Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

המזגן בסיטרואן C4 2011 הפסיק לקרר - פעמיים מילאתי גז ואז קירר לתקופה של כמה שבועות עד שהגז דלף שוב....

 

הלכתי למזגניסט מומחה (שבין היתר הומלץ כאן בפורום) שבדק ואמר שהדליפה היא מהמאייד והחלפה שלו תעלה 3500 ש"ח!!

אני מבין שבשביל להחליף את המאייד צריך לפרק את הדשבורד אבל עדיין 3500 ש"ח.....

 

1. האם המחיר נראה לכם הגיוני?

2. האם יש המלצה למוסך מזגנים אמין עם מחירים שפויים באזור המרכז?

 

 

תודה!

פורסם (נערך)

תתייעץ עם מוסך גבע. הבנתי שיש להם נסיון טוב עם חומר סותם דליפות.

 

בגדול המחיר הגבוה הוא בגלל שהמאייד מגיע יחידה אחת עם כל תיבת המיזוג, שכוללת גם את המדפים - חלק די יקר.

בשביל לחסוך ולהחליף רק את המאייד, יש לבצע חיתוך של תיבת המיזוג, התאמה של מאייד חדש (שאין לו מק"ט אצל סיטרואן) ולאחר מכן הדבקה\הלחמה של כל העסק. זו עבודה שממש לא כל אחד יסכים לבצע.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
נסה לקבל הצעת מחיר נוספת ממקום אחר.

האם מדובר במודל 2011 צורה ישנה או חדשה?

 

מדובר בסיטרואן C4 2011 החדשה

 

יש לך המלצה על מוסכים?

פורסם

הכי קרובים אליך - גבע (רחוב תושיה בתל אביב) ואורן שרותי רכב בחולון.

 

מתמחים בצרפתיות ומטפלים בתקלות מהסוג הזה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ממליץ על עופר קצב מגנות - מומחה למיזוג אוויר, ולא מפחד ללכלך את הידיים ומטפל גם בבעיות כאלה.

 

עופר - 050-5285041

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז ככה, הנה עידכון על המזגן ואז התייעצות...
בגלל הקורונה והסגר בסוף המאייד הוחלף רק לפני כחודש במוסך שהומלץ כאן בפורום.
המחיר 3700 זמן עבודה יום אחד (!!) והמזגן עובד.
הרכב רוב הזמן עומד אבל כבר עשיתי איתו נסיעה לצפון והמזגן היה סבבה.
ועכשיו להתייעצות
אתמול בדרך צפונה נדלקה מנורת esp ומנוע עם ההודעה: esp/asr faulty  וגם הלחצן של הesp דולק קבוע (כלומר המערכת מושבתת,

כיבוי והנעה מחדש לא עזר....

והרכב עבר למצב חרום ונסענו בטורים נמוכים ונסיעה איטית חזרה הבייתה.


השאלה שלי - האם ייתכן שהתקלה החדשה היא בגלל שפירקו והרכיבו את הדשבורד ואולי פגעו ברכיב שקשור למערכת הזו?
האם אתם ממליצים לפנות למוסך שתיקן את המזגן? או שכנראה אין קשר בין הדברים ולפנות למוסך שיכול לתקן העיות כאלה?

תודה על העזרה🙏🙏🙏

פורסם

כנראה שאין קשר להחלפת מאייד המזגן וביחוד שכבר עבר חודש מאז שבוצעה ההחלפה.

צריך להתחבר עם מחשב איבחון ולראות מה מקור הבעיה ואז גם ניתן אולי יהיה לדעת

אם יש קשר להחלפת המאייד או לא.

בברכה  -  רפי לין

פורסם

יכול להיות קשר כי אם מפרקים דשבורד לצורך החלפת מאייד,  אולי הזיזו קונקטורים של חיישן זווית הגה או שהחיישן יצא מכיול לאחר ההרכבה ולא עשו איפוס. 

בלי לדעת קוד תקלה לא נדע אם קשור או לא. 

מציע לחזור למי שביצע את העבודה קודם כל, בתקווה שיש לו סורק תקלות.

אם זה ענין של לאפס חיישן זווית הגה אז זה סיפור קטן.

×
×
  • תוכן חדש...