Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמכרי, תפנימי את הלקח, ותמשיכי הלאה בחיים. תכלס יצאת בזול, בעברי רכשתי רכב מסוחר מוסווה, אחרי יום הבנתי איזו טעות עשיתי ואחרי חודש מכרתי את הרכב בכמה שבאמת היה שווה, והפסדתי 10 אלף (ירידת ערך של שנה של רכב כזה).

בלי קשר אני מאמין שמתחת ל15-20 אלף לקנות רכב שאתה לא מכונאי, זה הימור, וכמו כל הימור לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אבל לפני שנכנסים לזה, צריך להערך למצב שנפסיד, ולהחליט אם כדאי לקחת את ההימור.

פורסם

בס"ד

 

גישה טיפה שונה:

יוצאת לטיול? תהני.. לדעתי את צריכה להעמיד את הרכב במצב נסיעה וזהו.

הדבר החשוב כרגע זו נזילת המים.

תתקני את זה קודם כל, זה יכול להתחיל בצינור נוזל ולהגמר במאוורר, תטפלי בזה.

חיישנים למינהם: כל עוד לא דולקת שום מנורה, תמשיכי לנסוע, זיהום אוויר? תגיעי לטסט, במידה ותכשלי תראי מה לתקן.

חורים בגג?, סיליקון יעזור לצלוח את החור, בכל זאת למדובר בחורף באירופה..

נזילת שמן: אין מה לתקן, מחזיר שמן, אטם מכסה שסתומים, אטם ראש, זה לא יגמר, זה בור ללא תחתית ברכב כזה, תעקבי אחרי מפלס השמן ושלום על ישראל.

לנקות את התחתית של הרכב לפני טסט ולאפס מנורות לפני ולקוות לטוב.

הרבה הצלחה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תתקני את הדברים הבטיחותיים (נורות, יעלה לך גרושים) *נמחקה עצה שאיננו מאפשרים לרשום באתר* חיישן למדא אפשר להזמין באיביי ולחסוך המון כסף, את ההתקנה אפשר לבקש שיבצע אחד מחברי "כנופיית הטיפולים", חפשי "תשאל כנופצון" בפייסבוק (ללא עלות,תדאגי להם לנשנושים :) )

הערכה שלי לכל הסיפור כולל מעבר טסט ,לא כולל אגרת רישוי - 600-700.

 

רוצה בכל זאת למכור? תמכרי בלוחות ותצייני את כל הריג'קטים, מי שיקנה ידע הכל וככה לא הפלת את הצרות שלך על אף אחד.

Miata ND2

 

פורסם
לבן אדם שצריך רכב שישרת אותו לטווח ארוך, הייתי עדיין ממליץ לזרוק את הגרוטאה, ולקנות רכב חדש או משומש עם מוניטין אמינות טוב.

 

כי הרי מוניטין האמינות של דייהטסו ממש בקרשים.

 

קנית רכב בזול - וזה עולה ביוקר. לא פתגם חדש. לפעמים לומדים על בשרך דברים.

 

לדעתי אם כבר קנית את הרכב - תתקני אותו. כל רכב אחר שתקני בסכום של עד 15-20 אלף ידרוש תיקוים אי אלה ואחרים. לפחות תדעי שמה שהיה צריך לתקן - תוקן, ולא תופתעי עם רכב חדש ותקלות חדשות.

פורסם

אוטו ישן זה אוטו ישן, אף אוטו לא ישרת אותך לנצח בלי להוציא סכומי עתק על התיקונים שלו.

 

יש רכבים ששווים את ההשקעה, כמו רכבי אספנות נדירים, או רכבים שיש להם ערך סנטימנטלי, וצריך לשמר אותם ויהי מה, אבל בכל מקרה אחר - אתה תהיה כל שני וחמישי במוסך, תשלם סכומים שהיו קטנים לך אוטו חדיש ואמין יותר, ועדיין תסע על גרוטאה שבכל רגע עלולה למות שוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כשקונים רכב משומש, במיוחד ישן, יש לקחת בחשבון שהוא ידרוש יישור קו כלשהו ויש להשאיר תקציב בצד לעניין.

רכשת רכב עם נקודת מוצא מעולה (ק"מ נמוך, בלמים, סטרטר וכו' חדשים) בנוסף יש עוד כמה חלקים שדורשים תשומת לב. לפי הודעת הפתיחה נשמע שב2000 ש"ח אפשר לסגור את כל הסיפור.

מה שאומר שבשורה התחתונה במקום 10K הרכב יעלה לך 5.5K (פלוס טסט, אבל זה היה נתון ידוע גם במעמד הרכישה).

נכון שב5.5K אפשר לרכוש רכב חדש יותר, האם זה אומר שהוא לא יצטרך יישור קו שיעלה עוד כמה אלפים? לא.

