Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היי, מעוניין לקנות אוודי A1- שאלה לגבי המנוע


100ud
שימו לב! השרשור הזה בן 1703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני קורא.

אבל לא לזה התייחסתי. דיברתי על ביקורת בתקשורת ובאתרים אחרים שבצורה די עקבית משבחים את התיבה.

 

אני טועה?

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחינת הפעולה שלה היא טובה, האמינות פחות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילוב של התיבה הרובוטית ביחד עם המנוע מעולה כפי שנכתב בתקשורת ובאתרים.

 

בביקורות/מבחני דרך, אף כתב לא מתייחס לאמינות התיבה לאורך תקופה.

כולם משבחים את השילוב במהלך נסיעת מבחן ברכבים חדשים שהיצרן מעמיד לרשותם.

 

באם היה הכל תקין באמינות התיבה הרובוטית של הקונצרן VAG,

לא היו תביעות והסכמי פיצוי ואחריות מוארכת ללקוחות במקומות השונים

שבהם נמכרים רכבי הקונצרן בשילוב תיבת ההילוכים הרובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא.

אבל לא לזה התייחסתי. דיברתי על ביקורת בתקשורת ובאתרים אחרים שבצורה די עקבית משבחים את התיבה.

 

אני טועה?

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

ממתי ביקורות של רכבים מתייחסות בכלל לאספקט הזה של האמינות?

 

הן נטו בודקות את האיכות של הרכב, אמינות היא לא פקטור כי אין לכתבים יכולת לבחון זאת אלא אם כן הם נכנסים לפרויקט של אחזקה לטווח ארוך ודיווח של מה שקורה לאורך השנים, משהו שלא בדיוק תראה עיתונאים עושים לעיתים קרובות מדי לכן אמינות אפשר באמת לבדוק רק מפידבקים של בעלי הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהתיבה עובדת... תענוג

כשהיא תפסיק... תענוג מפוקפק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי ביקורות של רכבים מתייחסות בכלל לאספקט הזה של האמינות?

 

הן נטו בודקות את האיכות של הרכב, אמינות היא לא פקטור כי אין לכתבים יכולת לבחון זאת אלא אם כן הם נכנסים לפרויקט של אחזקה לטווח ארוך ודיווח של מה שקורה לאורך השנים, משהו שלא בדיוק תראה עיתונאים עושים לעיתים קרובות מדי לכן אמינות אפשר באמת לבדוק רק מפידבקים של בעלי הרכב.

גם אני לא דיברתי על האמינות.

 

כל מה שכתבתי בסך הכל הוא שבנוסף לפורום ולדעתי יש בביקורות קונצנזוס שהתיבה מתפקדת מצויין ושלכן הביצועים (בשילוב המנוע) טובים.

 

למה מוצאים צורך להעמיד אותי על טעותי?

 

כן קורא את הפורום, לא קורא...., צריך לציין אמינות .... כתבות צריכות או לא צריכות.....

 

אז אבהיר:

לא אמרתי שהיא אמינה

לא אמרתי שבכתבות טוענים שהיא אמינה

לא אמרתי שהם צריכים להתייחס לאמינות

לא אמרתי שאני מצפה מהם להתייחס לאמינות

לא התייחסתי בכלל לאמינות

לא אמרתי שבפורום אוהבים אותה

לא אמרתי שבפורום משבחים את האמינות שלה

לא אמרתי שבפורום יש קונצנזוס לגבי האיכות

לא אמרתי שבפורום אוהבים את התפקוד שלה

לא אמרתי שאני חושב שהיא אמינה

לא אמרתי שאני חושב שהיא טובה

 

לא אמרתי כלום למעט כך שאם הוא יקרא ביקורות בעיתונות ובאינטרנט הוא יגלה שמרוצים מהתפקוד שלה. ושביחד עם המנוע הרכב מספק ביצועים טובים ביחס לחלופות.

 

מדובר במי שחושש מהיכולות של הרכב בתנאי יום יום. ובנוסף לדעתי ולמה שכתבו בשרשור רק הוספתי שהכתבות גם יעודדו אותו בהקשר הזה

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, סקוטי מספיק טוב?

 

בהודעות שלי ושלך, שערכת ומחקת לא נפל רבב, לא ניסוחי ולא תכני.

אני מבין שיש לאתר אינטרסים כלכליים וזו גם לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהתנהלות דומה אבל שם טוב חשוב לא רק ליבואנים שמיבאים מכוניות לא איכותיות אלא גם לאתר עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטיעונים שלו אין שום דבר שיצדיק את הטענה שלך.

 

צריכת דלק במנוע 1.0 tsi לפחות בקטגורית סופר מיני תהיה טובה מחלק מרכבים עם מנוע אטמוספרי.

 

הוא טוען שהזנחת החלפת שמן תיםגע בטורבו, אם שעושים טיפולים בזמן בעל רכב לא יתקל בבעיה כזאת, מי שמזניח שלא יצפה לאמינות.

 

הוא טוען שצריך להתשתמש בדלק פרימיום על מנת לקבל ביצועים טובים, סליחה ברכב שהוא לא ספורטיבי אין טעם לתדלק 98, דלק 95 יפגע במנוע?

 

ככה שאין שום טיעון שלו שמצדיק את הטענה שלך.

 

אגב, לאתר אין שום אינטרסים בנושא הזה, לנו זה לא משנה אם יש בעיה במנועי tsi או לא, אבל יש בעיה עם מידע לא מבוסס.

 

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, סקוטי מספיק טוב?

 

בהודעות שלי ושלך, שערכת ומחקת לא נפל רבב, לא ניסוחי ולא תכני.

