Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובר לארה"ב- מחפש מידע על אחזקת רכבים ובכלל


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 2153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שינויים בלוחות זמנים של טיסות (כולל שינויי ציוד קבועים) תוכל למצוא כאן

כמובן שיש לעתים שינויים אד הוק לא צפויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה. אשמח אם תוכל (על קצה המזלג או בפירוט בפרטי) להוסיף עוד מידע על העסקאות שאתה עשית.

ראה פירוט כאן (בהודעה השניה יש ממש break down של עסקת הליסינג).

כשאתה רוכש רכב משומש בקליפורניה, העלויות הנלוות גבוהות היות והם דורשים מס + רישוי. המיאטה עלתה לי 30k ועבור הרישוי שילמתי $3,118 נוספים, חשוב לשקלל את זה למחיר כי כשאתה מוכר את הרכב הבסיס לירידת הערך הוא מחיר הרכישה ולא המחיר+מיסוי. זה לפני שמדברים על יישור קו וענייני אמינות שאינם כלולים באחריות (במידה ויש כאלו).

 

אני ממש לא נגד משומש, פשוט זה תלוי בפרופיל השימוש שלך.

 

בכ״א כפי שתוכל לראות בעסקה שאני סגרתי ללא קרדיט היסטורי/סקור, ההצהרה של מפיסטו לא מחזיקה מים. אפשר למצוא עסקאות סבבאיות גם בלי הנ״ל, בהינתן שיש לך מסמכים אחרים שמבססים את היותך לקוח בסיכון נמוך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה איפה רכשת, זה משנה איפה אתה מבצע רישוי - ברגע שאתה גר בקליפורניה אתה צריך רישוי בקליפורניה, ולכן אתה תשלם את המסים בלאו הכי. לצורך העניין - המזדה נרכשה בטקסס (0 מס), עדיין שילמתי את המס במלואו...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oryo תודה רבה! הלינק שלך מעולה ומאוד דומה למצב שלי (כולל סוגי הרכבים). אחלה רכב! תתחדש.

 

כל הרכבים (suv) שבדקת בליסינג זה בדיקה בסוכנויות היבואן עצמו? כלומר ה CX-5 בסוכנות מאזדה וכו'?

האם עשית לעצמך שיקולי סחירות עתידיים?

מה קורה אם אתה מעוניין לסגור חוזה טרום ה-35 חודשי עסקה? ובסוף החוזה, אני מניח, אתה מחויב לקנות או להחליף בחדש מאותה סוכנות?

עריכה אחרונה על ידי BMW
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את הכל למעלה אבל בכל זאת הייתי רוצה להוסיף כמה טיפים מהניסיון שלי:

1. השתמשנו ב-pet passport כדי לטפל בהטסת הכלבה שלנו באופן יסודי. אני ממליץ בחום להשתמש בשירותיהם. הם ידאגו שכל הניירת שלכם תהיה לא פחות ממושלמת ולא יהיו לכם בעיות בהגעה לארה"ב.

2. בעניין בדיקות הדם לכלב - ממליץ בחום לשלם לוטרינר קצת יותר ושידאג שהכל יעשה עבורך כולל שילוח הבדיקה וקבלת מסמך רמת הנוגדנים. אם הנפקת את המסמך הזה בבדיקת דם ולאחר מכן תשמור על כיסוי רציף של חיסונים אצל הכלב לא יהיה צורך להנפיק את המסמך הזה יותר אף פעם (אין צורך בעוד בדיקות דם בעניין זה) כיוון שאתה משמר את הקיים. במידה ופספסת את החיסון ביום אחד ולא שמרת על רצף - תצטרך לגשת שוב לעשות את בדיקת הדם - יש לי חבר שחווה את זה.

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oryo תודה רבה! הלינק שלך מעולה ומאוד דומה למצב שלי (כולל סוגי הרכבים). אחלה רכב! תתחדש.

 

כל הרכבים (suv) שבדקת בליסינג זה בדיקה בסוכנויות היבואן עצמו? כלומר ה CX-5 בסוכנות מאזדה וכו'?

