Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל להבין שלא סוגרים בורג אגן שמן עם אימפקט לא צריך 12 שנות לימוד אלא רק היגיון מעט בריא. אין מה להשוות את הענף הזה בארץ למדינות אחרות כי במדינות אחרות מעריכים הרבה יותר עבודות כפיים ולכן משלמים בהתאם. יצא לי להכיר מישהו ברמה האישית שהוא היה מהנדס רכב באיטליה עם כמות עובדים לא קטנה תחתיו והיה עובד עם החברות הנחשבות בעולם עם רכבי יוקרה כמו פרארי וכו...עשה את המליונים שלו שם, חזר לארץ בשל ענייני ניירת שפג תוקפם וההצעה המפתה ביותר פה בארץ מצד מנהלי מוסכים היו לו מבחינת משכורת קצת מעל המכונאי הפשוט. ולמה? כי הם לא צריכים אותו כמהנדס אלא כפועל שבתכלס רבע ממה שיש לו אין להם אפילו..

פורסם

מוסך שלא נותן לי להסתכל על האוטו בזמן הטיפול לעולם לא יקבל אותי בתור לקוח.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

שמוש במברגת אימפקט ברכב גורמת להמון כשלים בברגים והברזות בחלקי הרכב ובעיקר בהברזות בחלקי אלומיניום או סגסוגת מגזנזיום אשר נמצאת בשימוש רחב בייצור קרטרים.

 

יישנם ייצרנים שאוסרים סגירת ברגי גלגלים עם מברגת אימפקט בגלל הנזקים שנוצרים בזמן הסגירה.

 

אם אפשר רצוי להמנע מסגירת ברגים/אומים ברכב עם אימפקט.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

אני שנים סוגר ביד אפילו ברגי גלגלים.

לגבי מוסכי מורשה שם באמת לא עובדים אנשים עם תואר אבל מחירי מוסכי מורשה זה כאלו כולם פרופסורים שם.

פורסם

מי אמר שסגרו עם אימפקט? "מישהו" זרק הערה וכולם החליטו שזאת עובדה.

לא קשה להרוס בורג של אגן שמן גם בלי אימפקט.

יכול להיות הבורג הזה אחרי כמה סגירות עשה את שלו ויש מקרים שההנחיה היא להחליף בורג בכל החלפת שמנים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...