Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון/ SUV עד 150,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אשמח להמלצות ל suv במחיר הנ״ל שנתונים 2013-2017

הרכב ישמש משפחה של 4 , יעזוב את החנייה בממוצע פעם בשבוע (איזור 10k קילומטר/שנה}

פוזל לחברות הבאות: jeep / toyota / volkswagen / audi

תודה מראש

פורסם

אין לי הרבה ידע בנושא רק אגיד שבג'יפ גרנד צ'ירוקי (אם פזלת אליו) איכות הנסיעה לא משהו... איכות חומרים יוקרתית למדי אבל הוא יחסית נוקשה ורועש. יוצא לי לנסוע עליו לא מעט...

בנוסף, קח בחשבון שאם אתה לוקח AUDI/VW שלא באחריות אז הגיר DSG נחשב ללא אמין במיוחד.

עוד אופציות בתקציב -

פג'ו 3008

סקודה קארוק (גם DSG)

BMW X1 2016

מרצדס GLA 2015 (פחות ג'יפון, יותר רכב פנאי אפשר לקרוא לו)

פורסם

3008 עם מנוע הדיזל היוצא , דגם 2018 יד 2 0 ק"מ נמכר היום ב 136K.

רכב מפנק ברמה גבוהה , לטעמי עדיף על המתחרות מבית VW.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מה יעוד השימוש? שינוע על אספלט או כלי למשפחה מטיילת?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

אהלן ותודה על התגובה, השימוש הוא בעיקר לאספלט

פורסם

אם כך אין לך צורך בכלי שמסוגל לעשות שבילים ושטח. לכן באמת משהו בסגנון 3008 החדש יכול לסגור לך את הפינה. אם במשומש עסקינן תתרחק מגרמניות יוקרתיות. חפש ניסן מורנו משנתונים גבוהים. חללית יוקרתית עם סמל עממי לא מנקר עיניים

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...