Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

צריך רכב משפחתי ל-5 נפשות. כזה שאפשר יהיה לשים 3 כיסאות מאחורה.

דרוש:

1. צריכת דלק סבירה

2. מרווח

3. אמין ותחזוקה זולה

 

הנסיעה היא בעיקר בין עירונית של כ-20-25K בשנה.

האם כדאי לקנות מסוכנויות רכב או למצוא ביד2?

אשמח המלצות.

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

מיצובישי לנסר החדשה

מרווח ל 3 מבוגרים / כסאות תינוק.

צריכה דלק 1:10 ממוצע.

אמינות מופלגת

 

תוכל למצוא 2012

חפש מנוע 1600 עם 117 כ"ס ולא מנוע 1500 החלש.

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

תודה.

יש בקטגוריה הזאת רכבים יותר חסכוניים מ1:10?

 

היום יש לי הונדה סיוויק 2002 שעושה 1:13 משולב.

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

I30 CW - גרסת הסטיישן בלבד שנתונים 2009-11- קנה אחת מיד פרטית ,שמורה ומטופלת עם הסטוריה (לא חובה ממורשה) ותיהנה.

המיצובישי רכב פחות חסכוני,פחות מרווח מהיונדאי הזו ולקינוח בעל תא מטען קטן משמעותית שמחוויר מול זה של היונדאי בגרסת הסטיישן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
I30 CW - גרסת הסטיישן בלבד שנתונים 2009-11- קנה אחת מיד פרטית ,שמורה ומטופלת עם הסטוריה (לא חובה ממורשה) ותיהנה.

המיצובישי רכב פחות חסכוני,פחות מרווח מהיונדאי הזו ולקינוח בעל תא מטען קטן משמעותית שמחוויר מול זה של היונדאי בגרסת הסטיישן.

תודה!

קיבלתי המלצה גם על פורד פוקוס 2012-13. מה דעתך עליה?

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

פוקוס עם גיר רובוטי כפול מצמדים הידוע לשימצה פרט לכך רכב נוח ומהנה לנהיגה . מחיר מצחיק .

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

מצטרף להמלצה על ה I30, בדיוק קנינו את ההאצ'בק להורים לפני מס' ימים, רכב מאוד מרווח יחסית ומאובזר גם בגרסה הבסיסית.

הייתי מחפש אחת משנת 2010 ומעלה.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

I30 בשנים שצויינו מגיעה עם גיר 4 הילוכים בלבד, כאשר ההילוך הרביעי קצר במיוחד (בערך 3,000 סל״ד במאה קמ״ש).

 

לא מתאים לנסיעות בינעירוניות.

 

ייתכן שקיה סיד סטיישן תיכנס לתקציב, מסוף שנת 2012 עוד בדגם הישן למיטב זכרוני היא קיבלה גיר 6 הילוכים או i30 מהדגם החדש משנת 2013 למיטב זכרוני עם גיר 6 הילוכים יוצאת ליסינג עם הרבה ק״מ תיכנס בתקציב.

 

בקיה סיד מהדגם החדש שנמכר בישראל משנת 2013 למיטב זכרוני יש גם בקרת שיוט דבר שיתרום לנוחות בנסיעות בינעירוניות.

 

אפשרות נוספת היא פולקסווגן ג׳טה בשנים 2009,2010 או לפני כן, יש גם גרסאות עם מנוע 1.4 טורבו (122 כ״ס לא לגעת בגירסה הבעייתית עם 140 כ״ס) עם גיר כפול מצמדים 7 הילוכים וגם עם מנוע 1.6 אטמוספרי. בשנת 2009 יש גם מנוע 2 ליטר אטמוספרי.

 

גירסת ה- 1.4 תהיה חסכונית בפער גדול בייחוד בנסיעות בינעירונית וגם הביצועים יהיו ברמה אחרת.

 

החסרון לגירסה זו הוא מוניטין אמינות פחות טוב לגיר ולמנוע, אבל בקילומטרז שתמצא צפוי שכל התקלות שהיו טופלו.

 

גירסת ה- 1.6 וה- 2 ליטר מוצעות עם גיר אוטומטי רגיל 6 הילוכים ואין בעיות אמינות מיוחדות, גירסת ה- 1.6 עצלה וגם בזבזנית בדלק יחסית ופחות מומלצת (אבל בכל מקרה עדיפה על רכבים עם גיר 4 הילוכים בנסיעות בינעירוניות).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

 

ייתכן שקיה סיד סטיישן תיכנס לתקציב, מסוף שנת 2012 עוד בדגם הישן למיטב זכרוני היא קיבלה גיר 6 הילוכים או i30 מהדגם החדש משנת 2013 למיטב זכרוני עם גיר 6 הילוכים יוצאת ליסינג עם הרבה ק״מ תיכנס בתקציב.

 

בקיה סיד מהדגם החדש שנמכר בישראל משנת 2013 למיטב זכרוני יש גם בקרת שיוט דבר שיתרום לנוחות בנסיעות בינעירוניות.

 

קיה סיד סטיישן תכנס לתקציב מאותן שנים שהיונדאי נכנסת לתקציב, הן נמכרו במקביל.

הסיד לא קיבלה שום גיר שישה הילוכים בדור הקודם שלה ונמכרה עם 4 הילוכים או ידני עד הסוף.

לסיד מ2013 והלאה גיר רובוטי כפול מצמדים ולא פלנטרי.

פורסם

לגבי הגיר בסיד אתה צודק התבלבלתי עם הקיה פורטה שקיבלה גיר 6 הילוכים בשנת 2011 והיא גם אופציה מתאימה.

 

http://www.cartube.co.il/מבחני-רכב/קיה-מבחני-רכב/קיה-פורטה-2011-מבחן-דרכים-–-משפחתית-חסכונית

 

דרך אגב גם סקודה אוקטביה שנים 2009,2010 נכנסת לתקציב, בשנת 2009 היו מנועים אטמוספריים וגירים אוטומטיים רגילים בעלי 6 הילוכים (ומנוע 1.8 טורבו וגיר כפול מצמדים) ובשנת 2010 התווספו גם מנועי טורבו אחרים וגירים כפולי מצמד.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...