Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופל אסטרה 2011 עם 220000 קילומטר

יש רעש של מים נוזלים מכיוון תחתית הדשבורד. באיזור רגל שמאל שלי.

הרעש בעיקר כשאני מאמץ את הרכב בעליות לדוגמא.

בנוסף ישנה בעיה של ירידה לא רצינית מידי של מים. וריח של אדים אחרי כמה ימים שיורד ואני לא ממלא.

 

מה זה יכול להיות?

פורסם

תבדוק האם הרעש מגיע מהדלת, יכול להיות שהניקוז שלה סתום והיא מלאה מים. קרה לי גם באסטרה. פתחו לי את זה במוסך אבל אפשר לבד יש סרטונים ביוטיוב.

 

 

לגבי השאלה השניה, יש לך נזילה של נוזל קירור. הייתה לי אסטרה טורבו 2013 ובהנחה שמערכת קירור המים זהה הנזילות האלה הן בעיה ידועה וכדאי לסדר לפני שיחמיר.

למיכל העיבוי (איפה שממלאים נוזל קירור) יש נטיה להסדק, אני החלפתי 2 כאלה תוך שנה וחצי. תעביר שם אצבע ותראה אם יש רטיבות. הקרבה שלו לפתחי יניקת האוויר של המזגן יכולה להסביר את הריח שאתה מריח.

פורסם

כנראה ששתי הבעיות נובעות מתקלה אחת שהיא נזילה מרדיאטר החימום הפנימי שברכב.

לכן יש חוסר בנוזל הקירור וברדיאטור החימום יש אויר ולכן אתה שומע רעשי מיים.

בדוק עם היד עם יש רטיבות מלחת לשטיחי הרצפה, הן בצד הנהג והן בצד הנוסע,

באזור הקונסולה המרכזית.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...