 

בסיבות קצת שונות, אבל גם אני רכשתי רכב ישן שיחגוג אצלי שנה בעוד חמישה ימים (נראה לי באמת שהגיע הזמן לשבת ולכתוב סיכום שנתי), אחד שנהנה ממוניטין אמינות הרבה יותר מפוקפק מהרכב שלך (פיאט, רחמנא לצלן) מחיר הקניה היה נמוך ונלקח בחשבון יישור הקו שנדרש והטסט הקרוב, במהלך השנה האוטו נסע כמעט 20 אלף ק"מ בכל חלקי הארץ, עשה מעשה קונדס אחד קטן (800 ש"ח) וקיבל טיפול שגרתי אחד (200 ש"ח).

 

בשורה התחתונה, אם הרכב משרת אותך טוב, אני חושבת שכן כדאי להשקיע עליו את היישור קו, ליהנות ממנו 9 חודשים שנשארו לך עד הטיול ולמכור פחות או יותר במחיר שרכשת.

נכון שתפסידי את עלות היישור קו והביטוח, אבל אם את גרה במקום שאינו נגיש לתחבורה ציבורית, אז זה כנראה יצא משתלם יותר ממוניות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

זו יופי של עצה למי שיש 20 אלף + לשים על רכב. אם היה לה את הסכום הזה - היא לא הייתה רוכשת רכב ב 3000 שקל. כך שההצעה שלך, טובה ככל שתהיה - לא ישימה.

פורסם
תמכרי, תפנימי את הלקח, ותמשיכי הלאה בחיים. תכלס יצאת בזול, בעברי רכשתי רכב מסוחר מוסווה, אחרי יום הבנתי איזו טעות עשיתי ואחרי חודש מכרתי את הרכב בכמה שבאמת היה שווה, והפסדתי 10 אלף (ירידת ערך של שנה של רכב כזה).

 

מה הכוונה איזו טעות עשית? לא בדקת את הרכב ואת המחירון שלו?

פורסם (נערך)
זו יופי של עצה למי שיש 20 אלף + לשים על רכב. אם היה לה את הסכום הזה - היא לא הייתה רוכשת רכב ב 3000 שקל. כך שההצעה שלך, טובה ככל שתהיה - לא ישימה.

לדעתי.. הכוונה היא להשקיע כ 2.000 ש"ח - לא 20 אלף.

 

לדבריה - היא חייבת כרגע רכב לאור הצורך להיתנייד, מישוב קטן ללא תחבורה ציבורית טובה.

המטרה היא למשוך עם הרכב כ 10 חודשים.

וזו השקעה הגיונית לישור קו - כך מקבלים רכב כשיר לנסיעה.. ובעלויות סבירות.

 

כל רכב בסכומים הללו.. סביר כי יהיו בו הפתעות - תמיד צריך להשאיר בצד כ 2.5 אלף לישור קו והפתעות.

ובמידה וישרנו קו בסכום נמוך יותר.. הכסף ישאר אצלנו כחסכון ולתחזוקה.

 

יש להבדיל בין תיקונים, לתחזוקה שוטפת.

תחזוקה של טיפול שנתי + טסט וביטוחים - אנו משלמים על כל רכב , גם חדש.

 

לכן כדאי לתקן את התקלות - אבל, לבצע בדיקה יסודית - מה היקף התקלות

במידה וחיישן, אפשר למצוא חליפים טובים גם בארץ.

החלפת חיישן חמצן ב 600 ש"ח , הוא מחיר סביר.

וברכב יותר חדש - ירידת הערך וההפסד הכספי, בתקופה של 10 חודשים - תעלה יותר מכך.

הבעיה הרצינית - מדוע יש חוסר בנוזל הקירור - האם נזילה או קרע בצנרת, או דליפה מהרדיאטור.

במידה ואלו הבעיות אפשר וכדאי לתקן.

אבל - במידה והמחסור נובע.. מבעיה בראש המנוע - כדאי לוותר, ולא להכנס לשיפוץ ראש המנוע.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היא טוענת שיש נזילה. לא נאמר שזה מראש המנוע. גם לא סביר שתהיה נזילה מראש מנוע ב 140 אלף ק"מ. כנראה מדובר או ברדיאטור או באטמים שהגיע הזמן להחליפם. כך או כך זה לא משהו נוראי.

 

אם אכן הבעיה בראש המנוע - זה משהו אחר. עד אז שתסחוב.

פורסם

בכנות, אני לא מבין את הקטע הזה של נסיעה עם נזילה. הרי גם התיקון הכי יקר שאפשר להעלות על הדעת במערכת המים עדיין יהיה זול יותר מראש מנוע או החלפת מנוע. חשבון פשוט.

 

חוץ מזה, מה שרון/פו כתב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...