Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מעוניין לרכוש מסך מולטימדיה לגולף mk7

חשוב לי מאוד המהירות שלו ושהטאץ יהיה נורמלי.

בנוסף אני מחר אליה מגבר+רמקולים וסאב אז חשוב שיהיה את כל החיבורים שצריך.

ביררתי כאן בארץ מסך שיריץ וויז יוטיוב וכל המתלווה מגיע ל 3500 אלף!

לאחר בדיקה מצאתי אחד באלי אקספרס

מישו פה הזמין פה משם מסך ?

זה המסך שאני מעוניין להזמין מבחינת נתונים הוא נראה לכם בסדר

אני פשוט לא מבין בזה

https://s.click.aliexpress.com/e/cTm4jLbi

 

תודה מראש

פורסם

באותו מחיר אפשר לקנות מערכת של פיוניר, אלפיין, JVC וכו'...

נראה שמערכת דאבל דין תתאים לרכב שלך אבל תוודא את זה

פורסם

יש לי דאבל דין מהרכב הקודם אבל מעוניין להשתדרג !

אני מעוניין במסך 10 אינץ שיריץ לי את האפליקציה של סלקוםtv , YouTube , Waze

ושירות חלק שיהיה איכותי

השאלה היא למישו שהתנסה עם מסך מהיקרים יותר מהאלי אקספרס

או קצת מבין בנתונים לדעת אם המסך הזה יריץ לי באופן טוב את האפליקציות האלו

×
×
  • תוכן חדש...