכב מפואר מבפנים 4 דלתות עם אחיזת כביש טובה והנעה 4x4 אם אתה מחפש רכב למהירות לך על איביזה טורבו או איי 3 טורבו ששוקלות כ350קג פחות אבל תאלץ להיסתפק ב2 דלתות

פורסם
עוד שאלה קצת דבילית... אני רגיל לפאסאט 98 ידנית שיש לה פשוט דבק בגלגלים והאוטו יציב ברמות לא מהעולם הזה.

אני לא אתאכזב מהיציבות של האוטו ?

 

:lol::lol::lol:

פאסאט 98 עם דבק בגלגלים? איזו גרסה, 1.8? או 1.8T? שתיהן "נהנות" מאחיזה בינונית לחלוטין, התנהגות כביש שהמילים "חסרת השראה" קטנות עליה (יותר נכון - חסרת בטחון). כך שבהחלט לא תתאכזב מהיציבות של הלאון.

 

שמעתי שה-4X4 לא משהו (לא נהגתי). נהגתי על ה-2X4 ולא אהבתי. חיפוש ימצא לך הרבה חומר עליה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אתה מחפש רכב מהיר אז הליאון לא!!!!!!!!!1.5טון שמונעים על ידי 180כס זה ממש לא מלהיב!!!!

אבל שנת 2002 עולה 90000שח ואתה מקבל רכב מפואר מבפנים 4 דלתות עם אחיזת כביש טובה והנעה 4x4 אם אתה מחפש רכב למהירות לך על איביזה טורבו או איי 3 טורבו ששוקלות כ350קג פחות אבל תאלץ להיסתפק ב2 דלתות

אתה אמיתי?!!!

א) היא לא שוקלת טון וחצי, היא שוקלת 1.387 טון!

ב) מאיפה אתה יודע שהאוטו "לא מלהיב", נהגת על אחת פעם?!

ג) היא לא פחות מהירה, ואפילו יותר מהירה על הנייר מהאודי והאיביזה (7.7 לעומת 8.1 ו7.9)!

אז לפני שאתה שופך פה גיבוב שטויות, תאמת נתונים!

פורסם

בתור אחד שנוהג ומשפר מכוניות ונוהג ברכב עם 330כס הלאון עגלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נהגתי על 15 לאון לפחות סטנדרטיות ומשופרות עד 350כס וראיתי רייס בין לאון 350כס ואיביזה 225כס ממהירות של 30קמש עד 220קמש הלאון נישארה מאחור

אם אתה חושב שהרכב שלך מהיר אני אשמח לנפץ לך את הפנטזיה על ידי אודי אי3 או סיאט איביזה או רנו קליאו 172כס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

נו באמת כשאחפש רכב מרוצים אבקש רכב מרוצים.

אני ירושלמי ואני מחפש רכב ספורטיבי נוח עם אקוסטיקה ברמה גבוהה מאוד, שלא יצטרך לראות מוסך הרבה וכמובן שיעלה לי את העליות של ירושלים במעל מאה בלי לתת פול גז ולהרוג את המנוע.

אני עם פאסאט TDI 98 כרגע והאוטו שוקל הרבה יותר מלאון והוא עם 110 כוח סוס והוא עולה בצורה טובה לדעתי את העליות של ירושלים.

בלי להרוג את המנוע אני מגיע ל 100 קמ"ש

כשאחפש אוטו שיגיע ל 300 בעליות של ירושלים אחשוב על אימפרזה טורבו פול משופרת אבל עדיין לא (גם לדעתי אף פעם בחיים לא אהיה כזה)

 

מחירון 90 אלף זה מה שרציתי לדעת תודה :)

 

מממ לכל מי שמזלזל ביציבות של הפאסאט... יש פה ביציאה מירושלים סיבוב שניקרא "סיבוב מוצא"

סתם לידע כללי, אני לוקח את הסיבוב הזה על 120 בלי להרגיש אוטו חזק. במכוניות כמו מזדה שלוש, וולבו S60 גולף V5 איביזה 20VT ופאסאט כמו שלי רק אוטומט - כל המכוניות האלו לא מתקרוב ליציבות של המכונית שברשותי כרגע ואני מרגיש את הסיבוב שם בצורה חזקה.

איך, מה, מי , למה כמה איפה וכיצד אני לא יודע אני יודע ששורה תחתונה אני אוהב פאסאט ידנית בגלל זה ובגלל שהיא נוחה מאוד.