אני מבין שיש לאתר אינטרסים כלכליים וזו גם לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהתנהלות דומה אבל שם טוב חשוב לא רק ליבואנים שמיבאים מכוניות לא איכותיות אלא גם לאתר עצמו.

 

בהודעות שנמחקו היה ייעוץ לא מבוסס, דבר שעובר על חוקי הפורום.

לאתר יש המון אינטרסים כלכליים. תנוח דעתך, אף אחד מהם לא קשור לאופי ניהול הפורום. האינטרס היחיד בניהול הפורום הוא שהגולשים שלו יקבלו מידע, בעיקר טכני, שמבוסס על מידע קונקרטי ונתונים, ולא מינוחים כמו "לחץ סופר דופר" ומחקרים של איש איש בלוחות היד השניה שתוך שתי שניות של מחשבה מבינים שהם לא יותר מאשר אינוס של המציאות כדי להתאים לדעה שכבר הוחלט עליה מראש.

 

השם הטוב של האתר מגיע בדיוק מזה שאנחנו דורשים ביסוס לאמירות כמו "ב-150,000km תגיד ביי ביי".

 

ועם כל הכבוד לסקוטי, הוא עושה הרבה יותר רעש מהגיון.

 

 

אם אתה רוצה לדבר על האמינות של המנועים האלה (או על כל דבר אחר) אתה מוזמן לעשות את זה בצירוף נתונים קונקרטיים ממקורות שהם לא יוטיובר שעסוק בעיקר בלצרוח. אמירות כוללניות, מכל סוג (גם לגבי אמינות המנועים האלה וגם לגבי אי-אמינותם) ימחקו ויובילו לעוד פעילות ניהוליות שלאף אחד אין כוח לעשות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצה המזל ולפני שבוע בדיוק רכשתי אאודי A1 1.4TFSI (ידנית אומנם) ובדיוק היום בחופשה באירופה קיבלתי פולקסווגן פולו 1.0TSI ידנית גם כן.

בנוסף יש לי נסיון עם ה1.0TSI עם סקודה פאביה DSG.

בקצרה מדובר ביופי של מנוע, שקט, חסכוני ומאוד נעים לשימוש.

במידה וסגנון הנהיגה שלך רגוע יחסית ואתה לא מחפש תאוצות חזקות הוא לחלוטין יספק את הסחורה. הפאביה המוזכרת ננהגה בנורווגיה בה יש כבישים טיפה מאתגרים יותר מבארץ (בלשון המעטה) והיא לא הרגישה חלשה כלל.

מה שכן, זה שאחרי ניסיון עם ה1.4 ה1.0 מרגיש יחסית חלש (שוב באופן יחסי) ומשהו באופי הפעולה של ה1.4 מרגיש טיפה חלק יותר, וגם רצועת הכוח מרגישה גמישה יותר.

בכל אופן, נראה לי שלא תתאכזב משתי האופציות.

כן אגיד בנוגע לA1, שלדעתי אם אתה לא לוקח את המנוע החזק יותר, כדאי מאוד לחפש לפחות את הדגם היותר מאובזר, כי במידה וגם אין לך ביצועים מרשימים וגם אביזור מעליב (מאוד) אתה לא נשאר עם הרבה מעבר למראה והסמל.

 

מקווה שעזרתי קצת,

שקד

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, סקוטי מספיק טוב?

 

בהודעות שלי ושלך, שערכת ומחקת לא נפל רבב, לא ניסוחי ולא תכני.

אני מבין שיש לאתר אינטרסים כלכליים וזו גם לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהתנהלות דומה אבל שם טוב חשוב לא רק ליבואנים שמיבאים מכוניות לא איכותיות אלא גם לאתר עצמו.

 

על "סקוטי האדיוטי" אתה מסתמך? מדובר בליצן שהערך של היוטיובים שלו הוא בדיוק 0.

ולגבי התאורייה שלך על לוחות יד 2, היא לא מחזיקה מים למנוע שבקושי נמצא 4 שנים בשוק (מה בדיוק האחוז של מנועים כאלה שעברו 150K ק"מ בנסועה ממוצעת?).

 

קיצר, תביא חומר מבוסס אם אתה רוצה שיתייחסו אל הטענות שלך ברצינות, פה זה לא YNET.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שהטיעון שלי היה כללי ולא התייחס למנוע ספיציפי. אפילו ציינתי שלא מדובר במנוע הזה משום שהוא לא היה קיים בלוחות.

ואתם הרי יכולתם להגיב לטענות. במקום זה בחרתם להעלים אותן וכרגע, כשההודעות לא כאן, לטעון לגביהם בדיעבד דברים שלא היו מחזיקים מים במידה וההודעות היו כאן.

 

על זה נאמר: שוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון שלך היה (ואני מתנצל מראש שאני מחזיר את השטות הזו מהאוב):

מי שקונה 1.0L TSI צריך לצפות שבאיזור ה150,000KM, המנוע יגיד שלום

איך אפשר פחות כוללני ויותר ספציפי מזה?

 

אנחנו היינו יכולים להגיב לטענות אם היו טענות קונקרטיות שמבוססות על נתונים (תביא סקרי אמינות, חוות דעת של consumer, what car, JD power או כל משהו אחר שאפשר איכשהו לראות ממנו סטטיסטיקה). אנחנו לא יכולים, לא רוצים ולא מתכוונים להגיב לדברים כוללניים ומוחלטים שנאמרים ללא שום ביסוס מאחוריהם. אפילו לא "לחבר של חבר שלי היה כזה והוא שפך מנוע ב-149,999KM".

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, סקוטי מספיק טוב?

 

.

ממתי הליצן הצווח הזה הפך לאוטוריטה?

חבל לבזבז עליו זמן צפייה, יש ערוצים טובים בהרבה כגון: engineering explained diagnose dan south main auto.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...