Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבעלים של i20 2015 הידנית, מ 2015 ועד עכשיו לא הייתה שום תקלה ברכב חוץ מטיפולים שוטפים.

 

הרכב אכן לא מצטיין במנוע חזק, אבל הרכב אכן מרווח, בעירוני הרכב בסדר גמור מבחינת רעש, מחוץ לעיר במהירות יותר גבוהות אכן טיפה מרעיש מהרגיל מבתי הגלגלים.

 

מבחינת עלות אחזקה די ממוצע, יכול לשלוח לך הצעת מחיר של טיפול.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נהיה רלוונטי מתמיד ולכן מקפיץ,

הגיעו לקו הגמר 3 רכבים:

 

1.פיאסטה 2014 יד 1 ידנית עם 40,000 ק"מ במחיר של 27.

2.איביזה 2016 1.2 יד 1 ידנית עם 17,000 ק"מ במחיר של 42.

3.הונדה סיוויק 2010 יד 2 עם 110,000 ק"מ בסביבות ה20.

 

דברים שהתבהרו קצת,

צריכת הדלק לא מעניינת אותי,לא נוסע הרבה ויש החזרים.

אני מאוד לא סגור על התניידות עם רכב ידני באיזור חיפה.

לא מפחד מתקלות בסיוויק,שנמכרת ע"י מכר של המשפחה ומאפשרת לי לקבל יותר אבזור ומרווח בפחות כסף.

 

מבחינת רצון אישי,הייתי לוקח את הסיוויק.

הרציונל אומר לקחת את הפורד כתמורה לשנתון ומחיר.

יש עוד איזה חלק לא מוסבר שאומר לי לקנות את הסיאט כי הרכב "כמעט" חדש ולא תהיה לי בעיה לגלגל אותו הלאה כשאצטרך.

אבל זה 40 אלף,שבשבילי כסטודנט זה המון(המון שקיים ב"מזומן").

 

אשמח לתובנות שלכם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לרכב ידני מתרגלים, גם במקום כמו חיפה.

האם הפיאסטה והאיביזה בכלל נוחות לך? האיביזה עם המושב הנוקשה שלה בנסיעות ארוכות והפיאסטה שרובן ללא כיוון גובה למושב הנהג.

×
×
  • תוכן חדש...