Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ [שנרכשה אחרי שתוקנה ממצב של 'אובדן להלכה']


jacobj
שימו לב! השרשור הזה בן 1829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שאמרו לך למעלה. דבר ראשון, בצע בדיקה באתר של איגוד חברות הביטוח בעלות של 10 שח , תקבל אם היתה ירידת ערך וכמה

 

http://www.slika-ins.co.il/קבלת-מידע-על-רכב-משומש/

 

 

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התיקון לא עלה 120 אלף אלא שולמו 123 אלף שקלים על הרכב למבוטח.

 

הנזק לא ברור ואולי לא נרשם בגלל האובדן להלכה - אתה חייב להשיג דוח משאי מסודר.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

₪123K

זה הסכום שהמבוטח קיבל על טוטלוס. בלי לתקן את הרכב.

באותו רגע הרכב הפך לרכוש חברת הראל שמכרה אותו הלאה למרבה במחיר (בדרך כלל מגרש או סוחר כלשהוא).

חברת הביטוח בכלל לא התאמצה לכמת את ירידת הערך. ברור לה שזה הרבה ואין לה מה לחשב בדקדקנות.

בדוח שמאי אולי תמצא תמונות של הרכב . זה יכול לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תובנות

 

ב 19.12.2017 קרתה התאונה. ב 20.12.2017 הסתיים הביטוח כי הרכב הוכרז אובדן להלכה.

 

חברת הביטוח משלמת לבעל הרכב את ערך הרכב 123 אלף ש"ח לפי מחירון יצחק לוי, עלות התיקון כ 50-60% מערך הרכב , ולכן הרכב מוכרז כאובדן להלכה.

 

במשך כ תשעה חודשים הרכב לא במצב נסיעה עד שמבוטח פעם נוספת ב 1.9.18

 

אבל כאן בא השוס בסוג התוספת נרשם כי מספר הרישוי שונה. מעניין מה קורה כאן.

 

צריך לבדוק מה היה מספר הרישוי הקודם אולי שם יימצא השמאות ומה בדיוק קרה.

 

ןייתכן כי משניים עשו אחד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות, חברת ביטוח לא תשב לחשב ירידת ערך?

 

לקוח ביצע תיקון גלובאלי, משמע קיבל 120 לתקן את הרכב , ללא ירידת ערך.

 

תיקן בצורה מסודרת במשך 9 חודשים, והעלה את הרכב על הכביש מחדש עם רישוי מחדש.

 

מה שנשאר לו בכיס רווח שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה באובדן להלכה תשאיר חברת הביטוח את הרכב בידי המבוטח. לא עושה שכל.

 

הרכב לא היה שווה כ 240 אלף ש"ח.

 

סביר יותר שהרכב היה שווה 123 אלף ש"ח, את הסכום הזה שילמה הראל למבוטח שלה ,לוקחת את הרכב ומוכרת אותו לסוחר / פחח מוסכניק שלה שמעמיד את הרכב על הרגליים כיד ראשונה מרופא ללא תאונות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, כמו שכתב ישה, במקרה טוטלוס , כמו גניבה , הראל תשלם למבוטח מחירון (פחות הפחתות מקובלות ) ויצא שהמחירון באותה תקופה היה ₪123K

 

חבל שהמשפץ לא העלה סרטון . עבד על הרכב כמה חודשים , כנראה שיקם אותו חזרה ברמה גבוהה (לפחות חיצונית). הביא כנראה מרכב חדש, שווה תעוד בהילוך מהיר (כמקובל ברוסיה)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת עבודה מאוד מרשימה של הפחח, רכב עבר טוטאלוס ללא אף סימן לכך במכוני הבדיקה השונים. כנראה מישהו מקצוען ברמות הכי גבוהות שיקם את הרכב הזה, מעניין יהיה לעשות תחקיר קטן ולראות מי שיקם אותו ותמונות של לפני ואחרי וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת עבודה מאוד מרשימה של הפחח, רכב עבר טוטאלוס ללא אף סימן לכך במכוני הבדיקה השונים. כנראה מישהו מקצוען ברמות הכי גבוהות שיקם את הרכב הזה, מעניין יהיה לעשות תחקיר קטן ולראות מי שיקם אותו ותמונות של לפני ואחרי וכו'

 

אני רק אחדד, אולי לא הבהרתי את עצמי כמו שצריך.

