Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט איביזה תענה לדרישות שהצבת באופן מלא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
סיאט איביזה תענה לדרישות שהצבת באופן מלא.

 

מחפש כבר חודש+ ולא מוצא משהו מתאים , הרבה רכבים שבורים

 

לכן חשבתי לנסות לחפש אופציות נוספות ..

פורסם

תנסה לבדוק בסוכנויות לפעמים יש רכבים יד 2 של אנשים שהשאירו את הרכב בטרייד אין. אבל יכול להיות שתצטרך למתוח קצת את התקציב.

פורסם

סקודה פאביה ופולקסווגן פולו מגיעות עם אותו מנוע וגיר וגם רנו קליאו אמנם פחות חזקה אבל עדיין מציעה כוח זמין בזכות הטורבו ודינאמית יותר לטעמי מהואגיות.

פורסם
תצטרך לשלם אולי מעט יקר יותר אבל חפש בטרייד אין הארצי של היבואן אוטו דיל.

http://www.auto-deal.co.il/

 

 

אני קצת חושש מחברות טרייד אין שיעשו עליי איזה קומבינה או ימכרו במחיר לא שפוי ..

מישהו יכול לתת לי חוות דעת על אוטו דיל ?

פורסם

זה טרייד רישמי של צ'מפיון מוטורס. אליהם מגיעים רכבים שנמסרים תמורת רכבים חדשים.

הסיכוי ליפול על רכב בעייתי אצלם יותר קטן מאשר במגרשים אחרים. המחירים שלהם יותר גבוהים ממחירי השוק - זה החסרון העיקרי.

אישית הייתי מעדיף קליאו 0.9 יותר חדשה באותו התקציב ומאדם פרטי שלא מבקש פרמית תיווך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
זה טרייד רישמי של צ'מפיון מוטורס. אליהם מגיעים רכבים שנמסרים תמורת רכבים חדשים.

הסיכוי ליפול על רכב בעייתי אצלם יותר קטן מאשר במגרשים אחרים. המחירים שלהם יותר גבוהים ממחירי השוק - זה החסרון העיקרי.

אישית הייתי מעדיף קליאו 0.9 יותר חדשה באותו התקציב ומאדם פרטי שלא מבקש פרמית תיווך.

 

0.9 לא קצת חלש מדי ?

 

בכמה גבוהה יותר מהשוק? 2-3 אלף אין לי בעיה לחרוג מהתקציב בשביל ראש שקט.

פורסם

0.9 עם 90 כ"ס רכב זריז וחסכוני מאוד. בצבע אדום נראה הכי מעניין.

יש עכשיו אוקטביה חדשה עם מנוע 1000.

הגיע זמן לעשות סוויצ' בראש עם הנפחים.

בקשר לתוספת מחיר באוטו דיל, תיגש עליהם ותראה מה מציעים לך בכלל. אני מקווה שאין לך רכב ישן למסור בטרייד, אחרת תפסיד פעמיים. המחירים אני מאמין בתוספת 5-10 אלפים, תלוי נתוני הרכבים ( אחרת למגרש אין מספיק רווח ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...