Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלון,איזור שהם ידוע במסלוליו(בעיקר לרכבי שטח וטרקטורונים) ותמיד נוסעים שם בבאגים ומפלצות למניהם גם באופן פרטי...

 

צפוי שהם יגיעו לשם ביום ששי יפה כזה...

 

אולי הם רצו רק לצפות?

לפי מה שהבנתי, הם הגיעו בעקבות סיור מג"ב שקרא להם. סיור זה היה שם בכלל מסיבות בטחוניות (מסתננים וכו'). גם באימון הקודם שהגיעה המשטרה - היא איפשרה לנו להתקפל בשקט ללא משמעויות מצידנו. לגבי המיקום המדוייק, היות ולא הייתי אמור להשתתף באירוע זה (רכב לא כשיר וסיבות אישיות), אינני מכיר את הנקודה בה היה אמור להיערך האימון ולכן איני יכול להגיב על השטח. אני מודה, כי בחירת היום והשעה - לא היו צעד חכם במיוחד.

שבת, מטיילים וכו'.

לכן בד"כ אנו מעדיפים להתאמן בשישי בבוקר מוקדם בשטחים פרטיים אחרי קבלת אישור מבעל השטח. כך אין חשש למטיילים ויש גם גושפנקא חוקית לסגירת השטח על ידנו בעזרת מרשלים.

במצב כזה - הבעייה היחידה מול המשטרה היא שינויי המבנה ברכב - אותם ניתן לפתור בעזרת "טסט פלייטס".

כמובן, אם מישהו מבצע מירוץ - (וכנראה גם בכל מקרה אחר שלא יוכל להחשב כמבחן הכלי) - הוא בבעייה ביטוחית אותה לא מכסות לוחיות "במבחן".

הקו הוא מאוד דק כיום.... לצערי...

אלון

פורסם

קצת נימוס לא יזיק לך אדון חלווה! (קשקושים)

 

לא כל נהג מירוצים הוא בעל מוסך ולכן הוא לא יכול לקבל טסט פלייט

אל תגלוש מעבר לזה!! החוק עובדה קיימת ואת הסופרלטיבים שלך תשמור לעצמך

וכשיש חוק ממשלתי לטוב ולרע צריך פיקוח ממשלתי .

פורסם
קצת נימוס לא יזיק לך אדון חלווה! (קשקושים)

 

לא כל נהג מירוצים הוא בעל מוסך ולכן הוא לא יכול לקבל טסט פלייט

אל תגלוש מעבר לזה!! החוק עובדה קיימת ואת הסופרלטיבים שלך תשמור לעצמך

וכשיש חוק ממשלתי לטוב ולרע צריך פיקוח ממשלתי .

יפה שאתה מכיר אותי בשמי המלא. בניגוד לך - אני לא מתחבא מאחרי כינויים. אל תלמד אותי נימוס... תראה איך אתה הגבת!!! הפוסל - במומו פוסל.

גם לענף הכדור-רגל יש התאחדות, שנים עמד בראשה גברי לוי... אולי זה מה שאתה רוצה שיקרה בספורט המוטורי - אני לא!

אלון

פורסם

ועוד דבר, דורות היקר...

 

בוא ננהל את הדיון הזה בפורומים פרטיים - אם אתה מי שאני חושב שאתה - אז נפגש...

שנינו יודעים שהמשך הויכוח פה לא יועיל לספורט המוטורי ועלול עוד להזיק.

אלון

פורסם
הסיבה היחידה שצריך פה חוק היא שיש אנשים מסויימים המעוניינים בחוק, ברשות, בג'ובים וכו'.

אפרופו - גם דני לוי (למיטב זכרוני, ממספר ישיבות בהן נפגשנו) טען לא פעם שניתן היה לאמץ את התקנות הבין לאומיות ולמנוע חקיקה מסורבלת. לגבי רשות הספורט המוטורי - בעיניי זה גול עצמי.... בסוף כל תופרי החליפות הללו יבינו ששם ישבו מקורבים של חברי מרכז למיניהם ובטח לא אלו שתופרים לעצמם היום חליפות על גב הנהגים.

אני מבין מכך, שאתה בעצם נגד חוק הספורט המוטורי, ולא אכפת לך שיתפסו אותך או שיקרה משהו, כי אתה בכל מקרה מעדיף שנישאר בלי חוק? אפשר לומר שאתה מנסה אפילו לחבל בהעברת החוק?

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

עצוב, פשוט עצוב!!!

