Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

השבוע הצלחתי לבדוק באופן חד משמעי את המזגן ביום שהיה חם ושמתי לב שאין שום קירור... :(

אני יודע שבדרך כלל מוסיפים למזגן גז במקרה כזה אבל רציתי לשאול איך זה יתכן - הרי המערכת אמורה להיות סגורה ואם יש צורך בהוספת גז הרי יש דליפה שצריך לתקן איפשהו לא?

כמו כן - רציתי לשאול אם המזגן של "אוטו קור" הוא אותו דבר כמו רסקור שהתקינו באונו, או שזו חברה אחרת ומשמע שההרכבה שונה לגמרי?

אשמח גם להמלצה איפה בירושלים ניתן לבדוק/למלא גז במחיר טוב...

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

הייתה לי בעיה דומה, אם הרכב לא היה בנסיעה להמעבה לא היה מתקרר, המזגן לא היה מקרר.

הגעתי למזגניסט, הוא המליץ לי להחליף את הפילטר של המעבה, בנוסף הוא הוסיף גז.

קשה לעשות דיאגנוזה על גבי הפורום, אבל:

נסה להוסיף גז, זה לא צריך להיות יקר. (100 ש"ח בערך)

אם זה לא עובד כנראה שמדובר בפילטר, גש למזגניסט, הם יודעים לזהות בעיות בשניות.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

במקרה שלך נראה כי הגז ברח מהמזגן.

מערכת המזגן היא מערכת סגורה ולא משנה אם זה מזגן של פיאט, אוטו קור או רסקור. אם בורח הגז יש לאתר את הדליפה אצל מכון למזגנים ולתקן אותה ואח"כ להוסיף גז. אם תוסיף בלי לתקן את הדליפה הגז יברח שוב!

פורסם

אכן חשבתי שיש קודם לחפש דליפה לפני שממלאים על עיוור... אגש אליו אחרי שאתקן את הדפיקה שעשיתי לאגזוז (ראה ת'רד נפרד)

...Carpe Diem

פורסם

בשמחה - ויש לי עוד שני שאלות:

1) האם זה לא בעיתי לבדוק את המזגן ביום קר כמו היום כי קשה לדעת אם הוא מקרר או שמא זה סתם אוויר מבחוץ?

2) האם בעלי המקצוע שהמלצת עליהם הם בסקלת המחירים כמו שציינו כאן (100 ש"ח למילוי גז) או יותר יקרים מכיוון שהם מזגניסטים?

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אתה תצטרך לחכות ליום מעט יותר חמים, אם אתה מתכוון לבצע את הבדיקה.

כמו שאמרתי, הייתה לי בעיה שהמסנן היה דפוק ולא היה גז, אבל בנסיעה, כאשר המעבה היה מתקרר, מן הסתם מהאוויר, המזגן עבד כמו גדול.

 

לראות עם חסר לך גז כל מזגניסט יכול, אתה לא צריך לחכות ליום חם.

 

בהצלחה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

ביקרתי אצל שאול יוניסי, החבר'ה נחמדים ותקתקו ענינים, בבדיקה של הלחץ באמת היה חוסר והוא המליץ למלא גז קודם ולבדוק אם יש דליפה רצינית (אם זה לא מקרר שוב תוך כמה שבועות סימן שיש דליפה) אז לחזור לבדיקה יותר רצינית, ובינתיים להסתפק במילוי גז.

ראיתי שהמד שחובר למיכל הגז ולא למדחס הראה 120-130 - ולאחר המילוי נע ונד בין 200-250 (תלוי אם מאוורר הרדיאטור עובד או לא) המד של המדחס הראה ערכים אחרים ולא ממש עקבתי אחריו...

המילוי עלה 180 ש"ח - וכששאלתי למה העלות הגבוהה הוא אמר לי שהגז מסוג R12 הוא יחסית נדיר היום, מאוד קשה למצוא ולכן הרבה יותר יקר...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
ביקרתי אצל שאול יוניסי, החבר'ה נחמדים ותקתקו ענינים, בבדיקה של הלחץ באמת היה חוסר והוא המליץ למלא גז קודם ולבדוק אם יש דליפה רצינית (אם זה לא מקרר שוב תוך כמה שבועות סימן שיש דליפה) אז לחזור לבדיקה יותר רצינית, ובינתיים להסתפק במילוי גז.

ראיתי שהמד שחובר למיכל הגז ולא למדחס הראה 120-130 - ולאחר המילוי נע ונד בין 200-250 (תלוי אם מאוורר הרדיאטור עובד או לא) המד של המדחס הראה ערכים אחרים ולא ממש עקבתי אחריו...

המילוי עלה 180 ש"ח - וכששאלתי למה העלות הגבוהה הוא אמר לי שהגז מסוג R12 הוא יחסית נדיר היום, מאוד קשה למצוא ולכן הרבה יותר יקר...

 

צביקה

כן, כי לפי החוק אסור לייצר או להשתמש בגז הזה יותר. הגז הזה מפרק את שכבת האוזון.

יש גז אחר שצריך להשתמש בו היום. הוא נקרא Iceon 49. (אם אני לא טועה בשם)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

גז המזגן ברכבים משנת 1994 הנו סינטטי ונכונה R134a והנו ידידותי לסביבה.

הגז הישן למכוניות הנו פריאון 12 והוא פוגע באוזון.

בזמן האחרון עלה מאוד מחיר 2 סוגי הגז בשוק כך שלא ניתן לבצע מילוי מלא של גז בסכום של 100 ש"ח.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז בסופו של דבר המחיר סביר?

 

בכל מקרה הם אמרו לי שם שיתכן ואם יש תקלה רצינית במזגנים מהשנים האלה לא כדאי לתקן אותם בגלל המחיר ההולך ועולה של הגז...

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...