Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 2014- האם הבעיות הידועות ממשיכות או שיש אור ירוק ?


sense
שימו לב! השרשור הזה בן 1978 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ושבת שלום

אני מחפש לקנות רכב חדש בתקציב לא גבוה. קיבלתי מידע על רכב בעסקה מאוד מעניינת, קילומטראז נמוך מאוד, שברולט קרוז 2014 עם מנוע 1.6 דגם פרימיום.

יש גם עסקה נוספת על רכב מאותה השנה עם 1.4 טורבו.

 

מבחינת כל מה שנאמר על שברולט והמנועים הבעייתיים שלהם בדגש על שנתונים 9-10- האם אתם ממליצים לקנות את הרכב? מבחינת רמת הגימור והקילומטראז'- במחיר שהוא נמכר לא אוכל למצוא יותר טוב מזה.

בנוגע למחיר, ידוע לי שזה בגלל ירידת הערך וכל הבלאגן שהיה סביב מה שקרה, אני פשוט רוצה לשאול אתכם המקצוענים שבפורום האם שברולט סידרה את המנועים, את הגיר, והאם כדאי להתקדם עם העסקה או שמדובר בחתול בשק??

 

תודה רבה לכולם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא, דגם 1.8 דווקא אמין ומוצלח. מ 1.6 הייתי נזהר עגלה שתיינית... דגם הטורבו סובל לפעמים מבעיות בטורבו ומערכת קירור.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

גם ה-1.8 היא עגלה שתיינית. אמנם אמינה יותר מהקודמות אבל איטית ורועשת בצורה דומה. נוחה מאוד וזהו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוב משפחה שלי חיפש לאחרונה לקנות משפחתית, והעדיפות הראשונה היתה לשברולט קרוז משנתון כזה בגלל השילוב של הנוחות והאיבזור עם מחיר נמוך.

בדק 4 כאלה, מתוכן 3 גם במכון בדיקה. כולן עם נתונים טובים: 2013-2014, יד 1-2 פרטי, 40 עד 60 אלף ק"מ. כמדומני כולן עם מנוע 1600 אטמוספרי.

מתוכן 2 עם דפיקות בגיר והשהיות בהעברת הילוכים. עוד כמה ליקויים יחסית זולים לתיקון, אבל כאלה שלא אמורים להופיע בשלב כזה מוקדם בחיי הרכב.

זה לא אומר שכל הקרוז דפוקות, ראינו גם אחת במגרש עם 200 אלף ק"מ שנסעה בסדר.

גם מכונאי ששאלנו אמר להתרחק מהקרוז.

יש כמה גירסאות וסוגי מנועים לרכב הזה מאז 2009, לא מבין גדול בזה, אולי כמה פחות בעייתיות. הבעיה שלא שמענו מילה טובה על אף אחת מהן.

ניראה שצריך הרבה הרבה מזל ורזרבה יפה של כסף לתיקונים.

בסוף ויתרנו.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני קרוז 1.4 טורבו היא אמריקאית למהדרין, לא שידוע על מחלות נוראיות. גם אם יש תיקונים זה לא נוראי כמו תיבה רובוטית ומוח גיר. יש כאן חבר פורום עם קרוז טורבו למיטב זכרוני 12 או 13 שמאוד מרוצה ממנה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוז 1800 מומלץ. רכב מעולה, חזק בהאצות, שתה ליטר ל-10 קמ, אמין מאוד אם לא התעללו בו קודם לכן.

דגם 1600 זה באמת סיכון בגלל הגיר, אבל במחיר שהן נמכרות, אפשר גם להסתכן.

שמעתי שדגם 1400 גם טוב, אבל אני אישית לא חובב מנועי טורבו. תשתדל למצוא אחת מפרטי ולא מליסינג.

בהצלחה בקנייה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוז 1800 מומלץ. רכב מעולה, חזק בהאצות, שתה ליטר ל-10 קמ, אמין מאוד אם לא התעללו בו קודם לכן.

דגם 1600 זה באמת סיכון בגלל הגיר, אבל במחיר שהן נמכרות, אפשר גם להסתכן.

שמעתי שדגם 1400 גם טוב, אבל אני אישית לא חובב מנועי טורבו. תשתדל למצוא אחת מפרטי ולא מליסינג.

בהצלחה בקנייה!

 

 

 

תודה !

יש לי הצעה מפרטי יד ראשונה על 1.6, 55 אלף ק"מ שנת 2014 , נשמע ממש עסקה טובה, אבל בעקבות ההודעות כאן אני מפחד, למרות שהעסקה באמת טובה ... עדיין זקוק לקצת חיזוקים והכוונה

 

בנוגע ל 1.4 טורבו, הבחור שמוכר אמר לי שלפני שנה הוחלף טורבו ברכב במסגרת הבדיקה שעשה לפני קניית הרכב. שאלתי אותו איך זה יכול להיות שמוחלף טורבו אחרי 4 שנים ברכב 2014 ? (זה נורמלי? ) אז הוא אמר לי שמדובר ברכבים קוריאניים וזאת המחלה שלהם.