 

מה שכן, אינני מכיר עוד מדינה בה צריך חוק לספורט מוטורי...

 

שוב, עצוב. הרמיזה שמשהו מאיתנו מנסה למנוע מהחוק לעבור או מנסה לעכב את התקדמות הספורט באיזו צורה שהיא היא מיותרת מסוכנת מעליבה ועצובה ביותר! אנשים פה בסה"כ רוצים לנהוג ותו לא!

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
אני מבין מכך, שאתה בעצם נגד חוק הספורט המוטורי, ולא אכפת לך שיתפסו אותך או שיקרה משהו, כי אתה בכל מקרה מעדיף שנישאר בלי חוק? אפשר לומר שאתה מנסה אפילו לחבל בהעברת החוק?
אדון חנרו היקר!

אתה קרוב מאוד לחטוף ממני תביעה משפטית על הוצאת דיבה! אני האחרון שיחבל בהעברת החוק - אני גם מממן (יחד עם עוד כמה עשרות נהגים) את העו"ד שמוליך אותו, החל מלפני שנתיים בערך בתשלומים דרך העסק של הספונסר שלי ובתשלומים אישיים שלי. אז תרגע ומהר. הביקורת שלי תישמע במלואה אחרי שיעבור החוק.

יש לי הרושם שמישהו ביקש ממך להגיב ככה - אז קח בחשבון שרק אתה אחראי לדבריך - ותיזהר בהם - המלצה!

אני מעולם לא אמרתי או רמזתי שאני נגד החוק (ורק אידיוט או אינטרסנט עלול להבין ככה) אני בעד החוק - אך דעתי שונה בדבר אחד מהותי אותו הדגשתי: אין לדעתי צורך ברשות לספורט מוטורי (למעט הצורך של אנשים מסויימים בג'ובים / כוח / שליטה בענף). יש לי ביקורת רבה גם כלפי אנשים מסויימים הקשורים לספורט המוטורי בארץ והם שמעו אותה לא פעם בגלוי ובלי התחבאויות מאחרי שמות וכינויים. חלק מהביקורת היא כלפי האנשים שגם קברו את אשקלון בזמנו. אני לא מרחיב עד שיעבור החוק - אבל כשהוא יעבור - והוא יעבור בקרוב כפי שאני רוצה להאמין, הביקורת שלי תצא בגלוי כולל שמות וכל הליכלוך שכבר קיים בענף הזה.

בטח לא אתה ואחרים המתחבאים מאחרי כינויים, לא תטיפו לי - חוצפן.

מה אתה תרמת לספורט המוטורי בארץ אם מותר לשאול? אתה מוכן להחשף? לא נראה לי...

אני לעומת זאת, מקדיש מזמני ומכספי עבור הספורט הזה והחוק. אם יש לי ביקורת, מותר לי להביע אותה. בייחוד שהיא מועברת בעדינות וללא שמות של אלו עליהם יש לי ביקורת (הם שומעים אותה ממני ישירות). לא כולם חייבים להסכים עם כל סעיפי החוק - בטח לא עם סעיפים אלו שיגרמו לספורט המוטורי להיות בידיים של קבוצת אינטרסנטים.

גם לאופנוענים יש והייתה ביקורת - ולמרות שהם לא תורמים כלכלית להעברת החוק אני עדיין חושב שזכותם להשמע.

רק מטומטמים ילכו כמו עדר ואחר כך יבכו על מר גורלם.

שורה תחתונה - יש לי ביקורת ואני אביע כשאמצא לנכון. אם לך יש מה להגיד אתה מוזמן - אבל אל תצא בהאשמות שלא תוכל להוכיח בבית משפט - זה יעלה לך והרבה...

אלון

פורסם

נראה לי אלון לא נגד החוק אלא נגד ספורט לעשירים וכמו שכתב בידי אינטרסנטים וקבוצות חזקות שיחזיקו אותו

לפי שהבנתי,לא חסר.

פורסם

"מבלי לפגוע בזכויות"

:puzzled:

אלון,

1. קודם כל תפסיק לנבל את הפה. זה לא מכובד ואני מקווה שאחד ממנהלי הפורום יתקן במהרה את הודעתך.

