Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי בימים האחרונים מערכת חדשה לרכב.

רמקולים קדמיים - קומפוננט של Focal A165 שישה וחצי אינצ'.

אחוריים - בזוקה ELC6903.

יש לי דיסק של Kenwood Z828

מגבר פיוניר סביר 4X45

אחרי הכל לא שומעים מספיק טוב. הסאונד לא מספיק מלא וחי. חיברתי מגבר 400W של Lightning Audio ועדיין לא שומעים טוב כ"כ.

 

הרכב הוא פיאט פונטו 2004.

סיבות, עצות וטיפים יתקבלו בברכה,

Bazbaz

פורסם

מאוד מאוד מאוד קשה לענות על הבקשה שלך.

אני חושב שלחברי הפורום יהיה הרבה יותר קל, אם תסביר מה בדיוק הבעיה..

כשאתה אומר לא שומעים טוב כ"כ .. זה ממש לא מתאר כלום ..

 

הטוויטרים צורחים מידי ? הסאונד בא מאחורה ? אין באס ? יש רעשי לוואי ? לא עוצמתי מספיק?

 

אם תוכל לפרט יותר בנוגע "לאופי" הבעיה, זה יעזור..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקי, אז ככה.

בס ברמקולים האחוריים לא מספיק דומיננטי. אני לא מעוניין בסאב, ורמקולים אחוריים נתנו בזמנו את המענה הנכון.

 

הרמקולים הקדמיים נשמעים בסדר, אבל המיד מאוד חלש. הרמקול, כאילו סתום.

 

הסאונד לא מספיק מדוייק, הפרדה לא מספיק ברורה למרות שהרמקולים הקדמיים הם מצויינים (קומפוננט).

פורסם

מה זאת אומרת "בזמנו נתנו את המענה" ?

למה כיום הם לא נותנים ? משום הדרישות שלך ? או משום שהקומפוננט "העלה" את רמת השמע ברכב ועכשיו הבאס איננו מספק ?

 

לגבי אופי המיד של הרמקולים, כל עוד האקולייזר של הפאנל שלך "מאופס" וככה אתה שומע "לכל אורך הווליום שלך".

אני יכול לנחש שזה האופי שלהם, או שזה בשל "פלסטיקה" שמסרסת את הרמקול .. כיוונון "למטה" וכו ..

אני לא חושב שזה משהו שמגבר אחר (הספק בריא יותר) יעזור בו.

ניסית לשחק עם האקולייזר בשביל "לשפר" את העיניין הזה ? זה הדבר היחיד שאולי יעזור.. וגם פה יש סימן שאלה לא קטנה..

 

ואם תוכל לפרט מהזה "סאונד לא מספיק מדוייק" , "הפרדה לא מספיק ברורה"..

מדוייק מבחינת מה ? הפרדה של מה לא מדוייקת ? (במה אחורית וקידמית ? LEFT\RIGHT ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

במה קדמית - הטוויטר נשמע מאוד ברור, והבאס בעיקר מגיע מאחור. כל השירה והמיד לא נשמעים מספיק טוב וברור. כאשר אני מגביר את המיד ברדיו, אז הסאונד נהיה מתכתי וצועק ולא נקי.

 

במה אחורית, האם סאב יעשה את ההבדל, למרות שהבאס של הסאב קצת מוגזם מידי בשבילי.

 

האם הבעיה היא בפאנל עצמו (איכות סאונד ירודה)?

פורסם

לא שמעתי את המערכת שלך, אז קשה לי לתת תשובות חד משמעיות ויותר קל לזרוק דברים באויר .. אז תקח את דבריי ככאלה ..

 

קשה לי להאמין שזאת בעיה באיכות שמע של רדיו, יותר "נשמע" לי כמו אופי של קומפוננט.. יצא לך לשמוע אותו באפליקציות אחרות ?

לגבי הבאס, אני מאמין שסאב קטן\חלש יכול לספק אותך, הבעיה שתצטרך להגביר אותו ...

תוכל לתת לו "הספק חלש" ככה הוא ישמע מאוד חלש ולא דומיננטי.. ורק ישלים את החסר ..(ההבדל בינו לבין 6\9 סטנדרטיים מבחינתי דיי גדול ..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני גם חושב שסאב קטן יתן לך מענה טוב...

קח את אחד הסאבים של פייז לא חזקים במיוחד ומתגובות הם די איכותיים

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

הכל שאלה של תקציב. האם אתה מוכן לשפר וכמה אתה מוכן להשקיע ? במידה ואתה לא מוכן להשקיע אז צריך פשוט לכוון את המכבר ואת המערכת לביצועים המקסימליים שלהם. המכשיר הוא טוב ויש לו אופציות רבות. תנסה לשחק עד שתגיע לרמה שמספקת אותך במסגרת הציוד הקיים. תעזר אולי במתקין מקצועי שיעזור לך לכוון.

 

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

הרמקולים הקדמיים נשמעים בסדר, אבל המיד מאוד חלש. הרמקול, כאילו סתום.

 

נשמע לי קצת כמו בעיית פולאריות?

תנסה לבדוק שהפחוס/מינוס מחובר בצורה נכונה ברמקולים הקדמיים שכן אם הפולאריות הפוכה

יכול להווצר מצב של "ביטול הדדי".

 

הניחוש השני שלי זה המגבר...

45*4? טיפה חלש מדי, לא?

:lol:

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

×
×
  • תוכן חדש...