האם עשית לעצמך שיקולי סחירות עתידיים?

מה קורה אם אתה מעוניין לסגור חוזה טרום ה-35 חודשי עסקה? ובסוף החוזה, אני מניח, אתה מחויב לקנות או להחליף בחדש מאותה סוכנות?

1. בדקתי בסוכנויות, לא באחת ספציפית אלא בכמה וכמה (הכמות נגזרת מה״שלב״ אליו הגיע הרכב, מבחינת הסינון)

2. שיקולי הסחירות היו משניים יחסית, בגלל אופי העסקה - הרי בסוף התקופה אני יכול להחזיר את הרכב ליבואן (ולכן לא צריך לעניין אותי באופן מיוחד הסחירות, בניגוד לבעלות). הסחירות עדיין מקבלת משנה תוקף מסוים היות ואם ארצה ׳לצאת׳ מהליס לפני המועד שנקבע אצטרך למצוא מישהו שיהיה מעוניין ברכב, וכאן הסחירות מקבלת משנה תוקף. זו אחת הסיבות שהקוריאניות ירדו מהדירוג, ציי הרכב מאוד אוהבים קוריאניות ולכן השוק עלול להיות מוצף בהן במועד בו ארצה להעביר בעלות הלאה. בכל אופן, שיקולי סחירות זה תמיד ספקולטיבי אז צריך לקחת הכל בערבון מוגבל.

3. אם אתה רוצה לסגור חוזה טרם המועד, או שאתה קונה את הרכב (buyout) לפי השווי בהינתן ירידת הערך היחסית עליה הוסכם בהסכם הליס, או שאתה מעביר את הליס לאדם אחר המעוניין בכך.

4. בסוף החוזה אתה יכול לרכוש את הרכב במחיר המוסכם, או להחזיר אותו לסוכנות. אתה לא מחויב לרכוש רכב חדש באותה סוכנות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את הכל למעלה אבל בכל זאת הייתי רוצה להוסיף כמה טיפים מהניסיון שלי:

1. השתמשנו ב-pet passport כדי לטפל בהטסת הכלבה שלנו באופן יסודי. אני ממליץ בחום להשתמש בשירותיהם. הם ידאגו שכל הניירת שלכם תהיה לא פחות ממושלמת ולא יהיו לכם בעיות בהגעה לארה"ב.

2. בעניין בדיקות הדם לכלב - ממליץ בחום לשלם לוטרינר קצת יותר ושידאג שהכל יעשה עבורך כולל שילוח הבדיקה וקבלת מסמך רמת הנוגדנים. אם הנפקת את המסמך הזה בבדיקת דם ולאחר מכן תשמור על כיסוי רציף של חיסונים אצל הכלב לא יהיה צורך להנפיק את המסמך הזה יותר אף פעם (אין צורך בעוד בדיקות דם בעניין זה) כיוון שאתה משמר את הקיים. במידה ופספסת את החיסון ביום אחד ולא שמרת על רצף - תצטרך לגשת שוב לעשות את בדיקת הדם - יש לי חבר שחווה את זה.

תודה רבה. ביום שלישי אני עושה בדיקת דם לנוגדנים אצל הוטרינרית ונוסע למשרד החלקאות. אני דיי סומך על הוטרינרית (שמטיסה המון כלבים של חבר לארה"ב וגם היא אמריקאית במקור) ואשאל אותה גם על ה- Pet Passport (נראה באמת טוב.)

 

1. בדקתי בסוכנויות, לא באחת ספציפית אלא בכמה וכמה (הכמות נגזרת מה״שלב״ אליו הגיע הרכב, מבחינת הסינון)



2. שיקולי הסחירות היו משניים יחסית, בגלל אופי העסקה - הרי בסוף התקופה אני יכול להחזיר את הרכב ליבואן (ולכן לא צריך לעניין אותי באופן מיוחד הסחירות, בניגוד לבעלות). הסחירות עדיין מקבלת משנה תוקף מסוים היות ואם ארצה ׳לצאת׳ מהליס לפני המועד שנקבע אצטרך למצוא מישהו שיהיה מעוניין ברכב, וכאן הסחירות מקבלת משנה תוקף. זו אחת הסיבות שהקוריאניות ירדו מהדירוג, ציי הרכב מאוד אוהבים קוריאניות ולכן השוק עלול להיות מוצף בהן במועד בו ארצה להעביר בעלות הלאה. בכל אופן, שיקולי סחירות זה תמיד ספקולטיבי אז צריך לקחת הכל בערבון מוגבל.

