Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שאם קיימת התוכנה היא רוב המקרים משנת 2006 ויכול להיות שהכתובת השתנתה. מעבר לגיל אין משתנה שמתעדכן בתוכנה.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

פורסם
המאגר הוא מ-2005. איתרתי את הבת של בעל הרכוש.

לבדוק מקום מגורים של אדם אחר ניתן לבצע בקלות במשרד הפנים או דרך האתר של הרשות תמורת 15 שקלים

איזה כייף לי :)

פורסם

והתשובה מתקבלת במכתב במועד לא ידוע.

 

לעומת זאת, בירור בקארספורום: חינם ותשובה בתוך שעה. :wink: את המידע שקיבלתי (קרובים מדרגה ראשונה) גם לא יכולתי לקבל.

:turn-l:
פורסם

יש לך מזל הפעם. חלק גדול מהאנשים במיוחד הצעירים במהלך 13 שנים מחליפים כתובת מגורים לפחות פעם אחת. אם מדובר על מגורים בדירות שכורות אז גם 5 פעמים ויותר.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לא ממש רלוונטי. מצאתי תעודה ששיכת לגברת מבוגרת. בתעודה שם ות.ז. בלבד. השם הפרטי בתעודה שונה מהשם ב-144 (ושם המשפחה נפוץ) ולא יכולתי לאתרה.

 

בעזרת "אגרון" וחבר הפורום היקר, איתרתי את הבת שלה. לאחר שאימתתי שמדובר בבת, הזמנתי אותה לאסוף את האבדה. אז מזל שבני משפחה לא מחליפים ב-13 שנים.

 

החלטתי שאני רוצה יכולת להפעיל "אגרון" במידת הצורך. כידוע, התוכנה רצה על XP בלבד. בעבר הצלחתי להפעיל אותה על חלונות 7 אבל לא הצלחתי לשחזר.

 

יש לי T420 ישן. ניסיתי להתקין עליו XP אבל ההתקנה מתרסקת.

 

הוצאתי מהבוידעם את הלפטופ הראשון שלי - קומפאק (לפני האיחוד עם HP) מדגם notebook 100, מעבד AMD K6, במהירות 475 מגה, זכרון של 192 קילובייט. יש בו דיסק קשיח של 4 ג'יגה ומותקן XP. אין מספיק מקום בדיסק לאגרון, בעת הצורך (2.5 ג'יגה), אז שידרגתי את הכונן לכונן ענקי של 16 ג'יגהבייט, ואני מתקין עליו XP כרגע.

 

הפלסטיק מתפורר אבל האלקטרוניקה חייה ובוטעת. לפטופ מהמילניום הקודם!

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

אין לי שום כוונה להשתמש באגרון, אבל שכנעת אותי לא להשליך את ה-Asus EEE שהשימוש האחרון בו היה לחידוש דרכון לפני מספר שנים, כאשר אתר משרד הפנים לא היה מסוגל להסתדר עם חלונות 7.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש לך מחשב עם ווינדוס 7 יש virtual pc אם יש לך מחשב עם ווינדוס 10 פשוט תאפשר פיצ׳ר של hyper-v ותתקין vm של ווינדוס xp ע״ב המחשב שלך - קל יותר מלהתחיל לשחק עם עתיקות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לא ממש רלוונטי. מצאתי תעודה ששיכת לגברת מבוגרת. בתעודה שם ות.ז. בלבד. השם הפרטי בתעודה שונה מהשם ב-144 (ושם המשפחה נפוץ) ולא יכולתי לאתרה.

 

בעזרת "אגרון" וחבר הפורום היקר, איתרתי את הבת שלה. לאחר שאימתתי שמדובר בבת, הזמנתי אותה לאסוף את האבדה. אז מזל שבני משפחה לא מחליפים ב-13 שנים.

 

החלטתי שאני רוצה יכולת להפעיל "אגרון" במידת הצורך. כידוע, התוכנה רצה על XP בלבד. בעבר הצלחתי להפעיל אותה על חלונות 7 אבל לא הצלחתי לשחזר.

 

יש לי T420 ישן. ניסיתי להתקין עליו XP אבל ההתקנה מתרסקת.

 

הוצאתי מהבוידעם את הלפטופ הראשון שלי - קומפאק (לפני האיחוד עם HP) מדגם notebook 100, מעבד AMD K6, במהירות 475 מגה, זכרון של 192 קילובייט. יש בו דיסק קשיח של 4 ג'יגה ומותקן XP. אין מספיק מקום בדיסק לאגרון, בעת הצורך (2.5 ג'יגה), אז שידרגתי את הכונן לכונן ענקי של 16 ג'יגהבייט, ואני מתקין עליו XP כרגע.

 

הפלסטיק מתפורר אבל האלקטרוניקה חייה ובוטעת. לפטופ מהמילניום הקודם!

אין שום בעיה להריץ גם על וינדוס 10 64 ביט, ללא vm.

פורסם
אם יש לך מחשב עם ווינדוס 7 יש virtual pc אם יש לך מחשב עם ווינדוס 10 פשוט תאפשר פיצ׳ר של hyper-v ותתקין vm של ווינדוס xp ע״ב המחשב שלך - קל יותר מלהתחיל לשחק עם עתיקות.

יותר פשוט להתחיל להתעסק עם מכונה וירטואלית (שאין לישום ניסיון בה) מאשר להדליק מחשב ישן שמצבו כחדש, שימש בעבר רק בנסיעות לחו"ל?

האמת היא שאהיה מופתע אם בכלל אזקק בעתיד ל-XP, אבל הדבר הזה קטן ואין לי בעיה של מקום במחסן.

חוץ מזה, אני לא בטוח שעוד נשאר לי דיסק התקנה של XP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברור ש vm וכדומה הם פתרונות פרקטיים יותר, אבל מחשב בן 20 זה כיף.

 

הזכרתם לי שיש לי גם נטבוק ישן, לא eee אלא סמסונג. יש עליו 7 אבל בטוח שאפשר לשנמך ל xp. הוא ישן אבל כמו חדש, כי היה גרוע כ'כ אז לא השתמשנו בו.

:turn-l:
פורסם

אני חושב שהנטבוק היה המצאה נפלאה. בינתיים הומצא הטאבלט, ואת ה-EEE החלפתי למחשב פריק מתוצרת אסוס שהוא בעצם טאבלט עם מקלדת ,וכשהוא הלך לעולמו הוחלף למשהו דומה מתוצרת לנובו. משמש אותי בנסיעות לחו"ל לצורך גיבוי הצילומים (יש לי ערכה שכוללת גם רכזת USB, קורא כרטיסים ודיסק קשיח נייד, והמחשב משמש לניהול העברת הקבצים) ולגלישה בשעות הערב לתכנון היום הבא.

 

עד היום אני מצטער שהשלכתי לפח כמה מחשבים ישנים (במיוחד ה-XT), אבל, מה לעשות, האגרנות שלי מוגבלת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...