 

2. אני לא מייצג אף אחד למעט את עצמי. קראתי את הודעתך, וכפי שציטטתי את דבריך, השתמע מהם שאתה לא תומך בחוק, ולכן שאלתי מה ששאלתי. כמובן שהייתה מעט ציניות בשאלה זו, חבל שלא הבחנת בזאת. מכיוון שהבהרת בהודעתך האחרונה שאתה תומך בחוק, ויתרה מזאת, אתה משקיע בו זמן וממון, מוזר עוד יותר שאתה מתבטא בצורה כזו. אתה פשוט סותר את עצמך. מילא ההתבטאות, אבל פעולותיך מסכנות, גם אם במידה מועטה, את מעבר החוק. חבל שתוציא את כספך לריק על חוק בו אתה עלול לפגוע.

 

3. אני לא מתחבא ולא נעליים. אין לי בעייה גם לדבר איתך בטלפון. צור קשר בה"פ, אבל קח בחשבון, אני לא מתכוון לריב איתך בקולניות ובשפה בה השתמשת בפורום. אם אתה רוצה לנהל שיחה תרבותית בעניין אני אשמח.

 

4. לגבי התרומה שלי לספורט המוטורי. היא גדולה יותר ממה שאתה יכול אפילו לדמיין. ולא אני לא אפרט. גם לא באופן אישי בפניך.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

חן,

 

שמחתי לדבר איתך בטלפון וליישר את ההדורים.

אני מקבל את הביקורת שלך על ביצוע האימונים. אכן, יש בהם אלמנט של סיכון ופגיעה בהעברת החוק. לכן, את האימונים שאני מבצע אני מבצע רק במגבלות חריפות שהחוק כן מאפשר - כפי שהסברתי לך בשיחתינו.

עוד מימי אשקלון מדברים על החוק וציבור הנהגים נחלק לשניים -

אלו שרוצים לנהוג עכשיו, כי החוק מתעכב כבר עשרים שנה ואולי יתעכב עוד 20 שנה

ואלו שמעדיפים לחכות לחוק ולהתחרות בחו"ל.

לתפיסתי - להתחרות בחו"ל יכולים רק המיליונרים. בעוד שכל שאר הליגות מתקיימות (טרקטורונים, ג'יפים, ניווט, אקסטרים, אופנועים) רק הנהגים שמובילים את החוק ישבו בשקט במשך כשנה.

לאחרונה הוחלט לא לשבת עוד בשקט. לקיים אימונים מסודרים ומורשים - ובמידה והמשטרה תבקש- נתקפל מייד. כך גם היה באירוע ביום שבת - כך גם היה באימון פרטי שקיימנו (4 רכבים) ביום שישי.

הויכוח הזה יכול להמשך לנצח או עד שיעבור החוק.

אני מתנצל בפניך בפומבי על תגובתי התקיפה (בניגוד למה שכתבת, לא היה בה ניבולי פה) - אבל היא נבעה מכך שאינני מוכן לקבל האשמות שוא על כך שאני מחבל בחוק. אני בין הראשונים שיהנו ממנו וגם בין היחידים שמבצע דברים בפועל על מנת לקדם אותו ואת הספורט המוטורי.

אלון

פורסם
לתפיסתי - להתחרות בחו"ל יכולים רק המיליונרים...
לדעתי , אתה טועה, הדוגמא הכי טובה שאני יכול לתת: http://www.moto4x4.co.il/motocar/news/news.asp?id=4604

 

אינסטלטור שנותן לגויים בראש, כל הכבוד לשי וגדעון, מוכיח שיש כישרון לנהגים במדינה שלנו.

 

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
לדעתי , אתה טועה, הדוגמא הכי טובה שאני יכול לתת: http://www.moto4x4.co.il/motocar/news/news.asp?id=4604

 

אינסטלטור שנותן לגויים בראש, כל הכבוד לשי וגדעון, מוכיח שיש כישרון לנהגים במדינה שלנו.

 

 

אלון

אלון - אתה מתחיל איתי....

שנינו יודעים שמדובר בעלויות של אלפי דולרים!

אני ואתה יכולים להתחרות בחו"ל? בקפריסין?

מקסימום באופניים....

:wink:

 

חכה חכה, יא צעיר פעור...

אלון

פורסם
אלון - אתה מתחיל איתי....

שנינו יודעים שמדובר בעלויות של אלפי דולרים!

אני ואתה יכולים להתחרות בחו"ל? בקפריסין?

מקסימום באופניים....

:wink:

 

חכה חכה, יא צעיר פעור...

אלון

 

אבל בלי קשר,

מגיע להם כל הכבוד על ההישג - באמת משהו מיוחד!

אלון

×
×
  • תוכן חדש...