אולי אקח סיבוב התרשמות מלאון כלשהי וזהו.

תודה רבה לכולם :)

 

נ.ב

אור תפסיק לחשוב שפורום זה צאט או תוכנת מסרים כמו אי סי קיו.

פורסם

פשש...עכשיו אני מכבד אותך, גבר גבר!!

 

אתה מוזמן לנסות לנפץ לי את הידיעה שהאוטו שלי מהיר, כמובן שאתה לא תצליח!

נכון קליאו יותר חזקה ממני, אבל מה אתה מדבר על זה שאיביזה לוקחת, וגם A3?!

תסלח לי אבל אתה לא יודע מה אתה מדבר אפילו אם אתה משפר מכוניות, ונוסע על איביזה עם 700 כ"ס!

אתה רוצה להגיד לי שליאון היא עגלה?..בסדר גבר גבר, מה שתגיד!

פורסם
בתור אחד שנוהג ומשפר מכוניות ונוהג ברכב עם 330כס הלאון עגלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נהגתי על 15 לאון לפחות סטנדרטיות ומשופרות עד 350כס וראיתי רייס בין לאון 350כס ואיביזה 225כס ממהירות של 30קמש עד 220קמש הלאון נישארה מאחור

אם אתה חושב שהרכב שלך מהיר אני אשמח לנפץ לך את הפנטזיה על ידי אודי אי3 או סיאט איביזה או רנו קליאו 172כס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לאיזה רכב שאתה נוהג עליו יש 330 כ"ס אם מותר לשאול?

 

ודרך אגב ידידי היקר, ברוב המקרים החיים אינם הולכים בקו ישר.

 

נ.ב. סימן קריאה אחד מספיק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

וולוו 850 t5

לא אמרתי שהחיים הם קו ישר

אבל מנוע של אודי או סיאט רק עם ציפ עולה ל193-195 כס תעשה יחס הספק מישקל ותיראה לבד מה אני מתכוון

הליאון קניה טובה מאד למחיר אבל מי שמחפש לינסוע מהר לא רק בסיבובים עדיף לו איביזה או איי 3

אני מיצטער אם העלבתי אותך או הרסתי לך את החלום שאתה נוהג באוטו מהיר אבל זאת המציאות

פורסם
וולוו 850 t5

לא אמרתי שהחיים הם קו ישר

אבל מנוע של אודי או סיאט רק עם ציפ עולה ל193-195 כס תעשה יחס הספק מישקל ותיראה לבד מה אני מתכוון

הליאון קניה טובה מאד למחיר אבל מי שמחפש לינסוע מהר לא רק בסיבובים עדיף לו איביזה או איי 3

אני מיצטער אם העלבתי אותך או הרסתי לך את החלום שאתה נוהג באוטו מהיר אבל זאת המציאות

ומה בדיוק עשית לוולוו שהיא 330 כ"ס (330 נמדד על דיינו?)

 

אני מניח שצ'יפ ? אוקיי 240 כ"ס ... איפה עוד 90 ? ואם העלת עוד גדישה, אז מאיפה הבאת את ה מאפ 2 באר? ואת הסעפת 4 ל 1 ? ספר לי בבקשה של איזה חברה הם ...שנדע אם לצחוק עליך או פשוט לפנות אותך מפה

פורסם

חבל שהתגובה שלך ילדותית כל כך

בוולוו ציפ מעלה את ההספק מ225כס ל270-280כס

אצלי ברכב מותקן טורבו מסדנא בריטית בשם טורבו דינאמיקס צנרת פליטה נירוסטה 3 אינץ מהטורבו משאבת דלק משופרת ווסט לחץ דלק מתכוונן אינטרקולר משופר מסנן אויר פתוח קוייל משופר חוטי הצתה משופרים פלגים קרים 4 בולמים מתכווננים קוני וציפ קאסטום של אפסולוט אוסטריה{נערך , מפרסם בלי אישור.}

הרכב גודש 1.4באר{0.7 במקור} וככל הידוע לי זאת הוולוו הכי מהירה בארץ

אבל ביגלל המישקל 1.5טון והגיר האוטומטי איפרזה gt משופרת 280-290 כס נוסעת יותר מהר

הרכב נוסע ברמה של

סובארו sti pro-drive


×
×
  • תוכן חדש...