Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו חושפת את סדרה 1 החדשה


robertf
 שיתוף
עוקבים 9
שימו לב! השרשור הזה בן 478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

וכמו שכבר ידענו מראש, היא עוברת להנעה קדמית כי לפי החברה ״רוב הלקוחות לא מבדילים בין הנעה אחורית וקדמית״ וכנראה שהם גם צודקים.

וכך לאחר 15 שנה שהנעה אחורית היה הUSP שלה בקרב המשפחתיות האצ׳בק הקטנות, הם נכנעים לדרישות הלקוחות שבסופו של יום מעדיפים פרקטיות ומרווח על זריקת תחת בכיכר...

הגרסה הספורטיבית שחוזרת לשם M135i תהיה הנעה כפולה.

למרות שהיא קצרה במעט מהקודמת, היא רחבה וגבוהה יותר ואמורה ליישר קו עם המרווחות שבחבורה, ובנוסף זוכה לתוספת של 20 ליטר מקום למטען, עם 380 ליטר בסה״כ (בדומה לגולף...). ב.מ.וו גם שינו את צורת פתח הטעינה והפכו אותו לפרקטי ונוח יותר כאשר פתיחה חשמלית היא אופציה בכל הדגמים.

עיצוב הפנים מיישר קו עם שאר דגמי החברה האחרונים, עם עיצוב דומה מאוד ל3 החדשה, ומסך מולטימדיה 8.8 כסטנדרט, מסך 10.25 מגיע בגרסאות היקרות יותר, ולוח שעונים דיגיטלי. לראשונה ה1 תזכה גם לסאנרוף פנוראמי (שזה יותר ממה שה3 החדשה תקבל...).

בגזרת מנועי הבנזין (שזה מה שמעניין אותנו כאן) כרגע נחשפו הפרטים של דגם הכניסה ודגם הקצה. המנוע הבסיסי בדומה לקודמו יהיה ה1.5 3 צילינדרים 138 כ״ס שיגיע ב118I, שכבר לא משודך לZF8 אלא ל7 הילוכים כפול מצמדים כמו בX1/X2, אך השינוי הגדול הוא ב135i שמחליף את ה140 הקודמת. ה1 נפרד (לצערנו) ממנוע ה3.0 שישה צילינדרים, ומחליף אותו מנוע 2.0 306 כ״ס שהוא אמנם המנוע 2.0 הכי חזק שהם הציעו עד היום, אבל הוא עדיין חלש מהמנוע הקודם. הביצועים נשארו דומים עם 4.8 שניות למיאוץ הקלאסי.

 

8fdf1d6cdb49a99fbdd2321b2c2a56d1.jpg

9446c0b4aaf96e11c678d0c825c5480a.jpg

d49f6e985e2ef6d1e4fb4532641ac2f1.jpg

2430751d05fefc99173260a338ccf49b.jpg

1c984103436efa0536cdb85d0de79078.jpg

27cf0a479601046ee6f8b3800d0a7c5c.jpg

f960516b498901696493c1e1491afa5c.jpg

a02b13dc104719611d03ca0a0a41225b.jpg

b47bd8865debfebf3b274879fd01273c.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה יופי, היא חזרה להיות מכוערת

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חשבתי שיגיע הרגע שאתגעגע לדגם קודם שגם אם לא היה נאה במיוחד, לפחות היה שונה, מיוחד ומובחן ולא עוד ואריאציה על יונדאי/קיאה הצ'בק, שנראות אגב טוב יותר בעיניי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לקוחות X1 בטח ישמחו לדעת שבמקרה הצורך לקסוס ישמחו למכור להם פנס אחורי.

 

X1-CT.jpg

Lexus GS 450h

THE quietest Q car on earth

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפרונט מחריד. הרכב איבד סופי מייחודיות שלו. אבל אני מאמין שהם מכוונים ישר בין העיניים של A-klasse. אם מסתכלים על הרכב דרך הפרישה הזאת אז הוא סך הכל הגיוני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הפרונט מחריד. הרכב איבד סופי מייחודיות שלו. אבל אני מאמין שהם מכוונים ישר בין העיניים של A-klasse. אם מסתכלים על הרכב דרך הפרישה הזאת אז הוא סך הכל הגיוני.

 

היא לא מתקרבת לA, לדעתי... משום בחינה

Chevy Spark 1.4L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה? הנעה קדמית, מנוע טורבו קטן, גיר רובוטי. יש יותר דומה מזה?

חיצונית ברור שהן שונות, אבל מהות ופניה לפלח שוק זהים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו - BMW עושים מחווה ל I30 - פעם ראשונה בתולדות ההיסטוריה נראה לי שיצרן קוריאני זוכה לכזה כבוד.

 

איזה - איכסוש!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, מדובר בטעות.

הרכב איבד את כל הייחוד שלו ועכשיו מתחרה כשווה בין שווים (ואולי אפילו לא תמיד כשווה) עם כל שאר הרכבים בקטגוריה.

בנוסף, אתה מרגיל את הלקוחות באנטרי לבל לרכב הנעה קדמית, אח"כ הם לא ימצאו שום ייחוד בלשדרג ל 3/4 כי "את מי זה בכלל מעניין הנעה אחורית ולמה זה טוב".

 

זה מה נקרא בשיווק שבירת הקוד הגנטי של המותג.

 

בערך כמו שמחר טבסקו יתחילו לייצר סרירצה...:shock:

7105s7Qjk5L._SY679_.jpg

 

 

 

 

היא לא מתקרבת לA, לדעתי... משום בחינה

אתה מעוניין לפרט?

כי אני לא ממש מבין על איזה פער אתה מדבר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
וואו - BMW עושים מחווה ל I30 - פעם ראשונה בתולדות ההיסטוריה נראה לי שיצרן קוריאני זוכה לכזה כבוד.

ניסיתי להיזכר מאיפה העיצוב הזה מוכר לי ואז באת עם היציאה הנהדרת הזאת...

אם נשפוט את המראה בפני עצמו, מדובר בעיצוב סביר יחסית, מלבד פרונט צעקני.

 

אבל אי אפשר לשפוט רק לפי מראה. זהו סוף עצוב לאחרון המוהיקנים,

שמקומו עכשיו יחד עם סדרה 2 המזעזעת.

מי מהמר על מותה הצפוי של סדרה 3? לדעתי יש כאן חשש אמיתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...