בבדיקות נאמר שהייתה תאונה בצד שמאל קדמי של הרכב, כן שמו לב לזה, אבל לא אמרו שיש איזשהן בעיות עכשיו בשום דבר בעייתי, בשלדה במנוע , בגיר בשום דבר אחר. דיברו על כיוון פרונט, פנסי ערפל וצמיגים. גם בקומפיוטסט וגם באלן קאר.

 

וחיצונים כמובן גם לא רואים שום דבר, לפחות לעין לא מיומנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה סומן בדו"ח תחת משמעות נמוכה או משמעות גבוהה ? יעקב, תוכל לסרוק לפה את טופס הבדיקה (בניקוי פרטים אישיים) ?

(לא זה של אלן קאר, הוא הרי חסר משמעות)

האם קומפיו טסט קרובים למגרש ?

גם במרצדס A אמרו שהיתה תאונה קטנה בפנס ימין קידמי ...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תובנות

 

ב 19.12.2017 קרתה התאונה. ב 20.12.2017 הסתיים הביטוח כי הרכב הוכרז אובדן להלכה.

 

חברת הביטוח משלמת לבעל הרכב את ערך הרכב 123 אלף ש"ח לפי מחירון יצחק לוי, עלות התיקון כ 50-60% מערך הרכב , ולכן הרכב מוכרז כאובדן להלכה.

 

במשך כ תשעה חודשים הרכב לא במצב נסיעה עד שמבוטח פעם נוספת ב 1.9.18

 

אבל כאן בא השוס בסוג התוספת נרשם כי מספר הרישוי שונה. מעניין מה קורה כאן.

 

צריך לבדוק מה היה מספר הרישוי הקודם אולי שם יימצא השמאות ומה בדיוק קרה.

 

ןייתכן כי משניים עשו אחד.

רוב הסיכויים שזה מה שקרה. חתכו באמצע שני רכבים והרכיבו ביחד , אחד עם תחת שלם והשני עם האף שלם ולכן בבדיקה לא ראו חריג בחלק הקדמי. שאלה אם אני צודק , וזה מאד קל לבדוק . במכוני בדיקה נדיר שמורידים גומיות איטום של הדלתות כדי לבדוק את נקודות ריתוך מקוריות. יש מצב שרכב נראה מושלם אך חתוך באמצע ומורכב משניים. וזה גם עונה למה מספר רישוי שונה. אולי נלקח מהשני. אם אתה לא יודע איך בודקים אתה יכול לגשת לכל פחח מקצועי שיבדוק לך.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה מה מצבו של הרכב, ברגע שכל רוכש עתידי יכול לראות בדו״ח סליקה של איגוד חברות הביטוח שהרכב עבר תאונה שהביא לאובדן להלכה, פותח השרשור לא יכול להסתיר זאת והרכב יימכר בנזיד עדשים.

 

אם פותח השרשור לא רכש את הרכב בנזיד עדשים בעצמו, הוא יפסיד הרבה מאד כסף (אלא אם כן יחזיק אותו עד שיאבד באמת להלכה והפעם משיבה טובה).

 

התיאוריה הזאת שלי נכונה לשוק רגיל של אנשים הגיוניים.

 

אבל בשוק הרכבים הספורטיביים חוקי ההגיון לא תמיד עובדים, כפי שאולי קרה לגבי פותח השרשור בעצמו, אבל הוא לא ציין באיזו הפחתה ממחיר המחירון הוא רכש את הרכב, אז אני לא יודע האם היה או לא היה הגיון בעיסקה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...