Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי לא מזמן סובארו בי 3 סדאן שנת 2009, 107 כ"ס מנוע 1500, 158k ק"מ, מערכת מולטימדיה מותקנת לא כל כך פעילה אבל עם מצלמת רוורס, פנס ימני מאחורה קצת יצא מהמקום, קומסטי דורש טיפולים אבל לפי מה שחקרתי עשה לי מחיר פצצה - 7.5k ש''ח עם טסט שיגמר בסוף חודש. לא לקחתי את הרכב לבדיקה, לא בדקתי את הרכב יותר מדי, עשיתי טסט דרייב, בדקתי פה ושם ולפי הידע שלי(לא רחב במיוחד) המצב של הרכב מעולה - והחלטתי שאני קונה את הרכב הראשון שלי.

נהגתי עליו כבר שבוע בערך והכל טוב ויפה, עד שלא מזמן עכשיו, עליתי לרכב עם חברה שלי והיה לה קר אז אמרתי נדליק מזגן על חום, עכשיו בצד שלי (של הנהג) המזגן התחמם, ואצלה המזגן הקפיא, רציתי לשאול אתכם במה התקלה ואיך אפשר לתקן אותה?

ומה אתם חושבים על מחיר לרכב הזה? האם שווה או לא?

 

תודה מראש :-o

עריכה אחרונה על ידי justdefend89
פורסם

בס"ד

 

ככל הנראה בעיה במדף פנימי שמתעל את האוויר היוצא.

תקח את הרכב לאיש מקצוע כדי לחדד את האבחנה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בוא תתחיל בזה שלא שמים מזגן על חום כלומר לא צריך לפעיל את המזגן כדי לקבל חימום. שמים את הבורר על חום ומפעילים עוצמה וזהו...בלי כפתור AC לחוץ. האם בתריסים אצלך הוא מחמם טוב בצורה מצויינת? או גם פושר חמים? האם אצלה יוצא אויר והוא קר? או שלא יוצא בכלל? ומה לגבי שאר התריסים בצדדים? יוצא משהו? שעון החום עומד על האמצע שהמנוע עובד?

פורסם
בוא תתחיל בזה שלא שמים מזגן על חום כלומר לא צריך לפעיל את המזגן כדי לקבל חימום. שמים את הבורר על חום ומפעילים עוצמה וזהו...בלי כפתור AC לחוץ. האם בתריסים אצלך הוא מחמם טוב בצורה מצויינת? או גם פושר חמים? האם אצלה יוצא אויר והוא קר? או שלא יוצא בכלל? ומה לגבי שאר התריסים בצדדים? יוצא משהו? שעון החום עומד על האמצע שהמנוע עובד?

 

אצלי יוצא חם בצורה טובה, אצלה מקפיא כמו מזגן על קור..

פורסם
בוא תתחיל בזה שלא שמים מזגן על חום כלומר לא צריך לפעיל את המזגן כדי לקבל חימום. שמים את הבורר על חום ומפעילים עוצמה וזהו...בלי כפתור AC לחוץ. האם בתריסים אצלך הוא מחמם טוב בצורה מצויינת? או גם פושר חמים? האם אצלה יוצא אויר והוא קר? או שלא יוצא בכלל? ומה לגבי שאר התריסים בצדדים? יוצא משהו? שעון החום עומד על האמצע שהמנוע עובד?

 

אצלי יוצא חם בצורה טובה, אצלה מקפיא כמו מזגן על קור..

פורסם

צריך לגשת למישהו שמבין שייבדוק את העניין יש לי הרגשה שזה ייסתכם בניקוי בלחץ של רדיאטור החימום הפנימי. על איזה נוזל קירור נוסע הרכב? משהו איכותי או מיי ברז?

×
×
  • תוכן חדש...