Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי,

נתון: רכב עם תו נכה כי הבן שלי לוקה באוטיזם.

שאלות:

1. הרכב נקנה בספטמבר משומש. אתמול פורסם שזכאי להחזר אגרת רישוי יחסית לתקופה שאצלי בעקבות תביעה יצוגית. מישהו יודע איך אקבל את הכסף?

2. אין לי חנייה בטאבו, ולעיתים יש קושי למצוא חנייה סמוך לבניין. הגשתי בקשה לחניית נכה עם מספר והעירייה מסרבת בתואנה שהילד אינו נכה ברגליו. האם הם אנטישמים או צודקים?

תודה מראש,

אוהד

פורסם
ההוי,

נתון: רכב עם תו נכה כי הבן שלי לוקה באוטיזם.

שאלות:

1. הרכב נקנה בספטמבר משומש. אתמול פורסם שזכאי להחזר אגרת רישוי יחסית לתקופה שאצלי בעקבות תביעה יצוגית. מישהו יודע איך אקבל את הכסף?

2. אין לי חנייה בטאבו, ולעיתים יש קושי למצוא חנייה סמוך לבניין. הגשתי בקשה לחניית נכה עם מספר והעירייה מסרבת בתואנה שהילד אינו נכה ברגליו. האם הם אנטישמים או צודקים?

תודה מראש,

אוהד

אתה צריך לקבל את ההחזר באופן אוטומטי ממשרד הרישוי כאשר יש לך תו נכה לרכב

 

בקשר לחנייה אתה יכול לשלוח בקשה לעירייה היכן שאתה גר, אם לא מסכימים לתת לך תמשיך לשלוח להם מכתבים , בסוף הם יאשרו

פורסם
אתה צריך לקבל את ההחזר באופן אוטומטי ממשרד הרישוי כאשר יש לך תו נכה לרכב

 

יש להגיש בקשה במשרד הרישוי לפי ההליך המתואר כאן

 

בקשר לחנייה אתה יכול לשלוח בקשה לעירייה היכן שאתה גר, אם לא מסכימים לתת לך תמשיך לשלוח להם מכתבים , בסוף הם יאשרו

 

הקצאת מקום חניה שמור על חשבון שטח חניה ציבורי ניתן לנכי רגליים מדרגת נכות מסוימת ומעלה. הקריטריונים משתנים בין הרשויות השונות והכללים שונים בין רשות לרשות. שליחת מכתבים אם אינך עונה לקריטריונים הקבועים - לא תעזור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש להגיש בקשה במשרד הרישוי לפי ההליך המתואר כאן

 

 

 

הקצאת מקום חניה שמור על חשבון שטח חניה ציבורי ניתן לנכי רגליים מדרגת נכות מסוימת ומעלה. הקריטריונים משתנים בין הרשויות השונות והכללים שונים בין רשות לרשות. שליחת מכתבים אם אינך עונה לקריטריונים הקבועים - לא תעזור.

א. אתם אתה אולי חושב שאין לי ניסיון בזה- אז לידיעתך אני נכה ויש לי רכב נכה וחניית נכים, ועדיין אין לי בעיה גם לרוץ ולא שום בעיה ברגליים

ב. מניסיון לא נתנו לי בהתחלה חניית נכה, כאשר שלחתי שוב מכתב כן קיבלתי חניית נכה ליד הבית

ג. אתה סותר את עצמך "הקריטריונים משתנים בין הרשויות השונות והכללים שונים בין רשות לרשות. שליחת מכתבים אם אינך עונה לקריטריונים הקבועים - לא תעזור." , מאחר וכל רשות מחליטה לעצמה אין קריטריונים קבועים

פורסם

שלום,

חבר שלי הינו עובד סוציאלי מוסמך. אדאג שיכתוב על בעיות ההתנהגות של העולל הקטן עם מכתב קורע לב ונקווה לטוב...

תודה,

אוהד

×
×
  • תוכן חדש...