אז מפה לשם, גם ב 2014 יש מחלות ברכב? חלק אומרים שהכל עבר וחלק אומרים שזה עדיין קיים.

 

בקיצור אני בבלבלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אין מחלות לקוריאנים, יש מחלות לדגמים ספציפיים.

גרסת הטורבו של הקרוז זהה לאופל אסטרה ושם נרשמות לא מעט בעיות, הקרוז פשוט לא נמכרה בכמויות כמו האופל ולכן יש פחות מידע.

בסה"כ כפי שנכתב, בדגמים המאוחרים יש פחות בעיות, אבל בלי סיפורי תאוצה חזקה בבקשה - זו עגלה, גם ה-1.8.

אותו מנוע רועש וחסר כוח, אותו גיר איטי ומבולבל.

למען ההגינות אציין שנהגתי אלפי ק"מ על כל אחד מדגמי הקרוז, למעט הטורבו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתי, מסכים איתך, פשוט בהשוואה ל 1.6 ה 1.8 מוצלח יותר, ברור שלא מדובר על מטוס, כולן די איטיות והטורבו שלהם גם די עגלה..

 

אם כבר שיחפש אסטרה :)

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סוניק 1.4 טורבו, לא יודע על מה אתם מדברים כשאתם אומרים עגלה. הרכב מאיץ טוב מאוד ורוב הזמן נוסע יפה בלי לעבור את ה 2000 סל"ד. הוא נופל אולי מ 1.4 TSI רק בגלל ה DSG ולא בגלל המנוע (המנוע מפיק הספק ומומנט זהה בסל"ד נמוך דומה מאוד ל TSI), אז נא לא לבלבל את המוח.

 

לפות"ש, לדעתי אל תלך על דגם ה 1.6 כי הוא נחשב פחות אמין ופחות מומלץ. דגם ה 1.4 טורבו נחשב יותר אמריקאי ויותר מוצלח אז אם כבר עדיף אותו (קרא גם חוות דעת ביד 2 אם בא לך). זה שהחליפו טורבו לא אומר שיילך עוד פעם, אולי אפילו עדיף ככה. יש שמועות שהיו סדרות של טורבו שלא היו מוצלחות וכשלו, לא יודע אם זה נכון או רק שמועות.

 

בקיצור, במחירים האלו לא חושב שתמצא הרבה תחרות לשנתון 2014+ אז לך על זה אבל קח בחשבון שיכולה לבוא נפילה כי בכל זאת יותר סיכוי שזה פחות אמין מקורולה, מצד שני על קורולה אתה תשלם הרבה יותר (והיא יותר עגלה מבחינת תאוצה, בהשוואה). אז זה סוג של Trade-off.

 

לגבי רגישות במערכת קירור שדיברו פה עליה - כמה טיפים:

 

1. תקנה באיביי מד שמתחבר ל OBD ויכול להציג לך טמפרטורה בזמן אמת. לדעתי חובה בכל רכב שאין בו שעון חום (אמיתי, כי גם כשיש שעון חום לא תמיד מציג טמפרטורה אמיתית, הזוי) מובנה.

 

2. תעקוב בהתחלה אחרי מפלס נוזל קירור. יש רגישות במיכל עיבוי לסדקים. אם יש נזילה מהמיכל (יכול להיות שתצטרך בדיקת לחץ כדי לוודא), תחליף אותו, זה גרושים ויחסוך פוטנציאל לצרות.

 

3. אם מים הולכים לאיבוד ממקום אחר, בדוק את הבאנדים טבעת שבאים בדיפולט, לפעמים הם מאבדים מהלחץ עם הזמן. עדיף להחליף אותם לבאנדים עם בורג.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
יש לי סוניק 1.4 טורבו, לא יודע על מה אתם מדברים כשאתם אומרים עגלה. הרכב מאיץ טוב מאוד ורוב הזמן נוסע יפה בלי לעבור את ה 2000 סל"ד. הוא נופל אולי מ 1.4 TSI רק בגלל ה DSG ולא בגלל המנוע (המנוע מפיק הספק ומומנט זהה בסל"ד נמוך דומה מאוד ל TSI), אז נא לא לבלבל את המוח.

 

נא לקרוא שוב, דובר על האטמוספיריות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב תברר בעצמך.

גש לכמה סוכנויות ליסינג שונות ותוציא היסתוריית טיפולים לפחות ל10 רכבים, אם תראה שיש בהיסטוריה תיקונים משמעותיים סימן שהתקלות ממשיכות אם לא תוכל לקחת אחת מהן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1978 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...