Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה קניתי רכב יונדאי גטס 2009.

בזמן האחרון כל עלייה על פס האטה בכביש מכבה לי המערכת באוטו.

ברכבי מסך טאצ' מסוג JVC. גם כשאני נוגע בו לפעמים הוא פשוט נכבה, להערכתי מדובר בבעיה במגעים בתוך המערכת.

ביררתי בחנות מערכות, אמרו לי שלשלוח לתיקון יעלה כ500 ש"ח ולהתקין מערכת חדשה יעלה כ800 ש"ח (איני יודע פרטים אודות המערכת שהוצעה לי).

רציתי אולי לפרק אותה ולנסות לנקות את המגעים אבל אמרו לי שאין טעם כי זה "פלאט כבל".

אני חושב פשוט לקנות מערכת חדשה ולתת לחנות להתקין.

מעוניין להשקיע סד"ג של 600 ש"ח.

הלבטים כר"מ:

  1. קניית דאבל דין יד שנייה בסכום של 500+ התקנה.
  2. קנייה בחנות דאבל דין (כנראה פשוט) בסכום של 800 עם התקנה.
  3. לנסות לתקן עצמאית או לחילופין לשלוח למעבדה את המערכת שלי.

מה אתם אומרים?

 

תודה מראש,

אופק

פורסם

נורא אהבתי שמתיאור הבעיה , בלי לראות בלי לבדוק, ישר יודעים שזה פלאט :?

 

נשמע כמו בעיית מגעים , אולי של החוטים שמזינים חשמל ליחידה (שהם בטח לא פלאט).

תתחיל אולי בלמשוך את ה HU החוצה ולהציץ בחיבורים מאחורה, אולי תמצא חיבור חוט רופף.

(פלאט אולי מחבר את המסך ליחידה , לרוב ניתוק שלו לא מכבה את היחידה, אל תקשיב לעצות אדיוטיות אלא אם כן הוכח אחרת).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...