Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משומש מפנק עם בקרת שיוט אדפטיבית?


RazorJunior
שימו לב! השרשור הזה בן 1505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

הרבה שנים לא כתבתי בפורום :-D

 

אני מחפש רכב משפחתי משומש שימש משפחה צעירה עם הרבה "דברים" :)

 

הקריטריון הראשון הוא 5 דלתות, כדי שיהיה נח להכניס עגלות, כיסאות וכו'. ובכלל שיהיה רכב נח ומפנק.

מעבר לכך, אם כבר קונים רכב חדיש יחסית, מאד הייתי רוצה בקרת שיוט אדפטיבית.

 

הסופרב הייתה המועמדת המובילה, אבל למרות כתבות שראיתי על האיבזור ומה שכתוב באתרים שונים (כמו iCar), בפועל אני רואה שרב המשומשות ביד2 הן עם בקרת שיוט רגילה, למעט שנת 2018 עם רמת אבזור L&K, שזה כבר קצת מעבר לתקציב

 

התקציב בערך עד 100K, הייתי שמח לסיים בפחות אם יש אופציות. אין לי בעיה לקנות רכב 2015-2017 אם יש כאלו שעונים על הדרישות.

 

איזה עוד רכבים אני מפספס?

באיזה רמות גימור ושנים באמת הגיעה הבקרה האפטיבית בסופרב?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי איוניק וקיה נירו מגיעות עם בקרת שיוט אדפטיבית, ואפשר למצוא איוניק 2017 במחירים טובים, שכן ראשונות היונדאי איוניק מסיימות את תקופת הליסינג שלהן ודוחפות את המחיר מטה.

 

גם ליונדאי סונטה ההברידית בקרת שיוט אדפטיבית ברמת גימור LIMITED כבר משנת 2016 (לא הצלחתי להבין אם זה קיים גם ברמת גימור Premium)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען של האיוניק הוא בנפח של 563 ליטר אבל עד גובה התקרה וזה הנתון שכלמוביל מפרסמים, שהוא נתון מטעה.

 

בפועל עד גובה המדף נפח תא המטען הוא כ- 450 ליטר שזה נפח לא רע ובשילוב עם דלת חמישית הוא מאד שימושי.

 

בקרת השיוט באיוניק ובנירו בדור לפני מתחילת הפנים האחרונה פעלה ממהירות מסויימת ולא עד עצירה מלאה (כלומר ללא זחילה בפקקים).

 

לעומת זאת בסונטה המערכת כללה זחילה בפקקים בגירסת הלימיטד. אבל תא המטען פחות שימושי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1505 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...