3. אם אתה רוצה לסגור חוזה טרם המועד, או שאתה קונה את הרכב (buyout) לפי השווי בהינתן ירידת הערך היחסית עליה הוסכם בהסכם הליס, או שאתה מעביר את הליס לאדם אחר המעוניין בכך.

4. בסוף החוזה אתה יכול לרכוש את הרכב במחיר המוסכם, או להחזיר אותו לסוכנות. אתה לא מחויב לרכוש רכב חדש באותה סוכנות.



תודה!

הרכב שאני מכוון אליו הוא ה CR-V ועם הנתונים שנתת אולי אחפש עסקה עם ריזואל נמוך יותר במטרה גם לקנות את הרכב בסוף (שאם נחליט להישאר אולי יהפוך לרכב שני). לסחירות הרכב , לפחות בבדיקה עם קולגות ומכרים בארונג'/אירווין, לא אצטרך לדאוג כ"כ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

you're looking at it all wrong ...

אתה לא באמת מרוויח מרזידואל נמוך, הרי אתה שילמת את ההפרש הזה לאורך תקופת העסקה..(!) הרווח הוא (לכאורה) החסכון בהפרשי הריביות אבל מקריאה ׳בין השורות׳ אני בספק שזה מה שמנחה אותך.

 

הונדה, למיטב ידיעתי ולפחות באזור הואלי, לא מציעים עסקאות אטרקטיביות במיוחד לאנשים ב׳מצבנו׳ - אבל לא יזיק לבדוק. מבחינת רכב נטו, הCR-V (ואחיו הקטן) הם מהרכבים היותר מוצלחים בסגמנט, לדעתי. אם הונדה היתה מציעה עסקאות טובות לחסרי קרדיט יש סיכוי לא רע שהייתי בוחר בHR-V: צריכת דלק טובה, אמינה, מטען מרווח, מג׳יק סיטס + יש להם גם מע׳ בטיחותית נפלאה למעבר נתיב (מצלמה במראת ימין).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנקודת המבט שלי השיקול של הריזודאל קצת שונה:

בריזודאל נמוך אני יכול לשלם את רוב הסכום הגדול (שהוא יחס הפחת,במקרה הזה גדול יותר, לצורך העניין) על הרכב ובתום 3 שנים עסקה, לקנות אותו במחיר הנמוך ולהפוך אותו לרכב שני, אם אכן זה התכנון במקור.

נכון, התשלומים יותר גדולים בחודש, אבל גם ככה תיכננתי לקנות רכב בסכום כסף מיידי משומש.

מצד שני, שאולי פספסתי, רזידואל נמוך אומר דיי בבירור שזה רכב עם שוק יד 2 קשה/מת, לא משהו שמגרה אותי.

ואז יש עדיפות ברורה לרזידואל הגבוה.

 

קצת שאלות:

1. נניח ויש פגיעות/ מכות קלות וכו', או אפילו חריגת ק"מ, מה הם הקנסות (פיקס? לפי אומדן?) בזמן החזרת הרכב?; ואם אני כן קונה מהם את הרכב (משלם את מלוא הסכום הנשאר) בסוף העסקה, האם כל זה בטל?

2.יש עסקאות ליסינג דומות גם ל-24 חודשים?

3. מה כוללת עסקת הליסינג שלך מבחינת טיפולים וכו' (מצטער אם פספספתי בשרשור שלך)? האם יש קו אחיד בין הסוכניות או נתון למיקוח?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי BMW
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב הטיפולים זה בנפרד מה ליסינג.

לא תמיד משתלם כי הטיפולים בשלוש שנים הראשונות לרוב מאוד זולים ודברים אפילו כמו בלמים כלולים באחריות הראשונית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...