Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצרכים שלי בעיקר הם פעם בשבועיים לחזור מהמרכז לחיפה.

ופעם - פעמיים בתוך המרכז לעבודה.

מחפש רכב חסכוני שלא יראה מוסך, כל השאר זה בונוס.

 

תקציב באזור ה 40-55 אלף שח..

 

אשמח לשמוע המלצות..

תודה מראש

פורסם

ידני או אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב61 אלף יש לך ספארק חדשה מ 0 ק"מ אבל לא מאובזרת, אופציה אחרת לקחת ספארק יד שניה ברמת איבזור LTZ שמאוד מאובזרת, הספרק חזקה בין רכב מהמיני ולדעתי גם די נוחה, זה המבחן שלי עליה

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2479/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-LTZ

 

https://motodeal.co.il/deals/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98_%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7_%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98_18

 

עוד אופציה היא הפיג 108 רובוטית, בעיר הרובוט פחות נעים אבל מחוץ לעיר הוא בסדר, הרכב חיסכוני מאוד הבידוד שופר לעומת ה107 וכך גם הנוחות, היו מבצעים אצל היבואן ב 61 אלף אם איני טועה, שווה לבדוק קודם שם.

https://motodeal.co.il/deals/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95_108

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ב61 אלף יש לך ספארק חדשה מ 0 ק"מ אבל לא מאובזרת, אופציה אחרת לקחת ספארק יד שניה ברמת איבזור LTZ שמאוד מאובזרת, הספרק חזקה בין רכב מהמיני ולדעתי גם די נוחה, זה המבחן שלי עליה

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2479/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-LTZ

 

https://motodeal.co.il/deals/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98_%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7_%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98_18

 

עוד אופציה היא הפיג 108 רובוטית, בעיר הרובוט פחות נעים אבל מחוץ לעיר הוא בסדר, הרכב חיסכוני מאוד הבידוד שופר לעומת ה107 וכך גם הנוחות, היו מבצעים אצל היבואן ב 61 אלף אם איני טועה, שווה לבדוק קודם שם.

https://motodeal.co.il/deals/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95_108

 

ודה רבה על ההודעה..

איפה היתרון של הספאק לעומת רכבים כמו i20? או מאזדה 2?

פורסם

מסכים עם המגיב מעלי, הספארק תהיה זולה יותר לאותה שנה.

מבחינת מנוע היא תהיה היא מרגישה פחות חזקה מהיונדאי ותהיה חיסכונית יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מסכים עם המגיב מעלי, הספארק תהיה זולה יותר לאותה שנה.

מבחינת מנוע היא תהיה היא מרגישה פחות חזקה מהיונדאי ותהיה חיסכונית יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה תעדיף להמליץ על ספארק 2016-2017 על פני יונדאי i20 2014-2015?

פורסם

לצרכים שלך כן, היונדאי לא חזקה או נוחה יותר, היא מרווחת ובעלת תא מטען גדול יותר אבל לשימוש שלך אין יתרון לזה, כך שסתם תיקח קכב ישן יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לצרכים שלך כן, היונדאי לא חזקה או נוחה יותר, היא מרווחת ובעלת תא מטען גדול יותר אבל לשימוש שלך אין יתרון לזה, כך שסתם תיקח קכב ישן יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

אוקיי, המון תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...